IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Tori wat fijn dat je een goed weekend hebt gehad bij je ouders, en dat je er heerlijk van genoten hebt! Dat doet een mens veel goeds!
    Nu aftellen naar de 21ste begrijp ik? Hopelijk krijg je dan meer te horen en weet je dan of jullie snel weer verder zouden kunnen gaan...

Liefs en n knuffel!

2. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ja dat is bij mij er niet bijgezegt. alleen je mag twee weken niet gaan werken en rust houden. heb jij verder veel klachten vonnie?

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Babbel: ik ben er helemaal klaar mee. Elke dag hoofdpijn en mijn humeur wordt er niet beter van.. Nog even volhouden.. Bah

4. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke heb je al paracetamol genomen? Dit mag je gewoon innemen he? Al zal je dat uiteraard wel weten ;) mss helpt t...
    En veel water drinken... Hoofdpijn wordt voornamelijk veroorzaakt door vocht te kort...

5. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Zo.... Nu lekker mijn bedje opzoeken, dvdtje aan zetten en dan heerlijk slapen!
    Morgen vroeg op voor de VALENTIJNS TEST ;)
    K sta gelijk op met mijn man, en dan doen we een kv test samen en de digitale van cb met indicator! Erg spannend! Ben benieuwd wat ie aangeeft hahaha

Weltrusten allemaal en tot morgen!

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Ikke ,hè wat balen dat je er zo erg op reageer.Heb even teruggekeken ,morgen 2e FM toch? Veel succes,hopelijk zie je een mooi resultaat,waar je het allemaal voor doet

7. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    misschien nog een stomme vraag maar bij overstimulatie moet je je buik omvang meten. op welk gedeelte meten jullie precies? want er zit natuurlijk nog wel verschil in cm waar je meet

8. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Goede morgen dames!

Zit nu even achter de laptop, als goed is zijn er bijlagen toegevoegd :D

Zie hier ons VALENTIJNS nieuws...

En nu? Moeten we het dan toch maar gaan geloven?

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    BE: Gefeliciteerd! :)

Jullie moeten er dan maar in gaan geloven toch!?! Wat zegt je gevoel? Wat een fijn valentijns nieuws!! Daggie kan niet meer stuk.

10. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie vanaf het moment van de eerste fm, de punctie en de tp, heb ik al gezegd dat het raak zou zijn.
    Ik was er toen al erg positief over.
    Al die tijd heb ik er steeds een goed gevoel over gehad.
    Tot vrijdag het bruinverlies en t lichte bloeden begon, toen schrok ik toch wel even, maar na het telefonische gesprek met de gyn, was ik opgelucht, ook omdat mijn testen iedere dag donkerder werden.
    Ik voel me ook echt zwanger, en mn gevoel zegt ook dat het goed is, maar toch blijft het nog onwerkelijk, en zeker zo spannend...
    We moeten toch die eerste 12 weken door zien te komen...
    Zit te twijfelen of ik vandaag de gyn zou bellen, of gewoon donderdag... Wat zouden jullie doen?
    En wat denken jullie nu van die testen? hihihi mss een stomme vraag ;)

11. Vonnie1979

Jan 30, 2012
    36
    0
    0
    Almere
    Bianca dat zijn toch twee hele mooie testen!!! volgens mij is er nu toch geen twijfel meer!

Vlinder ik had heel erge buikpijn en een dikke buik, qua gewicht was ik vanaf de punctie ineens 3 kilo zwaarder

12. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Vonnie ja toch? Ja k gaat t langzaam aan wel geloven denk ik ;) t is zo onwerkelijk....

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    BE, ik zeg van harte gefeliciteerd!!!!:D je bent zwanger!!:D:D
    Zh , ik heb netjes gewacht totdat ik officieel mocht testen en toen pas gebeld. De datum van de echo wordt nu niet eerder, dus daar hoef je het niet voor te doen.
    Hoe is het nu met het bloedverlies?

Zo Dames, nu hebben jullie zeker het goede voorbeeld;):) nu zijn jullie aan de beurd:D....succes met het afwachten( en dus niet te vroeg testen:p)

14. Vonnie1979

Jan 30, 2012
    36
    0
    0
    Almere
    Bianca ik ga vanmiddag m'n moeder er even op uitsturen om een test te halen en dan morgenochtend testen :D Nu al de zenuwen

15. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Hai Babbel, dank je wel!
    Ik denk idd dat ik dondrdag maar gewoon bel.
    T bloedverlies is gister eigenlijk al zo goed als gestopt.
    Na vannacht had ik vanmorgen alleen wat heeeeel lichtbruine afscheiding in mn maandverbandje, maar dat was meer t restant van die utro bolletjes die wat was gekleurd...
    Vanaf vanmorgen geen bloed meer gezien of bruin, ook niet met afvegen... Dus wss idd dus de innestelingsbloeding geweest ofzo...
    Als t niet goed had gezeten waren mn testen ook niet donkerder geworden, da geloof ik niet...

16. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Hahaha toch maar wel?
    T is dat ik niet om de hoek woon, anders had ik je er een gebracht, heb er nog n paar liggen van t kv ;) :D

17. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    vonnie ik hoop voor je dat het een positieve test is. Heb je het gevoel dat je menstruatie op gang komt of voelt het positief voor je. Ik ga duimen. En BE gefeliciteerd met je zwangerschap. een hele duidelijke test.

18. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Vlinder ja duidelijker kan haast niet he?
    Pfff moet toch stiekem wel wennen aan het idee hoor, mijn man is super trots! En zo blij! Hihihi net een klein kind wat net het kado'tje heeft gekregen wat hij o zo graag wou voor zijn verjaardag ;) Ik heb vanmiddag maar n mutsje gekocht om straks aan hem te geven met de tekst: i love papa.... En dan love niet in tekst maar n hartje...

19. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ahhhhhh erg mooi valentijnskado ook. snap dat het wennen is en misschien nog erg onwerkelijk. zou het niet kunnen geloven denk ik. maar geniet van het geluk en het wondertje

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    BE, ik zei al vanaf het begin dat je test positief was. Echt gaaf dat je ook met de CB test positief test. Ik mag je nu wel feliciteren!!! Ik zou het zkh gewoon bellen trouwens. Krijg je ook nog een bloedtest?

Ik moet nog een week en een dag wachten. En idd, niet te vroeg testen. Misschien dat ik toch voor woensdag een testje waag. Ik bedoel, de hele middag in spanning zitten om de bloedtest af te wachten, dat is echt killing.
    Ik voel me verder goed. Hoewel ik soms wat duizelig ben en nog steeds wat last van mn onderbuik heb. Vooral als ik aan het sporten ben. En mn buik is ook ontzettend opgezet. Ik lijk echt wel zwanger. Pfff, het zegt natuurlijk allemaal niets......

Share This Page