Spijkervrouwtje hihihi ja k kon me niet meer inhouden hoor, dus heb de gyn vandaag tussen de middag gebeld! Ze vond t helemaal geweldig dat t de eerste poging al gelukt was! Vrijdag 9 maart om 14.15 uur heb ik mijn eerste echo! Jeee wat spannend zeg! T lijkt nog heel lang te duren, maar ja, die tiijd kom ik wel door! Deze vrijdag krijgen de kids lekker vakantie en we hebben al vanalles inepland staan, dus dat is al 1 week die snel voorbij vliegt, tja en daarna nog twee weekjes geduld hebben maar dat komt goed! Hmmm tja dan zal ik maar n banner aan gaan maken he?
het helpt. maar snap die misselijkheid gewoon niet want de buikkrampen zijn over nu. en ik ben ook vreselijk moe. kan de hele dag slapen
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 10 feb: FM 1 IkkeB 15 feb: 1e FM Zonnestraal 15 feb: start Lucrin Noekie 25 feb: start Gonal-f Noekie 1 mrt: FM 1 Noekie 5 mrt: 7 weken echo Aislyn 6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123 9 mrt: eerste echo Bianca Punctie/Eisprong: 31 jan Ferial 01 febr. Yvonne 03 feb Spijkervrouwtje NOD: 16 feb ongeveer (natuurlijke cyclus) Flippo123 17 febr. Vonnie 19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp) 21 feb Spijkervrouwtje (16 dgn na tp) 22 feb Kitty (12 dgn na tp) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Biancaelisabeth, 21 okt uitgerekend
Via telefoon kort bericht. fm 2 was prima, gaat alleen langzaam. Vrijdag weer fm. Zondag of maandag punctie.eindelijk
IkkeB spannend hoor meis! Jeetje wat hoop ik voor je dat het zondag/maandag gaat gebeuren! Hopen dat de fm van vrijdag je groen licht geeft meis! Ik zal nog harderr voor je gaan duimen! Liefs!
Wss zijn het je hormonen die fiks in de war zijn... T is ook nog veel te vroeg om al te gaan testen natuurlijk... Mss heeft het te maken met de evt innesteling meid! Laten we het hopen!
Slecht nieuws, net rood bij afvegen. Zal morgen wel einde oefening zijn. Alle ongis beginnen nl bij mij zo. Was even snel vanaf mijn werk.
Owh nee toch? Dat is geen goed nieuws nee. Ach meid ik had het je zo gegund. En dan zit je ook nog op je werk...
zonnestraal: we lopen dan gelijk. jij bent later begonnen, maar je eitjes groeien sneller. Ik hem morgen de derde FM meting en dan zondag of maandag punctie net als jij (maandag)!
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 15 feb: start Lucrin Noekie 17 feb: FM 3 IkkeB 17 feb: FM 2 Zonnestraal 25 feb: start Gonal-f Noekie 1 mrt: FM 1 Noekie 5 mrt: 7 weken echo Aislyn 6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123 9 mrt: eerste echo Bianca Punctie/Eisprong: 31 jan Ferial 01 febr. Yvonne 03 feb Spijkervrouwtje 19/20 feb IkkeB 20 feb Zonnestraal NOD: 16 feb ongeveer (natuurlijke cyclus) Flippo123 17 febr. Vonnie 19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp) 21 feb Spijkervrouwtje (16 dgn na tp) 22 feb Kitty (12 dgn na tp) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Biancaelisabeth, 21 okt uitgerekend ik heb hem weer even aangepast. (zonnestraal ik ben zo vrij geweest om ook jou FM en punctie erbij te zetten)
vergeet niet wat dit hele traject met je doet! Al die hormonen, spanning onzekerheid enz. zijn een aanslag op je! de vermoeidheid zou ook goed daarvan kunnen zijn. Ik ben 2 jaar geleden "ziek" geweest. Ik heb toen 5 weken gespuugd en was doodmoe, (eerst naief denken dat ik zwanger kon zijn) maar uiteindelijk was er medisch niks aan de hand. Het werd me allemaal te veel. Sinds die tijd spuug ik zodra het me te veel wordt en in de tweede fase van de cyclus ook standaard. (terwijl ik de 25 jaar daarvoor niet eens kon spugen, hoe ziek ik ook was). de rede dat ik dit zeg is omdat je lichaam misschien wel een teken geeft dat het even te veel voor je is. Neem wat rust en probeer, zover dat kan, te ontspannen. Dit zou kunnen helpen om je beter te voelen. Ik hoop dat je je snel iets beter gaat voelen. en bij deze ook een dikke knuffel, (helpt soms ook)
Wat een verhaal zeg. ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. De 4de poging. Moeten jullie deze nu zelf betalen? Welkom op het forum en tjonge, alles doorgelezen, snap dat je daar 2 dagen voor nodig had. ik ga ook voor jullie duimen.