IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Vlinder blijf moed houden meis! Dikke knuffel!

Kitty dat ziet er goed uit meis! Ben benieuwd hoe je bloedtest morgen uitslaat! Hopelijk goed!

Liefs!

2. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    net voor de eertse keer bruinig slijm bij het afvegen. Heel weinig maar het is volgens mij toch het begin van het einde (klinkt wel erg dramatisch)
    heb ook veel krampen en lage rugpijn. nee het gaat niks worden

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Vlinder: Ach meisie toch! Dikke knuffel!

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    vlinder: veel sterkte!!! het is gewoon KUT,

Kitty: je kunt niks anders doen dan afwachten tot de uitslag van het ziekenhuis. Fijn in ieder geval dat het bloeden minder wordt/stopt. Hopelijk blijft dat zo! ik duim voor je.

5. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    dames toch nog een vraag. hopelijk weet iemand er antwoord op. de test die ik had liggen heb ik een half jaartje geleden gekocht. deze lag in het medicijnkastje in mijn badkamer de laatste maand. nu zeggen sommige mensen dat deze test niet goed meer is geweest maar zo een test zit toch helemaal ingepakt daar kan dan toch geen vocht bij komen?

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Die blijft gewoon goed hoor. Ik bewaar testen altijd in de badkamer. Staat nergens dat dat niet mag. Helaas,.anders zou dat de rede kunnen zijn van je negatieve test. Welke dag na tp zit je?

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Die blijft gewoon goed hoor. Ik bewaar testen altijd in de badkamer. Staat nergens dat dat niet mag. Helaas,.anders zou dat de rede kunnen zijn van je negatieve test. Welke dag na tp zit je?

8. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    dag 13. heb een heel klein beetje bruinverlies en af en toe heftige krampen en constant lage rugpijn

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Vlinder,dikke knuf voor je...wat ongelofelijk k*t dat je test negatief is!

Noekie ,fijn dat de gonal niet teveel bijwerkingen geeft. Goed gevoel dat je weer echt wat aan het maken bent.

Kitty....mooi streepje!!!je hcg is mooi gestegen,je bloeduitslag moet morgen wel goed zijn.

Zonnestraal...oef spannende dag morgen! Hoe laat wordt je gebeld?

Spijkermevr. welkom terug van je vakantie,leuk geweest?..morgen dus weer 1e fm? Ben benieuwd.

Ik ben de uurtjes ook aan het aftellen,morgen echo om 15.15 uur!

10. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Babbel. Heel veel plezier morgen!

Kitty: succes moppie

Zonnestraal. Spannend! En leuke zon heb je

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbel, heel veel succes morgen. Ik ben erg benieuwd wat je te wachten staat. Lijkt me gek dat je dan echt ziet dat er wat in je groeit. Moet je morgen trouwens ook bloedprikken om je bloedgroep en resus factor te bepalen?
    Idd, na de test moet mn bloedtest wel goed zijn. Het kan nooit kwaad een extra bevestiging. En als alles goed is, dan ga ik gelijk mn 1e echo plannen. Ik ben echt zenuwachtig! Ik voel me verder prima. Alleen mn borsten zijn al behoorlijk gespannen. Heb jij daar ook last van?

Vlinder, de test moet gewoon goed zijn. Ik werd overigens altijd na 1 tot 2 dagen ongesteld als ik met Utrogestan was gestopt. Dat je nog niet ongi bent, kan nog een goed teken zijn. Hoewel echte buikkrampen, dat is weer geen goed teken :(. Sterke meis!

12. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    Hoeveel bloedverlies heb/had jij? ik heb bruinverlies nu bij het afvegen en er zit elke keer een klein beetje in mijn inlegkruisje (sorry voor details) normaal als ik zulke krampen krijg heb ik direct helder bloed en veel. ik heb normaal nooit geen bruinverlies.
    ik heb trouwens vrijdag ochtend de laatste utrogestan ingebracht dus dat is 2 dagen

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder, ik had echt behoorlijk veel bloedverlies. En dat drie dagen lang. Oke, niet zoveel als een normale ongi en ook een heel ander structuur. Ik wil je ook niet te veel hoop geven, maar bloedverlies of niet, je kunt heel goed zwanger zijn. Maar ook niet. Lastig he om in die onzekerheid te zitten. Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

14. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    maar had je ook echt dat je bloed in het toilet zag? het is bij mij dus puur met afvegen. normaal is mijn ongi de eerste dag echt heftig. ik heb niet continu kramp. elk uur een flinke kramp en dan heb ik wat bruin verlies. ik ga morgen eerst naar zkh tilburg bellen wat nu de bedoeling is

15. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    maar was het ook helder bloed bij jou?

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Kitty,ja me boobies voelen nog steeds erg gespannen...ben ook al een maat bh groter gaan dragen! S'nachts draag ik een sportbh ,misschien nog een goede tip voor je.

We hebben dezelfde bloedgroep ,dus resus factor is niet ter sprake. Bloedprikken zal donderdag wel zijn bij de intake bij de vk.

17. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Nee we worden niet gebeld voor TP. Geen bericht = goed bericht. Rete spannend dus!! :)

Ik heb nu dus ook al een bh aan in bed :(. Ik zulke pijnlijke boobs sinds utro gebruik, pfffffff.....

Spannend morgen echo Babbel!!

En alweer een 1e FM voor jou spijker, gaat ook weer snel ;).

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder, ik had helderrood bloedverlies en ook veel druppels als ik naar t toilet ging. Dus niet alleen bij afvegen.

Zonnestraal, geen nieuws is dus goed nieuws. Dat maakt t wel erg spannend!

19. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    hier nog steeds alleen maar bruin bloed maar wel nog de krampe. ga morgen gewoon bellen en dan maar zien hoe ze reageren.

iedereen bedankt voor jullie medeleven.

babbel succes morgen met de echo en geniet er van
    kitty succes met de bloedtest, ga voor je duimen
    zonnestraal succes met de tp

20. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Kitty heel veel succes vandaag met t bloedonderzoek!
    Hopelijk krijg je goed nieuws! K duim voor je meid!

Babbel heel veel succes vandaag met je eerste echo meid! Spannend! Hoop dat jullie n mooi hartje kunnen zien/horen...

Hier vandaag ook weer bloedprikken, ben benieuwd!
    Morgen de afspraak bij de gyn... Spannend!
    Ben benieuwd wanneer we met de volgende behandeling mogen starten... Wss zal dit eind maart begin april zijn, al hoo
    Ik natuurlijk dat we eerder mogen starten, maar dat zal er wel niet inzitten... We wachten even af wat de gyn morgen zegt.

Liefs

Share This Page