IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland

Hahaha blijhoofd ;)
    Goed nieuws zeg!
    Hihihi ben jaloers, wij hadden geen eskimootjes ;)
    Wie weet volgende poging :)

Geniet van t hoede nieuws meid!
    Toppie!

Ps ik doe wel rustog aan hoor... Heb overal hulp voor gelukkig!
    Man lief is heel lief voor me, en mn zwager doet een hoop voor me dus dat is ook wel top!

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    BE, het klinkt al een prima afleiding en dan is nu toch ook niet verkeerd:)...jammer dat je nu wat langer op pauze komt te staan,maar zoals al eerder gezegd blijf je zelf heerlijk positief. Goed hoor!
    Weten je kids eigenlijk dat jullie bezig zijn voor een brusje?

Zonnestraal, blij= helemaal terecht, lekker gevoel hè:D

Vlinder, jammer dat je vermoeden klopt, ik hoopte nog op een kleine wondertje...de cryo's vind ik ook een mooie score. Fijn dat je inderdaad voor de volgende poging niet die hormonsters in je lijf krijgt!!!alleen dat de pregnyl,maar ja dat valt wel mee in vergelijking met de rest.
    Is je bloedverlies nu al echt doorgezet?

Noekie, gaat het bij jou nog steeds goed met de bijwerkingen van de Gonal?

3. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ja het is nu doorgezet.
    het was even rot maar van de andere kant is het misscien wel even beter voor mijn lichaam omdat ik toch nog niet helemaal hersteld was van die overstimulatie. ik denk dat het gewoon zo had moeten zijn maar ben wel erg benieuwd wanneer ze een volgende terugplaatsing willen doen

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Situatie:
    Yvonne IVF-4, 2e kindje
    Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje
    Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje
    Babbel IVF-1, 1e kindje
    Kitty IVF-1, 1e kindje
    Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje
    IkkeB: IVF-1, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje
    Wtje: IVF-1, 1e kindje
    Ferial: ICSI-1 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje
    Noekie: IVF-2 2e kindje
    Vonnie: ICSI-1 1e kindje
    Vlinder27: IVF-1 1e kindje
    Yj81:IVF-1 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    25 feb: start Gonal-f Noekie
    27 feb: hopelijk TP Zonnestraal
    27 feb: FM 1 Spijkervrouwtje
    28 feb: echo + evaluatiegesprek BiancaElisabeth
    1 mrt: FM 1 Noekie
    5 mrt: 7 weken echo Aislyn
    5 mrt:uitgangsecho Dusseldorf Yj81
    6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123
    6 mrt: evaluatiegesprek
    15 mrt: Kitty 7 weken echo

Punctie/Eisprong:
    01 febr. Yvonne
    20 feb IkkeB
    22 feb Zonnestraal

NOD
    08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend
    Aislyn, 20 okt uitgerekend
    Kitty, 30 oktober uitgerekend

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb de lijst ook bijgewerkt.
    Vlinder en Zonnestraal, helemaal top dat er zoveel eitjes worden ingevroren. Ik ben wel jaloers! Bij mij was er maar 1 bevrucht en kon er dus niets ingevroren worden.

BE, een flinke verbouwing dus! En wij zijn zelf ook niet zo handig, dus als anderen het kunnen doen, is dat alleen maar meegenomen. Wij hebben een rommelkamertje dat de babykamer wordt. Gelukkig al helemaal klaar, maar uiteraard moet deze mooi aangekleed worden!

Babbel en Aislyn, hoe is het verder met jullie? Merken jullie al wat aan je lichaam? Ik voel nog niet zo veel. Alleen mn borsten doen wat zeer.
    Babbel, nu je de echo hebt gehad, word je dan 'ontslagen' uit het ziekenhuis? Want je hebt al een afspraak met de verloskundige staan en een 12 wkn echo zie ik. Heb je dit zelf geregeld, of heeft het zkh dat gedaan?

6. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland

Onze kids weten dat we bezig zijn voor een brusje, we konden er eigenlijk niet meer onderuit om het ze te vertellen.
    Ze waren ook op de hoogte dat ze een broertje of een zusje zouden krijgen, wel gelijk erbij gezegd dat het nog vroeg was en dat er nog vanalles fout kon gaan.
    Helaas hebben we hen het vervolgens ook moeten zeggen dat het mis was gegaan.
    Ze reageerden er wel goed op, alleen vond mijn dochtertje (7jr) het niet eerlijk... Mam zei ze, dan heb je al die prikken in je buik voor niets gehad... T lieve meiske ;) ze zijn beiden wel heel erg lief voor me, en vragen nu bjna iedere dag wel of ik al weer prikken in mijn buik moet zetten...
    Ik zette ze iedere keer om 18.00 uur.

We hebben nu besloten bij de volgende ronde niets tegen ze te zeggen, en om ook pas te gaan prikken als ze op bed liggen...
    Mocht het evt de volgende ronde weer raak zijn, dan vertellen we ze het pas na de eerste echo...

Tja iets langerr op pauze staan is ook niet verkeerd hoor, k neem voldoende rust, heb goeie pijnstillers gekregen voor die cysten, voel me eigen echt goed, dus straks kunnen we er weer lekker tegen aan...

Op zich is de pauze wel gunstig, want er is momenteel ook landelijk een probleem met de levering van de pregnyl... T blijkt pas rond 12 maart weer geleverd te kunnen worden... Dus dat probleem hebben we dan hopelijk ook niet als we weer groen licht krijgen...

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Babbel: Het gaat nog steeds wel goed met de bijwerkingen. Soms wat felle hoofdpijn. Daar had ik op het werk wat last van maar ben nu lekker 2 daagjes vrij. Morgen echo!!

Ik heb wel last van mijn rechter bovenbeen/lies. Dat had ik ook al wel voor dat ik startte met de Gonal maar sinds gister wel pijnlijker.
    Hoop dat het gewoon een liesblessure is... maar maak mij toch een beetje zorgen dat het mijn eierstok kan zijn die in de krul lig. ;)

Afwachten tot morgen dus maar...

Vlinder: Meestal mag je naar een maandje rust al weer verder gaan toch voor een tp? Jammer dat je 1ste poging is mislukt maar wel fijn dat je nog 4 cryo's hebt. Ik had de vorige keer 7 bevruchtingen en ook geen cryo's.

BE: Wij hebben net ook 1,5 jaar verbouwing achter de rug. Samen met mijn ouders een oude boerderij gekocht. Wij hebben het voorhuis helemaal moeten renoveren. Mijn ouders wonen in het achterhuis maar die was in 2002 nog helemaal verbouwd.
    We zijn verhuist op de dag dat ik met Lucrin moest beginnen in oktober 2011. Ik wou voor de behandeling erin zitten.

Ik ben blij dat die tijd nu voorbij is. Voorlopig geen verhuizing meer!

8. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Ik ben weer bijgelezen, jeetje, wat is er veel gebeurd zeg. Ook trieste berichtjes zag ik.

BE, jeetje meid, wat een gedoe, en wat jammer dat het niet goed gegaan is. Dikke knuf! En sterkte, ik hoop dat je snel weer door kan.

Vlinder, jammer meis, maar niet getreurd, je hebt een mooi aantal cryo's vind ik! Komt goed. (ik heb er "maar" 3 van mindere kwalitiet, ik geloof B alle 3)

Kitty, kei gaaf hoor!! Dikke proficiat!:) En nu heerlijk genieten op die welverdiende wolk!

Babbel, wat een prachtige uk hebben jullie toch! Traantje van jaloezie hier...:) Maar wel helemaal geweldig voor jullie!

Ik ben nu op mijn ei aan het wachten. Ik zit nu op dag 14 maar nog geen LH piek te bekennen..:( Ik hou dat bij om zo te weten wat mijn cyclus doet. Weten jullie hoeveel langer je cyclus kan duren na een lang schema? Ik heb een maand deca gespoten, volgens mij duurt het wel even voordat ie weer op gang is.
    Bij mij eerstvolgende ongi (hopelijk over ongeveer 2 weken) kunnen wij door met de cryo's.
    Komende dinsdag heb ik een evaluatiegesprek over ICSI-1.

Oh ja, ik ben al een beetje bijgekomen na de teleurstelling en nu helemaal klaar om weer door te gaan!:)

Liefs Ferial

9. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ik weet totaal niet van welke kwaliteit ze zijn eigenlijk.

Ferial goed dat je weer bijgekomen bent het valt ook allemaal niet mee. Wel balen dat je cyclus nu erg in de war is.

10. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    BE wat lang wachten zeg, hadden wij in november ook een keer bij de gyn, maar bij de biometris lopen ze meestal lekker op tijd:)
    En er zijn inderdaad problemen met pregnyl. Ik heb nu ovitrelle daarvoor in de plaats gekregen ( wel 37 euro eigen bijdrage op 1 spuit van 5000 eh:$) en ook de orgalutran is niet te leveren momenteel. Krijg daar ook iets anders voor, moet ik morgen nog ophalen.

Vlinder 4 eskimos volgens mij wel een mooie score hoor;)
    En zonnestraal ook 3 stuks. Lekker hoor, kunnen jullie toch nog even vooruit zonder hormonen:D

Noekie succes morgen op de echo.

Ferial, hopelijk ben je gewoon ongi over 2 weken en kun je lekker door:)

Kitty misschien geen cryos maar je bent toch lekker zwanger meid en voor een brusje lukt het misschien wel net zo snel als nu;)

Vandaag 2efm gehad en eitje ligt op schema:) is nu 13 mm dus ga morgen beginnen met spuiten. Vrijdg 3e fm en dan waarschijnlijk zondag of maandag punctie. Gaat wel zo snel hoor vind ik maar hopelijk voor een mooi resultaat:)

11. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spijkervrouwtje, schaam schaam schaam, ik was jou even vergeten.:)
    Wat super dat je alweer zo snel door kan zeg!
    Succes!
    Wat zijn eigenlijk de "eisen" om in eigen cyclus ivf te doen? Kan dat ook bij ICSI? Dat zou ik zo ook veel liever doen eigenlijk!

Liefs ferial

12. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    heerlijk idee ja even geen hormonen. maar nu even lekker tot rust komen. eind deze maand gaan we lekker even een weekendje weg naar een hotel in zeeland. heerlijk even samen genieten

13. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh je hoeft je niet te schamen hoor, ik vergeet ook geregeld iemand:)
    Ivf in eigen cyclus wordt nog bijna niet toegpast maar nu willen ze dus in een studie aantonen dat het resultaat net zo goed is als bij gewone ivf. Met dus veel minder hormonen en alle daarbij bijhorende risicos. Voorwaarde is wel dat je een goede eigen cyclus hebt. Voorwaarde voor deelname aan de (INES) studie was minimaal 2 jr geen zwangerschap zonder aantoonbare reden.
    Met icsi kan dit ook, heb ergens gelezen bij iemand die dit ook deed. Die kreeg toen volgens mij 6 x ivf mnc en daarna nog twee keer gewone ivf.
    Ik hoop dat jij gewoon met je cryos gluk hebt. Maar kaart het anders gewoon eens aan. Ze zijn er in eindhoven wel bekend mee.

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Vlinder, lekker tot rust komen meid. En dan weer verder zonder hormonen. Geniet van je weekendje weg, heb je dubbel en dwars verdiend!!

Ferial, fijn dat je je weer beter voelt :).

Kitty, maar jij bent gewoon zwanger meid!! Boeien die cryo's...ik zit nog in alle onzekerheid....

Spijkervrouw, wel heul fijn dat jij gewoon door kan. En weinig hormonen. En voor je het weet weer bezig met de volgende ronde ;). Ik ga onwijs duimen!!

Noekie, spannend morgen meid! Ben benieuwd :)

15. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    hoe voel je jezelf zonnestraal?

16. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnestraal!!!:):):) Jou was ik dus ook vergeten! En jij bent nog wel het zonnetje in huis!:p Wat een goed nieuws voor jou zeg. ik heb een heeeeeeeeel goed en positief gevoel bij jou! Hoe kan dat ook anders....als je zo positief ingesteld bent als jij, dan moet het goedkomen. Ik duim voor je meid!

Liefs ferial

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Zonnestraal ook nog 3 cryos, jaloers:). Hoe voelt deonzekerheid voor je?.

Hier valt het wachten enorm mee. Al had ik gister in een allemaal tekenen van menstruatie.schoot ff in de stress, maar ging gelukkig weer snel weg

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    IkkeB, dat kan ook een goed teken zijn. Ik werd er ook nerveus van. Succes nog met wachten.

Ferial, wat fijn dat je er weer bij bent!

Ik had gisteren een rot dag. Weer wat bruine afscheiding. En ik was niet vooruit te branden. Het gaat nu wat beter gelukkig.

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    IkkeB, 1 week van de wachtweken is voorbij ; nu kan je gaan aftellen! Vind het superspannend en leef met je mee en duim me suf. Liefs

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Nog weinig te zien vandaag. We worden vanmiddag gebeld hoe nu verder.

3 eitjes van 9mm en de rest nog te klein.

Deel Deze Pagina