Zonnestraal meid, morgen de punctie! Spannend hoor! Wel positief blijven hoor! Dat is zo ontzettend belangrijk meis! Bij mij heeft t me echt overeind gehouden! Ik wil je voor morgen alvast heel veel succes wensen meid! Dikke knuffel!
BE, thanks voor je berichtje. Je wordt hier zo onzeker van. Normaal ben ik gelijk flink ongesteld. Het is nu heel dun en erg weinig. Ik laat morgen gelijk weten als ik weet hoe hoog ( of hoe laag ) mijn hcg is.
Thanks BE, lief!! Ja moet positief blijven, ben ik eigenlijk altijd. Maar die hormonen hebben invloed moet ik zeggen. Ben gewoon erg gespannen... Kitty, heel veel vrouwen verliezen op de dag van hun nod wat bloedverlies bij een zwangerschap. Dat heb ik tijdje terug ergens gelezen. Kitty, ik denk gewoon dat het goed zit .
Vanochtend bloed geprikt (om de HCG waarde te meten) en een gesprek gehad met de gynaecoloog. Bloed prikken deed erg veel pijn, ik had daar namelijk al een blauwe plek. Maar goed, nu voel ik het niet meer. Het gesprek met de gyn was erg fijn. Ze nam de tijd voor ons. We hebben besloten om toch nog wat onderzoeken te gaan doen i.v.m. de vmks. Eerst moet het HCG helemaal uit m'n lichaam zijn dus de afspraak met de fertiliteits arts in het VU zal pas in april zijn. Nu dus even 2 maanden rust. Ik ga me dan vanaf nu ook distantiƫren van het forum en misschien kom ik terug als ik de onderzoeken heb gehad. Voor alle dames hier: heel veel succes en geluk de komende periode!
Tori, fijn dat je gesprek goed is verlopen. Zonnestraal, het is allemaal wat ja. Gespannen zijn we zeker. En ik nu helemaal! Thanks voor je vertrouwen trouwens. Ik durf amper naar het toilet. Dan valt het weer mee en dan weer wat rood/roze bij afvegen. Was het maar morgen aan het eind van de middag, dan zitten we niet meer in die onzekerheid .
Hier nog even mijn testjes van vanochtend. Zal ik er morgenochtend nog een doen? En weinig drinken van te voren?
WAUW Kitty! Gefeliciteerd!! Dat gaat helemaal goedkomen meid! Je hebt toch al langer ongi krampen? Als het je ongi was, dan was die allang doorgebroken! Heb je eigenlijk 1500 of 10000 i.e. Pregnyl gespoten? Ik dacht dat 10000 i.e. tussen 10 en 14 dagen uit je bloed is. Maar ik vind de streepjes behoorlijk donker, dus die kunnen toch niet van de pregnyl zijn nu nog? Ik denk dat je kei zwanger bent! Succes! Zonnestraal, heel veel succes morgen! IkkeB, hoe ging het meis? Liefs ferial
Kitty ze zijn echt duidelijk hoor, lijkt me idd niet meer van de pregnyl... Ik zou vnv vanaf ongeveer 20.00 uur niets meer drinken... Op tijd naar bed, en op tijd er weer uit voor nog een testje... Ik zie het heel positief in hoor meis... Hier komt vanavond de mevrouw van Moeders voor Moeders... Spannend! IkkeB Hoe is het vandaag gegaan meis?
Thanks BE, ik ga dat zeker doen! En wat goed dat je meedoet met MvM. Ik ben benieuwd hoe dit gaat en wat ze gaat zeggen. IkkeB, ik ben ook benieuwd!
kitty ziet er positief uit meid maar snap je onzekerheid. kunnen ze nu met een bloedtest ook zeker zeggen dat je zwanger bent of is dat dan nog niet 100% zeker
Kitty ziet er goed uit! Volgens mij ben je zwanger!!! Maak je niet te druk om het bloedverlies, het schijnt vaker voor te komen in het begin.
Tori, ik hoop dat de rustperiode je goed zal doen. Gelukkig dat je gyn goed met je meedenkt. Een fijne behandeling in het ziekenhuis maakt een wereld van verschil, het hele traject is al zo zwaar.
Ik heb bij de zwangerschap van onze twee andere kindjes ook mee gedaan... Maar nu weet je echt waar je het voor doet, omdat je het zelf ook nodig gehad hebt... Ik vind het wel bijzonder dat ook ik, zo andere dames in de zelfde situatie kan helpen.... Meid, ben benieuwd wat je testje morgen ochtend doet! Bij mij zag je echt met de dag wel verschil... Hoe laat mag je morgen bloed gaan prikken? En hoe laat krijg je daar dan de uitslag van? Je hebt die tijd van de uitslag geloof ik al eens gezegd, maar kan het zo 1,2,3 niet terug vinden... Sorry
Vlinder, ik hoop het! Maar het kan natuurlijk altijd nog misgaan. Dus hoe betrouwbaar het is? Morgen maar vragen .
BE, 's ochtends bloed prikken en dan bellen ze in de middag je op. Hoe laat het zal zijn, dat weet ik niet precies. Ik ga dat wel vragen als ik er ben. En Thanks Aislyn!
ja dat is bij mij ook volgende week voor 9.00 bloed prikken dezelfde dag de uitslag anders pas de andere dag.
Hier prikken ze helemaal geen bloed... Ook zoiets aparts... Hier moet je gewoon n thuistest doen, en verolgens de uitslag door bellen, en als die positief is wordt er een echo afspraak gemaakt... Ik heb gister nog gevraagd of ik bloed mocht prikken op hcg, maar dat was niet nodig... Hmmm zit te twijfelen of k t via de ha kan vragen, die is gelukkig niet zo heel moeilijk, en neemt ons altijd erg serieus.... Wiij komen eigenlijk nooit bij hem, alleen als er echt iets is, of als we zeker denken te weten dat er iets is... Ik wil graag de hcg laten meten, voor mn eigen gevoel... Al weet ik dat het weinig zegt...