Hey meiden, Hier vanmorgen voor 09.00 uur bloed wezen prikken. Ik kreeg nog voorrang ook... En t was me druk! K leverde mijn formulier in en werd gelijk op naam geroepen... Net gebeld voor de uitslag... Hcg nog steeds niet uit lichaam, dus ben benieuwd wat de gyn daar morgen van zegt. De waarde was nu gezakken naar 79... We hebben dus nog even te gaan, morgen krijg ik weer nieuwe formulieren mee... Ben benieuwd! Kitty, krijg jij vanmiddag pas je uitslag?
BE: Hoelang verwachten ze dat het duurt voordat het helemaal uit je lichaam is. Ik moet morgen toch bloed laten prikken maar ik verwacht er niets meer van. het bloed wordt al wat meer (al is het nog steeds minder dan anders) en het wordt al wat meer rood dan bruin
BE, ik hoor t pas na 2en. Ik moet dus nog even wachten. Hoe voel jij je er verder onder? Ik hoop op goed nieuws en ben erg zenuwachtig, en jij weet eig dat het alleen maar kan meevallen. Je bent volgens mij een positief mens!
:x Mijn gyn had verwacht dat het er vandaag al uit zou zijn... Maar helaas, niet dus... Jij ook geen testjes meer gedaan?
Wss heb je intussen al bericht gehad... T is na 2en T is ook niet gek dat je zenuwachtig bent hoor, ik hoop zo at je goed nieuws krijgt! K ben heel positief ingesteld ja Met mij gaat het goed hoor, en ik voel me ook goed, en heb ook echt weer zin om te gaan beginnen, maar ja we moeten nog even wachten wat de gyn morgen te vertellen heeft... Man lief en ik hebben wel besloten dat we de volgende poging hoe dan ook, bij welke kwaliteit dan ook, twee emmy's laten terug plaatsen... Afgelopen behandeling hadden we gekozen voor 1 bij A embryo, en 2 bij B of C embryo's... We willen toch al onze evt kansen gaan benutten. Ben benieuwd wat de gyn daarvan zegt morgen... Nou meis, ben super benieuwd naar je uitslag! K duim voor je! Liefs en een knuffel!
Ow zonnestraal wat spannend meid! Nu lekker broeden! Meid k duim voor je dat ze lekker blijven zitten! Liefs!
Nee de bloeding is overgegaan naar helder bloed ,nog niet zoveel als anders maar al wel meer. Ik heb de moed dus al opgegeven. Moet morgen bloed laten prikken maar ik weet eigenlijk de uitslag al wel
Zonnestraal, dat ik goed nieuws!!! Spannend hoor! Dit wordt echt een hele spannende tijd. Als er twee zijn teruggeplaatst, dan kan t bijna niet missen. Ik ga voor je duimen! Vanmiddag de ivf arts gesproken. Hcg was mooi gestegen, bijna 600. Dus ik mag nu wel zeggen dat ik zwanger ben! Geen bloedverlies meer, nu duimen dat ie mooi blijft zitten waar die zit. Over 2,5 weken de 1e echo. Ik moet tot die tijd utrogestan blijven gebruiken. Ik ben benieuwd!!! Babbel, hoe is jouw echo gegaan?
Zonnestraal, wat heerlijk! Ik heb er een goed gevoel over bij jou. Vlinder wat jammer dat er geen hoop meer is voor deze ronde. Dikke knuffel en hopelijk blijft er de volgende ronde wel één plakken. Kitty, wat een opluchting dat je geen bloedverlies meer hebt en dat je HCG is gestegen! Maar toch nog spannend tot de eerste echo. Babbel, hoe was jouw echo vandaag??
Kittygefeliciteerd!!!!nu snel een mooie banner maken hoor.Nu mag het Zonnestraal,woehoe !!nu gaan we onwijs hard duimen Wij hebben ook goed nieuws,kleine uk ligt op schema...nu 1,25 cm groot en een mooi kloppend hartje!!! zal vanavond foto in me album plaatsen. Dus we zitten nu echt op de roze wolk
Kitty en babbel, wat een goed nieuws! Babbel, wat speciaal he? Zo klein, en hij of zij heeft al een hartslag geweldig! Kitty, fijn dat t bloeden is opgehouden meis! Nu aftellen naar je eerste echo.... En.... Een banner maken! Liefs!
Babbel gefeliciteerd met je mooie echo! gaaf he zo'n kloppend wit puntje Kitty proficiat joh, dat is een mooie hcg waarde. Nu inderdaad een mooie banner Zonnestraal lekker broeden op je emmys. Hier weer fm gehad en eicel was 11 mm, nog te klein dus om te gaan spuiten maar ben dus in iedere geval nog niet te laat, dat hij al te groot zou zijn. woensdag weer terug voor fm en dan ook bloedprikken.
Kitty: wat een goed nieuws! Nu wachten op de eerste echo. Spannend Babbel: wow, het eerste forum hartje is gehoord. Gefeliciteerd! Vlinder: succes vandaag met het prikken van bloed. Het zal toch wel slikken worden als je gevoel bevestigd wordt. Sterkte!