IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dank je lief babbeltje ;):).

2. kim1974

kim1974 Lid

29 aug 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Dames,

Ook ik begin dit jaar met IVF. Babbel, ik zie hier dat je zwanger bent! Wow, meissie van harte!

Ik zat op een ander forum van IUI maar heb nieuwe laptop en kan dat forum niet meer vinden ;))

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Kim, 37 jaar en sinds 3 jaar in de ziekenhuismolen. Inmiddels 3 IUI pogingen gehad zonder resultaat. Wel daarvoor ooit natuurlijk zwanger maar dat ging mis met 7 wkn. Na 3e IUI een kijkoperatie gehad begin dit jaar en daar kwam uit dat mijn eileiders slecht doorgankelijk zijn en dat ik last heb van endometriose. Geen verklevingen en mijn baarmoeder, cyclus en eisprong en follikels zijn goed.

De kans op een gewone zwangerschap of via IUI is zeer nihil dus nu op voor IVF. Maandag de 27e hebben we het gesprek met de arts en dan horen we verder hoe of wat. Spannend maar ik heb alle hoop en vertrouwen.

Jullie allemaal ook veel, heel veel succes en dat er maar veel mooie berichten mogen verschijnen in 2012!

Kim

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@spijkervrouwtje: Je zegt dat t lichte streepje nog van de pregnyl is... maar die moet echt allang uit je lichaam zijn lijkt mij als je de 3e een punctie hebt gehad. Dan heb je de 1e de pregnyl gezet. Deze moet dan i.p. 12/13 feb uit je lichaam zijn en het is nu 17 feb!

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Flippo, volgens mij moest ze na de punctie ook nog 1500 pregnyl spuiten... :(

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja,ze heeft geen utro gebruikt,maar 3x pregnyl

6. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Volgens mij ook... Wanneer is dat geweest? Want ze zeggen dat die 1500 al heel snel uit je lichaam is... Binnen 2 tot 5 dgn al...
    Tja ik vind het persoonlijk eng om al wat te zeggen, gezien hoe het bij mij is gelopen dan...

7. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Kim welkom meid! Hopelijk kunnen jullie snel starten!

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hoi Kim,bedankt voor je felicitatie ! Gezellig dat ik je hier nu weer tegenkomt

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ze heeft het 5 dg geleden voor het laatst gezet. Helaas maakt het allemaal niet uit. Ong
    Haar ongi is nu toch doorkomen..

10. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Babbel Ik had het gelezen ja... Mooi kl*te...
    Voel me dan best wel "schuldig"....

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja heb inderdaad nog 3 xpregnyl 1500 gespoten afgelopen zondag de laatste. En volgens dat ze zeggen is het na 3-5 dgn uit je lichaam nu dag 5 dus dat ik nog heel lichtjes wat zie zal echt daar van zijn;)

Heb me er gelukkig al een beetje overheen kunnen zetten. Lekker de koffers gepajt. Vanmiddag nog wat laatse dingen en dan vannacht lekker op reis. Kan ik in ieder geval aan de gluhwein:D

12. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo is dat spijkervrouwtje, lekker een drankje pakken! Gaan wij ook doen!:D Veel plezier meid!!

Aan de zwangere dames, voel je absoluut niet schuldig!
    Maar voel je wel gezegend als het de eerste poging lukt.:)
    Daar mag je heeeeeeel dankbaar voor zijn.
    Geniet er lekker van meiden, jullie hebben er ook veel voor gedaan!

Dikke knuf!

Ferial

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ferial ,wat zeg je dat toch weer goed en lief.

Spijkermevr. Goed zo,lekker van de vakantie en.je gezin gaan genieten!!

Ikke ,datum punctie nu bekend? Zag de fm er goed uit?

14. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ferial meid wat is dat toch lief gezegd :)

Spijkervrouwtje lekker genieten van je vakantie en idd neem een lekkere borrel... Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe! Hopelijk kun je er ook n beetje tot rust komen, en je zinnen een beetje verzetten!

Heel veel liefs en een knuffel!

15. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel nieuws van mij vanuit mijn werk, we gaan niet een hele maand wachten.
    We gaan dus meteen deze cyclus al door met een cryo tp.:D
    Ik wordt straks nog even gebeld door een verpleegkundige of het nog kan, omdat ik al had moeten beginnen met de Progynova.
    Als we nu starten dan hebben we toch nog 12 dagen om bij te komen. En dan weer en kans voor ons.:)
    Straks een definitief berichtje van mij!

Liefs Ferial

16. Vonnie1979

30 jan 2012
    36
    0
    0
    Almere
    Helaas gisteravond ongesteld geworden. Moest nog wel bloedtest doen in het ziekenhuis maar zoals we zelf al dachten was die natuurlijk negatief.
    Nu eerst maar eens even bijkomen van alles, 27e afspraak voor vervolg maar denk dat ik daar minstens een half jaar tussen wil hebben ben hier wel even op van allemaal.

17. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vonnie, jeetje meid, wat een k*tzooi! Gaat niet goed hierzo..:(
    Hele dikke knuffel meid!

Ik ben net gebeld en moet toch echt een maandje wachten omdat mijn eierstokken waarschijnlijk nog onrustig zijn door de 17 aangeprikte follikels en ik had een erg opgezette buik.
    Toch een maand rust dus... misschien maar beter ook...
    Ik dacht me vandaag redelijk beter te voelen, maar als ik diep van binnen ga kijken dan voel ik me nog behoorlijk leeg en in de war..:(

Het is gewoon echt zwaar k*t als het mislukt!
    Lieve meiden waarbij het ook mislukt is, ik denk aan jullie en ik leef met jullie mee!

En alle meiden die er nog middenin zitten, ik hoop het zooooooooo erg voor jullie! Echt waar! Ik hoop dat de volgende met beter nieuws komt. Zucht....

Liefs ferial

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Vonnie jeetje meid! Vanaf hier een hele dikke knuffel meid!

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vonnie, dat is goed balen zeg! Als je ongesteld bent, moet je dus nog wel voor de bloedtest komen?

Ferial, dat is jammer. Maar misschien beter zo (voor je lichaam).

Nou meiden, dan ben ik de 'volgende' op t wachtbankje. Wat zal het worden, zwanger of niet zwanger. Ik neig nog steeds naar niet zwanger, omdat ik vanochtend wakker werd van buik- en rugpijn. Nu nog steeds pijnscheuten in mn onderrug. Typische ongiklachten. Ik zit nu op 10 dagen na de punctie. Normaal word ik na 11 dagen ongesteld. Maar door de Utrogestan weet ik dat niet zeker.

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Spannend Kitty! K duim voor je meis!

Deel Deze Pagina