Tori; lief dank je. De eerste week vloog om. Nu komt de spannende week. Kitty: Thanx! De tekenen die ik had waren niet van een zwangerschap helaas. Mee ontlasting en meer haaruitval, dat hem ik meestal als ik ongi wordt, maar ik maakte mezelf gewoon gek. Haaruitval viel eigenlijk wel meer en ontlastingis ook gestopt. Mocht wel meer zijn na dagen obstipatie. (sorry voor de details) Kitty, gelukkig gaat het nu weet iets beter. Je bent mijn voorbeeld, beide voorloop embryo, dus houd moed en vertrouwen
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 27 feb: FM 1 Spijkervrouwtje 28 feb: echo + evaluatiegesprek BiancaElisabeth 2 mrt: FM 2 + bloedprikken Noekie 5 mrt: 7 weken echo Aislyn 5 mrt:uitgangsecho Dusseldorf Yj81 6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123 6 mrt: evaluatiegesprek 15 mrt: Kitty 7 weken echo Punctie/Eisprong: 20 feb IkkeB 22 feb Zonnestraal NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Kitty, 30 oktober uitgerekend
Vlinder, hoe ik me voel...? Nerveus . Ik denk dan dat ik een innesteling moet voelen aangezien zoveel vrouwen dat kunnen voelen. Op een paar steekjes na niets bijzonders gevoeld, dus dan denk ik dat dat niet goed is. Hoest met jou nu meis??? Heb je het een beetje verwerkt?? Wel 'fijn' dat je nog 4 cryo's hebt. Laat je er nu 2 terugplaatsen?? IkkeB, ik vind die wachtweken nu al afschuwelijk!!!! Ik duim me rot hoor voor jou!! Afgezien van die vage klachtjes nog andere klachten?? Ikke niet, zou zo graag even in m'n buik willen kijken. Soms ben ik heeeeeeeeeeeeel positief en soms ineens heel erg niet (angst). Heb (net als de meeste hier) 7x teleurstellingen achter de rug van mislukte IUI's....sta er dus niet meer onbevangen in. Ferial, YESSSSSSSSSSSSSSSS je bent me niet vergeten . Was bijna verdrietig geworden . Blij dat je er weer bent meid. Hoe ben je erbovenop gekomen...? Ik denk daar nu namelijk over na, hoe ga ik een negatieve test overleven?? . En je hebt cryo's!! Ook 3 toch??? Ik ben toch heeeeeeeeeeeeel blij met 3 reserve-eskimootjes, geeft net iets minder druk zeg maar. Noekie, en? ben je al gebeld??? 3 van 9mm...hmmm dat moeten er een paar meer worden, toch?? Kitty, bruine afscheiding is mini-Kitty die haar huisje aan het schoonmaken is. Weg met die resten menstruatie van de vorige maand. (is echt zo, ik verzin dit niet ) Tori, hoe gaat het nu met jou???
Ikke: spannend hoor dat wachten Zonnestraal: nee in tilburg plaatsen ze er maar eentje terug of het moet van slechte kwaliteit zijn. Tja het gaat opzich wel wat beter maar het werken wil nog niet lukken. Ik werk in de zorg en het is gewoon te zwaar en dat vind ik balen. Heb nog erg veel last van misselijkheid en duizeligheid en ben snel moe. Ach ja komt wel goed. Nou dames ik blijf voor jullie duimen hoor
Zonnestraal: Ik ben al gebeld ja. Ik was vanmorgen geholpen door een artsassistent gynaecoloog en vroeg nog aan haar of er bloed geprikt moest worden. Nee zegt ze...je wordt eerst zo besproken als we overleg hebben..en je hoort het vanmiddag. Nu moet ik morgenvroeg terug komen omdat mijn gyn het zelf wil zien en moet dan bloedprikken om te kijken hoe mijn estradiol nu is. Als dat te laag is morgenavond verhogen naar 300 IE. Er zaten 2 eitjes van 9 en 10mm op rechts en wat kleintjes van 4-5mm. En op links 1 eitje van 9 mm en een paar kleintjes. Ik vind het wel goed zo. Liever morgen verhogen dan vanavond. Anders zo vervelend morgen op het werk. Wel fijn dat het gewoon onder werktijd kan zo. 5 minuutjes lopen van af mijn werkplek naar hun poli. Ideaal! Voor jou ook spannend hoor. Bij mijn eerste zwangerschap ook geen innesteling gevoeld. Ik duim voor je meid! Nog een weekje geduldig afwachten??
Zonnestraal: vergeet niet dat al die hormonen zo veel met je doen dat je dingen niet voelt die er wel zijn en dingen wel voelt die er niet zijn. Het is nog heel vroeg on iets te voelen. Ik hoop voor je dat je wat rust kunt vinden. Ik foute ontspanningsoefeningen dat werkt heerlijk. Of ik verder tekenen heb... Nee. Ik heb vorige week nog pregnyl moeten spuiten, dus alles wat ik wel voel is daardoor verklaarbaar. Misselijk, spugen en pijnlijke borsten. Maar dat had ik elke iui ook door de pregnyl. Gewoon afwachten dus. Nog1 week. ik loo voor op jou, maar we mogen tegelijk testen. dikke knuffel
Sorry Dames, kom even kort buurten.Duik zo snel me bedje in. Kitty, ja ik ben 'ontslagen uit het zh', had ik al verwacht, dus vandaar dat ik al een afspraak gemaakt had bij de vk. Bij onze vk kunnen geen echo's gemaakt worden, dat wordt door een echobureau gedaan en vandaar dat ik al de datum weet van de 12wk echo,want die heb ik zelf moeten maken. Balen van je bruinverlies, het hoort er inderdaad bij,maar je schrikt er weer zo van. Zonnestraal en Ikke, ik duim ook onwijs hard voor jullie!!!!sterkte met het zenuwslopende afwachten. Noekie, langzame eitjes dus, dat had je al verwacht toch? Spijkermevr, en jij een lekker snel ei, Jeeh Ferial, fijn dat het weer wat beter met je gaat en je hebt alle recht op jaloers te zijn. Vlinder, fijn vooruitzicht, saampjes lekker even bijtanken Xx
Hee Babbel, Dat had ik inderdaad al verwacht ja maar het valt toch weer tegen. Ik voel mij erg gehaast en kan dat moeilijk remmen. Ik wil eigenlijk alles zo graag achter de rug hebben en in die wachtweken zitten... Maar komt vast goed! Rustig afwachten tot morgen en hopelijk weet ik dan meer.
@Zonnestraal: met mij gaat het goed ... begin weer kriebels te krijgen en zou toch weer graag een poging wagen. Maarja ik moet wachten op het onderzoek. Weet nog steeds niet wanneer. Maandag maar bloed prikken en dan kan ik meteen vragen of ze weten wanneer ik gebeld word. Sterkte met de wachtweken, gelukkig gaan ze uiteindelijk voorbij en na de eerste week gaat het sneller. Ik heb moeite met bijhouden waar iedereen mee bezig is, maar hopelijk nemen jullie 't mij niet kwalijk. Ik lees wel nog steeds mee, schrijf alleen niet zoveel meer. @Ferial: leuk dat je je avatar aangepast hebt . @IkkeB: jaaaa, nu de spannendste week. Mijn duimen draaien voor je! Ik heb het huis voor mezelf vanavond, ga nog ff een leuke serie kijken en straks lekker m'n bedje in ; morgen alweer vrijdag en dan weekend!
Hier nemen de ongi tekenen toe. Moet maar veel afleiding gaan zoeken, want anders wordt ik gek. Bizar hoe het kan omslaan van relax en hoop naar onrustig en angst...
Vanmorgen fm gehad was die follikel al ineens 18 mm moest dus meteen bloed gaan prikken. Ik wordt voor 12uur gebeld en afhankelijk vd waardes moet ik meteen ovitrelle spuiten (pregnyl) en dan is morgen al de punctie of anders denk ik vanavond prikken en dan zondag punctie. Hopen dat we straks niet te laat zijn dat mijn ei al gesprongen is Pregnyl is trouwens totaal niet aan te komen momenteel dus na een evt tp ga ik dit keer utrogestan gebruiken. Ze vertelde me trouwens dat voor 2 mg pregnyl 5000 liter urine nodig is Ikkeb erg he die stress tot aan je nod, meid ik duim voor je ! Zonnestraal mijn duimen draaien ook voor jou Noekie je fm al gehad? Tori, fijn dat het er begint te kriebelen, ik hoop dat jullie straks ook weer lekker van start kunnen gaan!
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 28 feb: echo + evaluatiegesprek BiancaElisabeth 2 mrt: FM 2 + bloedprikken Noekie 5 mrt: 7 weken echo Aislyn 5 mrt:uitgangsecho Dusseldorf Yj81 6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123 6 mrt: evaluatiegesprek 15 mrt: Kitty 7 weken echo Punctie/Eisprong: 20 feb IkkeB 22 feb Zonnestraal 04 mrt punctie Spijkervrouwtje NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Kitty, 30 oktober uitgerekend
Ben net gebeld en waardes zijn gelukkig nog laag, dus punctie wordt zondag. Vanavond ovitrelle spuiten en dan zondag om 08.30 uur punctie.
Ohhhhhh spannend Spijker!!! IkkeB, euhm....ongikrampjes heeft geloof ik iedere net zwangere....dus dat zegt niks meid . Kan ook goed nieuws zijn. Jij kan pas de 8e testen toch?? Dus nu zich je geloof ik pas in de innestelingsfase, dus lijkt mij alleen maar goed. Ik heb ook lichte ongi-krampjes....en ben juist blij wat te voelen . Vooral gisteren had ik dit, 3 dagen na TP en 8 dagen na punctie.... Tori, wat voor onderzoeken krijg je??? Snap ik helemaal hoor dat je hier minder schrijft. Ben blij dat het weer een stukje beter gaat. Vind ik zelfs knap na zo iets heftigs en verdrietigs. Knuffel!! Feriallllllll, lieffffffff je....euhm....hoe noem ik dat....??? Ik noem het kaartje . Erg lief!!
BE, hoe gaat het met je? Ik denk aan je. En hoe zou het met Vonnie en Yvonne gaan?? Noekie, FM al gehad? Ben benieuwd!
Zonnestraal, de krampen kun je idd ook zo zien, maar alle andere tekenen niet. Ik zit al 8 dagen na tp en 11 na punctie. Bij iui werd ik ook vaak 10 dagen na iui ongi, dus kan nu al wel komen. Ik zal proberen te blijven hopen. Fijn dat het bij jou goed voelt. Blijf dat vasthouden!
IkkeB, hmmm....maar je bent nog niet ongesteld!! Ik blijf duimen. PFFFFFF wat een spanning zeg....doet een mens geen goed deze spanning....