IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Vlinder.. Djw.. Ik ben van mezelf altijd onregelmatig ongi maar ze hebben daar nooit een oorzaak voor gevonden. Nu hadden wij 2 weken terug de intake en moesten we ook bloed prikken. Afgelopen dinsdag die voorlichting maar ben toen vergeten als er nog iets uit het bloed is gekomen dus beetje dom... Zie dat jij weer in die ellendige rot weken zit. Hoe is je punctie gegaan.?

2. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    bloed prikken voor hiv en hepatitus bedoel je?

ja inderdaad echt een rotweek nu. de punctie is goed gegaan maar ik had last van overstimulatie dus daar heb ik wel veel last van gehad. het gaat nu eindelijk een beetje beter al zit ik nog wel in de ziektewet.

3. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Ik weet dus niet waar ze allemaal op heeft geprikt. Ik weet idd wel dat er ook hepatitus bij zat maar ik ben 5 jaar terug daarvoor ingeënt vanwege mijn werk. Ik voel me gewoon weer zo'n leek..

Wat vreselijk een overstimulatie ben je ook opgenomen geweest in het zh.? Blij dat je je weer wat beter voelt. Hopelijk komt er ook nog iets heel positiefs achterweg...;) Ik duim voor je!

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muppettje, welkom hier! Schrijf gezellig met ons mee. Fijn dat je de intake ed achter de rug hebt. Dus eind maart beginnen! Spannend zeg!

Vlinder, gelukkig gaat het wat beter met je. Heb je nog steeds last van ongikrampen?

Hier gaat het gelukkig wat beter. Ik ga mn borsten voelen, dat lijkt me een goed teken. Het bloeden is ook wat afgenomen. Ik hoop echt dat het zo doorgaat. Ik voel me gelijk een stuk beter. Dit weekend misschien nog een testje wagen en dan duimen dan maandag mn HCG is gestegen!

5. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    muppettje: mijn vriend en ik hebben ook bloed moeten laten prikken. Ik heb er toen wel na gevraagt maar ze zeiden toen zelf al als het niet goed was geweest hadden we dit aan het begin van het gesprek verteld omdat dan heel de behandeling niet doorgaat. Dus jullie uitslag is gewoon goed geweest.
    Nee gelukkig heb ik niet in het ziekenhuis gelegen. Moest wel goed ik de gaten houden of ik niet teveel aankwam en mijn buikomvang moest ik dagelijks meten.

Kitty: Ik heb nog steeds ongikrampen en dat blijft me wel onzeker maken. Maar goed we moeten toch echt nog even volhouden.

6. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    kitty bij de hoeveelste dag kreeg jij je eerste bloedverlies? en gebruikte jij ook utrohestan want ik begrijp dat dat je menstruatie dus iets uit kan stellen

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op mn NOD, dus precies 14 dagen na de punctie kreeg ik last van bloedverlies. Terwijl een paar uur ervoor ik positief getest had en een dag later dus een positieve uitslag van het zkh kreeg. Nog steeds last van bloedverlies trouwens. Ik dacht even dat het was gestopt, maar net weer wat bloedverlies....Wanneer houdt het nou op?

8. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ik zit nu op dag 14 na de punctie en dag 11 na de terugplaatsing. maar gebruikte jij die ustrogan capsules? zo ja tot wanneer? ik heb namelijk vanmorgen de laatste ingebracht. ben zo bang dat de ongesteldheid nu door komt zetten dan.

Balen met. Wordt je erg onzeker van zo he. wanneer heb je je eerste echo?

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik nog steeds Utrogestan. Ik moet dit nog de komende tijd blijven gebruiken. Maandag terug, dus als dan de HCG is gestegen, dan maak ik een afspraak voor een echo. Die is gemiddeld bij 7 weken zwangerschap. En moet jij niet door met Utrogestan tot aan de bloedtest? Zeker spannende tijd voor jou. Moet je niet eens een testje wagen?

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kitty, bloedverlies vanaf NOD zie ik.....dat komt regelmatig voor bij een goede zwangerschap. Heb ik al vaak gelezen op google.
    Maar, ik snap jouw onzekerheid.
    Maar dit is een plakbeeb meid!! Een mini-Kitty :D.

Vlinder, wanneer mag jij gaan testen?? Ben heeeeeeeeeeeeeel benieuwd!!

Hier ook al met de bollen begonnen. Dit moet zelfs tot ver in de zwangerschap.....mocht ik zwanger raken. (durf het niet eens op te schrijven :)).

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnestraal, ik word altijd zo vrolijk van je reacties :). Ik hoop ook op een heel mooi plakbeebje :D. Bloedverlies is niet heel erg, zolang ik maar geen buikkrampen krijg. Dat kan wijzen op een miskraam. Maar het is wel ff schrikken.

Hoe is het met jou? Weet je al wanneer er een tp komt? En wat de kwaliteit is? Wordt het bij jou nou op dag 3 of dag 5 teruggeplaatst? Ik weet het niet meer .

Over Utrogestan, het eerste wat de verpleegkundige vroeg na de uitslag van de bloedtest was of ik nog genoeg Utrogestan had. Ik zei, nog 1 of 2 doosjes. Nee, dit is te weinig. Dus iig weer 4 doosjes meegekregen. Ik dacht altijd dat je dit tot 12 weken zwangerschap moet gebruiken. Ik weet het niet zeker hoor, maar de komende tijd iig wel. Hoe het dan bij de meiden gaat die pregnyl moeten bijspuiten ipv Utrogestan, dat weet ik niet.

12. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoef maar 15 dagen Utrogestan te gebruiken. Ook al is de uitslag positief.

Het is ook overal anders zeg...

13. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    nee ik moest ze maar 14 dagen gebruiken daarna absoluut niet meer. dus ik snap het niet goed waarom jullie er mee door moeten gaan. ik heb dinsdag de bloedtest maar misschien dat we zondag een testje doen. ik durf eigenlijk niet

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder en Noekie, dat is raar. Zo zie je maar dat het per zkh verschilt. Ik voel me er wel prettig bij zo. Zal je lichaam na die korte periode al genoeg progesteron aanmaken?

En Vlinder, spannende tijd dus voor je! Ik hoop dat je ongi uitblijft en je zondag een mooie test in je handen hebt. Ik duim voor je.

15. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ik baal want krijg nu ineens steeds meer ongikrampen. kan wel janken :(

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zegt niks hoor. Dat had/heb ik ook.

17. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    Ja maar ze worden steeds erger

18. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    @Zonnestraal;Thanks!!!Ik ga me even inlezen ;) Heb mezelf ook toegevoegd....

Situatie:
    Yvonne IVF-4, 2e kindje
    Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje
    Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje
    Babbel IVF-1, 1e kindje
    Kitty IVF-1, 1e kindje
    Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje
    IkkeB: IVF-1, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje
    Wtje: IVF-1, 1e kindje
    Ferial: ICSI-1 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje
    Noekie: IVF-2 2e kindje
    Vonnie: ICSI-1 1e kindje
    Vlinder27: IVF-1 1e kindje
    Yj81:IVF-1 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    25 feb: start Gonal-f
    27 feb: hopelijk TP Zonnestraal
    1 mrt: FM 1 Noekie
    5 mrt: 7 weken echo Aislyn
    5 mrt:uitgangsecho Dusseldorf Yj81
    6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123
    9 mrt: eerste echo Bianca

Punctie/Eisprong:
    31 jan Ferial
    01 febr. Yvonne
    03 feb Spijkervrouwtje
    20 feb IkkeB
    22 feb Zonnestraal

NOD:
    17 febr. Vonnie
    19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp)
    21 feb Spijkervrouwtje (16 dgn na tp)
    22 feb Kitty (12 dgn na tp)
    28 feb Vlinder27 (15 dgn na tp)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend
    Aislyn, 20 okt uitgerekend
    Biancaelisabeth, 21 okt uitgerekend

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Situatie:
    Yvonne IVF-4, 2e kindje
    Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje
    Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje
    Babbel IVF-1, 1e kindje
    Kitty IVF-1, 1e kindje
    Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje
    IkkeB: IVF-1, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje
    Wtje: IVF-1, 1e kindje
    Ferial: ICSI-1 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje
    Noekie: IVF-2 2e kindje
    Vonnie: ICSI-1 1e kindje
    Vlinder27: IVF-1 1e kindje
    Yj81:IVF-1 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    25 feb: start Gonal-f Noekie
    27 feb: hopelijk TP Zonnestraal
    1 mrt: FM 1 Noekie
    5 mrt: 7 weken echo Aislyn
    5 mrt:uitgangsecho Dusseldorf Yj81
    6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123
    9 mrt: eerste echo Bianca

Punctie/Eisprong:
    31 jan Ferial
    01 febr. Yvonne
    03 feb Spijkervrouwtje
    20 feb IkkeB
    22 feb Zonnestraal

NOD:
    17 febr. Vonnie
    19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp)
    21 feb Spijkervrouwtje (16 dgn na tp)
    22 feb Kitty (12 dgn na tp)
    28 feb Vlinder27 (15 dgn na tp)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend
    Aislyn, 20 okt uitgerekend
    Biancaelisabeth, 21 okt uitgerekend

20. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Ik moet pregnyl spuiten. Vandaag al de laatste spuiten. 1 dag na tp. Pregnyl zorgt dat je perudinges aan maakt. Vind het ook vreemd dat jullie zo lang door moeten. Want bij een zwangerschap krijgen vrouwen dit ook niet. Ivf is een middel om zwanger te worden, maar daarna moet je lichaam het toch zelf doen. Misschien is het iets nieuws wat nog niet overal wordt gedaan omdat er nog niet genoeg bewijs is of zo. De meiden die het lang moeten gebruiken, hebben die miskramen achter de rug? Want dat zou ook een rede zijn. Als je het wilt weten, gewoon vragen zou ik zeggen.

Deel Deze Pagina