IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    He bah! K hoop dat t niet door zet meis!

2. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spijkervrouwtje, nee he!:( Ik hoop zo dat het niet doorzet! Ik duim voor je.

Hier ook even nieuws...
    Vanacht een raar gevoel in mijn buik gehad.
    Vanmorgen vroeg een klein beetje bruin verloren, dat is nu weer gestopt.
    Verder wat steken bij mijn eierstokken gehad...verder niets!!
    Het zet niet door en heb geen ongi krampjes, zou het dan toch????:):):)
    Ik voel verder niets hoor, ben niet misselijk en voel ook niets aan mijn borsten.

Liefs ferial

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Matroosje, wat een zwaar traject al achter de rug meis. Heul veul sterkte met de volgende poging. Hier kun je lekker van je af schrijven....

IkkeB, wat fijn dat we gelijk lopen. Morgen je 3e FM dus. Spannend weer. Hoeveel follikels hebben ze al gezien??

Ferial, je kunt ook gewoon niks voelen en zwanger zijn hoor!!! Ongesteld ben je niet ;). Das een goed teken. Morgen je nod? Wanneer ga je testen???

Spijkervrouw, pffffff op je werk nog wel. Blijf nog even duimen hoor.

Had ik al gezegd dat er gister bij mij 8 follikels te zien waren?? ;):):p

4. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnestraal, gaat de goede kant op bij jou!:cool::D
    Eindelijk voor jou ook een tp in zicht!:)

Als ik niet ongi wordt, dan ga ik toch echt tot zondag wachten met een test 16 dagen na tp.
    Net nog een druppel bruin verloren, verder helemaal niks....

Liefs Ferial

5. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yessss! Ben heel blij voor je! Eindelijk mag de topic eigenaar ook op naar de tp!:cool:

Liefs Ferial

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Situatie:
    Yvonne IVF-4, 2e kindje
    Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje
    Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje
    Babbel IVF-1, 1e kindje
    Kitty IVF-1, 1e kindje
    Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje
    IkkeB: IVF-1, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje
    Wtje: IVF-1, 1e kindje
    Ferial: ICSI-1 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje
    Noekie: IVF-2 2e kindje
    Vonnie: ICSI-1 1e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    15 feb: start Lucrin Noekie
    17 feb: FM 3 IkkeB
    17 feb: FM 2 Zonnestraal
    25 feb: start Gonal-f Noekie
    1 mrt: FM 1 Noekie
    5 mrt: 7 weken echo Aislyn
    6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123
    9 mrt: eerste echo Bianca

Punctie/Eisprong:
    31 jan Ferial
    01 febr. Yvonne
    03 feb Spijkervrouwtje
    19/20 feb IkkeB
    20 feb Zonnestraal

NOD:
    17 febr. Vonnie
    19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp)
    21 feb Spijkervrouwtje (16 dgn na tp)
    22 feb Kitty (12 dgn na tp)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend
    Aislyn, 20 okt uitgerekend
    Biancaelisabeth, 21 okt uitgerekend

Hey meiden... ik heb ff mn NOD weg gehaald aangezien ik gewoonweg niet weet wanneer deze zal zijn :p
    Zie dat er nog 2 zwangeren bij zijn gekomen uit de 1e poging :) gefeliciteerd meiden!
    Ferial ook bijna de NOD spannend meis ik duim voor je!
    Weet dat ik er erg weinig ben, maar ik heb het na d emislukking van de 1e poging even een paar weken echt flink zwaar gehad... nooit verwacht dat het me zo zwaar zou vallen. Maar goed het is niet anders!
    Ik zal zondag (ben dan vrij) even weer flink bijlezen meiden!

Liefs en ik duim voor jullie!!

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

Ik kom hier alvast spieken, 7 maart krijg ik te horen of wij voor IVF gaan of nog doorgaan met iui's...

8. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wat meer bruinverlies, maar ik heb geen krampen. Ik snap er niets van...:( Vanmorgen om 9 uur eerste druppels bruin en net pas weer een paar druppels.

Liefs ferial

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    zonnestraal: de eerste keer 6 en de tweede keer 7. Ze denken dat er 6 goede uit komen. Morgen hoor ik weer meer. Ik voel me vandaag niet lekker, dus hoop niet dat ik ziek wordt...

10. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    @ IkkeB: Ik voel me vandaag weer iets beter had alleen vandaag wat vaker een raar gevoel in mijn buik maar ik blijf positief.
    Verder dat ontspannen is wel fijn maar omdat ik rust moet houden vanuit het ziekenhuis heb je ook meer tijd om te piekeren. het liefste ga ik even de deur uit maar goed hopelijk wordt dit straks allemaal beloond.

@spijkervrouwtje: Echt balen zeg.

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    ferial: het kan echt van alles zijn. van een beginnende menstruatie tot een beginnende zwangerschap. Lastig als je geen duidelijkheid en de enige optie afwachten is. Houdt er wel rekening mee dat het een beginnende menstruatie is, je hoort van veel mensen dat ze eerst wat bruin bloedverlies hebben. Maar ja aan de andere kant hoor je het ook bij zwangere (zoals BE) ik ben benieuwd wat het bij jou betekent en duim voor je!

12. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet nu ook niet zo goed wat normaal is voor een innestelingsbloeding en wanneer ik spreek van een ongi...
    Ik vrees dat dit een beginnende ongi is.:(
    Maar het rare is dat ik dus geen krampen heb gehad, wat ik normaal wel heb als ik ongi wordt.

Liefs ferial

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    ferial: helaas is geduld de enige oplossing. (of een test, maar die geeft niet per definitie een betrouwbaar resultaat)... sterkte!

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vonnie, hoe is het met je? Want je mag toch al testen? Ik ben benieuwd!

Noekie, wat fijn dat je eindelijk mag beginnen. Het is nog best snel gegaan volgens mij.

Zonnestraal, jaja, al 8 eitjes! Mooi zeg. Ik hoop dat ze goed doorgroeien en dat je morgen goed nieuws hebt.

Vlinder, getsie dat je zo beroerd bent. Hopelijk gaat het snel beter met je.

BE, 9 maart 1e echo! Jeeh! Ben je dan 7 weken?

IkkeB, Bij mij ging het ook niet zo snel. Dat is killing, maar houd geduld. Morgen weet je meer. Spannend, maandag misschien voor het eggie!

Spijkervrouwtje, ik hoop zo voor je dat je niet ongi wordt. Grrrr.....

Matroosje, de meeste van ons zijn met de 1e poging bezig. En wij lopen te klagen dat het zo heftig is. Laat staan als je met de 4e poging gaat starten. Meid, ik hoop echt voor je dat het nu mee zit en jullie een mooi kindje krijgen samen.

Ferial, morgen NOD, maar pas vanaf zondag testen? Haha, ik zou echt niet kunnen wachten ;). Gebruik jij trouwens Utrogestan? Want dat kan ook je ongi tegenhouden.

Ik begin ook steeds meer het gevoel te krijgen dat het bij mij niet lukt deze ronde. Ik weet niet wat het is. Ik heb zo'n voorgevoel. Stom he?

15. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty, Dat gevoel wat jij hebt had ik al vanaf dag 1. Het gevoel dat het niet goed zit...Maar bij jou kan het echt nog alle kanten op!

Ik gebruik inderdaad ook Utrogestan.
    Zou het kunnen dat mijn lichaam eigenlijk ongi wil worden, maar dat ik door de utro alleen bruin verlies nu?
    Terwijl ik dit typ komen er ongi krampen opzetten.
    Waar gaat dit naartoe....:(

Liefs Ferial

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Utrogestan houdt niet altijd je ongi tegen. Dus het zou kunnen. Als je stopt, dan wordt je binnen 1 of 2 dagen ongesteld. Ga vooral door met Utrogestan! Ik wil niet suggereren dat je ongesteld wordt. In tegendeel zelfs!

En meiden, misschien gek om over te beginnen, maar aangezien ik alle scenario's wil afgaan, stel ik ben niet zwanger, dan moet ik dus naar IVF ronde 2. Ik heb begin maart een afspraak staan om deze ronde te evalueren. Ze rekenen op een maand rust. Ik heb wel aangegeven gelijk door te willen gaan. Ik word nl niet ongi van mezelf en dan willen ze dit nog wel eens doen. Wat zouden jullie doen? Wachten of gelijk door?

17. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty,

Ik zeg heel eerlijk dat ik zelfs rust wil voor de komende maand, terwijl het voor mij alleen maar een tp zou zijn omdat ik wel cryo's heb.
    Ik heb vandaag gevraagd hoe ze het doen als ik niet ongi wordt van mezelf...
    Ze zeiden dat ze dan wel een uitgangsecho kunnen doen of een pilletje om je ongi op te wekken.
    Sterk van jou dat je wel meteen door zou willen.
    Ik heb het gevoel alsof mijn leventje stil staat met deze behandeling Ben continu bezig geweest met wel of niet zwanger worden.
    Ik ben hierna echt klaar voor een maandje!

Maar volgens mij hoef jij het advies niet perse op te volgen hoor. Zoveel follikels had je niet...

Liefs Ferial

18. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey meis... tja je moet echt een maand rust houden ivm je eierstokken.. ik wilde ook graag direct door omdat ik een cyclus heb tussen de 34 en 70 dagen van mezelf en ik dus kan wachten tot ik een ons weeg. Maar goed... je moet dus echt een maand je eierstokken de rust geven.
    Ik duim en hoop op het beste voor je meis en dat je niet aan IVF 2 hoeft te beginnen!

19. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He meiden, nou het is tot nu toe bij die ene keer roze/rood gebleven, maar wel rugpijn dus zie het best somber. Al had ik wel van beide zwangerschappen ook bloedingen in het begin, vind het nl wel laat voor een innesteling. Ga morgen ook ff test doen, bij negatief weet ik dan teminste waar ik aan toe ben. Vreder morgen denk ik maar vast een nieuwe afspraak plannen voor zh voor meteen na mijn vakantie want ik wil wel meteen door, maar ja ik heb dan ook niet veel hormonen gebruikt.

Ferial, ik hoop dat het voor jou geen ongi wordt!

Kitty pff nog een par dagen wachten he.

Vonnie en yvonne hoe is het met jullie?

Matroosje welkom, en heftig hoor al 3 pogingen achter de rug! Hopelijk brengt de vierde een mooi kleintje.

Ikkeb en vlinder succes met de komende puncties

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flippo, ben jij nu aan de pil dan? Want je moet een bloeding hebben voor je mag starten. Of krijg je Provera? En jij hebt volgens mij een langere pauze. Bewust?

Spijkervrouwtje, het kan echt alle kanten nog op. Ik blijf duimen en wat stoer als je morgen gaat testen. Ik zou het niet meer durven, hahaha.

Deel Deze Pagina