IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ferial

Ferial Actief lid

Dec 28, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spijkervrouwtje, dat kan heel erg vervelend zijn een oorontsteking!:( Beterschap meis! Hoop dat de antibiotica snel werkt.

Vlinder, Succes met de wachtweken! Die zijn helaas wel het ergste.;)

Vonnie, Klinkt goed! Spannend!

Kitty en Yvonne, hoe is het met jullie?

Liefs Ferial

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Hahaha ik wou dat ik dat gouden geduld had zeg! Petje af hoor voor de dames die zo lang kunnen wachten :D

3. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Das een goed teken dus? ;) t is niet alleen t ruiken hoor, ook veel soorten eten en drinken vind ik vies, en ben spontaan aan de appelsap gegaan ;) dat dronk ik anders nooit :$

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    BE, Ja, goed teken:),maar je hebt toch last van maagzuur? zou ik niet teveel appelsap drinken als ik jou was. Daar wordt het bij mij juist erger van.

Ik zit momenteel aan de ijsthee ,dronk ik ook nooit!

Zonnestraal en Ikke, hoe gaat het met jullie buik? niet teveel last van de hormonsters? (en zonnestraal, doe je je naam eer aan:p, of is je humeur alweer van slag erdoor? ) Succes Dames

5. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo weer thuis net gegeten en zo kindjes naar bed brengen, pff spitsuur hier :)

BE, mooie test meid, jij bent echt zwanger dat is wel zeker ;) moet je woensdag het zh bellen?

Ferial, hoe voel je je?

Vonnie, dat klinkt goed meid, ben benieuwd naar je test woensdag :)

Vlinder, welkom in de wachtweken :D

Babbel lekker joh die knaltest bij mvm. Met uitrekenen van je zwangerschapsduur gaan ze dan uit van twee weken voor de datum van punctie?

Hier gaat het wel hoor, heb antibiotica voor een week, maar ga zondag pas echt de piste op dus dan ben ik er als het goed is al wel van af.
    Vorige week trouwens nog van en collega gehoord dat ze 6 wkn zwanger is. Zucht ik hoop dat ik met haar mee mag gaan doen;).
    Vind het wel moeilijk hoor, heb niet veel klachtjes, maar ja tijdends de andere zwangerschappen ook bijna niet gehad, tenminste niet zo vroeg al. Maar ja je wilt zo graag weten of het goed zit he. Zou wel willen testen maR ja die pregnyl he die is nog lang niet uit mijn lichaam. Zucht dus maár weer wachten;)

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haai dames,

Pfffffff wat is het toch spannend voor iedereen zeg!! Ik duim me suf!! Ben benieuwd naar alle testen :D.

Vlinder ook op wachtbankie, spannend meid!!

Supergaaf zo'n MvM test Babbel, lekker genieten nu meis. Wanneer is je 1e echo??

Ja ik doe m'n naam nog eer aan ;):D. Ben zowaar erg vrolijk, druk en moe (dat wel).
    Had heul veul last van m'n buik (opgeblazen gevoel), maar dat zakt nu ook gelukkig. Afgezien van wat steken, ook in m'n rug....das wel heul vervelend. Want dat herken ik niet van m'n IUI's :(.
    Dus ben benieuwd a.s. woensdag......

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Wat vervelend Spijker oorontsteking....hoop dat het over is voordat je gaat skieen....

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Spijkermevr., ja 2 wk bij de punctie optellen( want dat is eigenlijk je eisprong)...ja ben wel soort trots op me knaltest,maar ik maakte me van te voren gelukkig niet zorgen om of hij positief zou zijn, voel me nu wel echt zwanger:)

Hoop dat je snel met je collega's kan 'meezwangeren', lekker in de pauzes over kletsen..succes met afwachten.

Zonnestraal, mooi dat je nog gezellig in de omgang bent:p haha
    Het verschil met je Iui zou kunnen zijn, dat je nu meer follikels aan het laten groeien bent, hoop het voor je! wel vervelend die steken:(
    Sterkte ermee. Op naar woensdag! Hoe laat heb je de FM? en ga je dan heen en weer rijden?

Mijn echo is precies over 2 wk, deze wk is wel redelijk snel omgegaan..hoop dat dat zo blijft;)

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hey meiden, wat gaat het goed hier!
    Ben stiekem wel n beetje jaloers... Maar vind het super voor jullie dat er velen een positieve test hebben gehad! Op naar de eerste echo!
    Groetjes!

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Tori, hoe gaat het met je? wanneer moet je weer naar het zh voor bloedprikken? sorry kan het niet meer terugvinden.

Je hebt natuurlijk alle recht om een beetje jaloers te zijn, zou niet goed zijn , als je het niet had. Dikke kus

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Baabel, het gaat wel goed ... Heerlijk weekend gehad bij m'n ouders. Lekker wezen schaatsen met m'n nichtjes, enorm genoten. Dat heeft me wel heel goed gedaan.
    Ben wel bang dat er niet genoeg bloed uit is gekomen, maar goed dat zal vlgd week duidelijk worden. De 21e moet ik bloed prikken en diezelfde dag ook een gesprek met de arts.
    Heb op zich wel weer 'zin' gekregen in een TP, maar ff zien wanneer dat weer kan en wanneer ik er helemaal weer klaar voor ben.

12. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ja ik neem aan dat ze met rust houden bedoelen niet werken. ik mag toch nog wel gewoon de deur uit he?

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Vlinder, lijkt me toch wel dat je nog wel de deur uit mag. Gewoon zo min mogelijk inspanning... Sterkte!

14. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    is echt niets voor mij ;) maar heb het er graag voor over

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Tori, oh goed zo, ontspannen met familie is het beste medicijn:)
    Fijn dat het goed gaat met je, hoop dat de uitslag toch onderhand een keertje goed is volgende week.

Je gaat dus niet wachten tot van de zomer, begrijp ik? er zal dan wel een gewone cyclus tussen moeten zitten, denk ik, voordat je een van je eskimotjes mag ophalen.

Vlinder, ik zou even teruglezen bij Vonnie, die moest ook rust houden,maar volgens mij blijft die wel echt binnen...maar die had wel vocht bij haar eierstokken, is misschien toch anders?
    Bij twijfel toch even navragen in het zh.
    Succes ermee

16. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    T gaat op zich wel best met de appelsap hoor, zijn kleine pakjes van euroshopper ;) en k drink er ook niet al te veel van hoor... Heb ook gaviscon in huis dat hielp bij de zwangerschap van mn andere twee kids ook heel goed tegen maagzuur...

17. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    geen idee of dat anders is, bij mij zit het vocht achter mijn baarmoeder. ik had dat stukje al gelezen maar kon het er niet uit ophalen, vandaar mijn vraag

18. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Donderdag moet ik het zh bellen tussen 12.00 uur en 12.30 uur...
    Hihihi of zal k gewoon woensdag bellen ;)
    T bloeden is bijna helemaal opgehouden... Heb nu eens in de paar uur n veegje in mn maandverbandje en een enkele keer met afvegen...
    Ook een goed teken lijkt mij!

19. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Vlinder met rust houden zullen ze wss niet bedoeld hebben dat je de deur niet uit mag, anders hadden ze wel gezegd dat je bedrust moest houden.
    Je moet er gewoon goed veel rekening mee houden qua inspanningen... Geen zware dingen tillen, niet de hele dag met wasmanden heen en weer sjouwen, niet je zware boodschappen zelf eigenwijs gaat tillen en doen, laat dat je partner maar doen ;)
    En zodra je ook maar denkt iets van moe te zijn, neem je rust, ga lekker in n stoel zitten, of lekker op de bank liggen, of mss beter zelfs, even op je bed liggen...

20. Vonnie1979

Jan 30, 2012
    36
    0
    0
    Almere
    He Vlinder ik mocht van het ziekenhuis echt niet van de bank af, moet echt plat! En opstaan en lopen als iemand van 80 heeeeeel langzaam. Dus ik zou het toch maar even navragen hoor!

Share This Page