Zonnestraal: ik duim mee, voor mezelf en voor jou. 15 dagen na tp mag ik testen. Heb natuurlijk pregnyl gespoten tot eren dag na tp. Eerder kun je dus ook een valse test hebben. Vind het wel jammer dat ze bij ons niet aan bloed prikken doen, want dat is al 12 dagen na tp. Geduld is een schone zaak Geniet van het mooie weer allemaal
Hoi meiden, Vanmorgen weer voor de echo geweest. Er was niks veranderd behalve dat er nu goed geteld werd. 10 rechts en 9 links maar allemaal nog onder de 10mm. Bloed laten prikken en mag vanavond de Gonal iets ophogen naar 175 IE. Sinds gister wel erge last van mijn bovenbenen. Sinds het starten van de Lucrin al wel aanwezig maar wordt nu elke dag erger. Bijwerking waarschijnlijk van de Lucrin. Een soort spierkramp die niet weg gaat. Erg irritant en zorgelijk. Ik hoop dat ik niet te lang moet gaan spuiten nu want dat ga ik niet trekken. Zo ga nu eerst even bijlezen... Liefs Noekie
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 28 feb: echo + evaluatiegesprek BiancaElisabeth 5 mrt: 7 weken echo Aislyn 5 mrt:uitgangsecho Dusseldorf Yj81 6 mrt: FM 3 Noekie 6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123 6 mrt: evaluatiegesprek 15 mrt: Kitty 7 weken echo Punctie/Eisprong: 20 feb IkkeB 22 feb Zonnestraal 04 mrt punctie Spijkervrouwtje NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Kitty, 30 oktober uitgerekend __________________
Noekie: lijkt me erg vervelend die pijn. Als je het niet vertrouwd of het wordt te erg zou ik wel het ziekenhuis even bellen. Het kan nooit goed voor je zijn lijkt me. Misschien kunnen ze er wel iets mee. Succes!
Situatie: [/COLOR]Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 28 feb: echo + evaluatiegesprek BiancaElisabeth 5 mrt: 7 weken echo Aislyn 5 mrt:uitgangsecho Dusseldorf Yj81 6 mrt: FM 3 Noekie 6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123 6 mrt: evaluatiegesprek 15 mrt: Kitty 7 weken echo Punctie/Eisprong: 20 feb IkkeB 22 feb Zonnestraal 04 mrt punctie Spijkervrouwtje NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 08 maart ijken (15 dgn na tp) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Kitty, 30 oktober uitgerekend __________________[/QUOTE]
Situatie: [/COLOR]Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 28 feb: echo + evaluatiegesprek BiancaElisabeth 5 mrt: 7 weken echo Aislyn 5 mrt:uitgangsecho Dusseldorf Yj81 6 mrt: FM 3 Noekie 6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123 6 mrt: evaluatiegesprek 15 mrt: Kitty 7 weken echo Punctie/Eisprong: 22 feb Zonnestraal 04 mrt punctie Spijkervrouwtje NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 08 maart ikkeB (15 dgn na tp) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Kitty, 30 oktober uitgerekend
Spijkervrouwtje: Succes morgen met de punctie IkkeB: Bij mij doen ze het wel via bloedtest maar is ook pas na 15 na tp. Het is echt overal verschillend Noekie: Balen van de pijn zeg en idd gewoon bellen. Maar hebben ze ook gezegd dat dit door de lucrin komt?
Vlinder: Het staat wel in de bijsluiter van de Lucrin bij 'zelden'. Bellen heeft dus geen zin want ze kunnen er nu niks aan doen. Ik moet het proberen vol te houden tot aan de punctie.
Hoi hoi, Met mij gaat het goed hoor, lief dat je het vraagt. Het vloeien was opgehouden, totaal geen pijn meer, maar vandaag was t weer even kl*te... Vanmorgen in ene weer enorme pijn rechts onder in mn buik, weer mn rechter lies en heup, en nu straalde het helemaal uit naar mn knie vaag... ik naar t toilet gegaan, k dacht mss moet ik nu ongi worden ofzo, ja k weet t ook allemaal niet meer en ja verloor iet wat bloed... mmm kan ook zijn dat de cyste is gesprongen, tja dat zou niet verkeerd zijn... maar goed, pijn was op een gegeven moment niet meer te houden, dus toch maar een diclo zetpillie gepakt... heerlijk, dat helpt goed! Vanmiddag lekker met de kids op de fiets naar de stad gereden, voor t eerst in weken weer op de fiets gestapt, omdat ik het echt niet meer kon Lekker over de markt geslenterd, stukje door de stad heen gelopen, me zelf verwend met wat leuke kleertjes van de sting, en weer lekker naar huis gefietst! Oja, gister een kv testje gedaan, ik was echt van mening dat ie nu echt wel nega moest zijn, maar niet dus... vanmporgen nog een gedaan met ochtendurine, en die was ietsje donkerder dan die van gister middag... maar ja smorgens is je urine geconcentreerder he? en daarbij is het hcg eerder uit t bloed dan uit de urine (afvalstoffen)... maar goed we wachten t nog even af... meer kunnen we niet doen... Ik kreeg gister op t schoolplein van twee vrouwen een felicitatie met de zwangerschap... dus ik vertel ze netjes dat het niet goed gegaan is, och ze wisten niet meer waar ze het zoeken moesten... jeetje dat was me wat... en t ene vrouwtje is ook zwanger, maar ze wist niet dat ik dat vorige week al had gehoord van haar zoontje, dus ze durfde niets te zeggen, maar ik ben er zelf over begonnen... ik gun het ze zo! Zij heeft zelf onlangs en vorig jaar ook een mk gehad... Maar goed, ze is nu 14 weken en alles gaat goed, dus dat is fijn. Tja wat betreft vonnie en yvonne, dat vroeg ik me ook al af.... t is al een poos geleden dat ze hier waren... teminste op dit topic dan... Nou meiden... k ga nu eindelijk na n paar weken niet te mogen badderen nu vandaag toch echt lekker in mn bad liggen! Heerlijk... Whirlpool aan en lekker relaxen! Afgelopen dagen en aankomende dagen trouwens n beetje druk, dus k zal mss weinig reageren, ik probeer t wel, lees wel mee maar t zal niet altijd lukken... Heel veel liefs en een dikke knuffel!
Spijkervrouwtje, meid wat is de tijd bij jou gevlogen zeg, tenminste voor mijn gevoel... Morgen alweer de punctie! Heel veel succes meid!
@Spijkervrouwtje, heel veel succes morgen tijdens de punctie. Gelukkig is je eitje deze keer wat sneller gegroeid! @Zonnestraal, onderzoek waardoor ik steeds vmk's krijg. Maar wat precies weet ik nog steeds niet. Denk dat ik pas gebeld wordt nadat ze zeker weten dat ik geen HCG meer in m'n lichaam heb. Want alleen dan kan het onderzoek ook plaats vinden. Dankjewel voor je lieve woorden. @ikkeB, het komt nu dichterbij!! ga je dinsdag misschien al testen? 12 dagen na TP zou moeten kunnen. Vorige keer heb ik niet getest, maar denk wel dat ik dat de volgende keer doe voordat ik de uitslag van het ziekenhuis krijg (al krijg jij natuurlijk geen bloedtest ...), ben ik iets meer voorbereid op 't nieuws. @Aislyn, nog een paar dagen en dan de 7 weken echo, leuk! @Ferial, jij al zo het gesprek! @Noekie, balen dat je zo'n last hebt. Hopelijk beginnen je eitjes nu weer goed te groeien en heb je snel al de punctie ; heb je dat tenminste gehad! Sterkte voor nu. Hier lijkt de ongi door te komen; precies volgens mij normale cyclus, 25 dagen na de start van de laatste bloeding. Dat is wel apart he? Krijg er altijd hoofdpijn van, heb ik nu dus ook ; dat is minder. Vandaag lekker dagje gehad: bomen en planten voor de tuin gekocht en plantjes voor in de vijver. Onze tuin begint nu ergens op te lijken! Tijd voor lente en de ZON . Welterusten voor nu!
Spijkervrouwtje, vandaag de punctie toch? Gelukkig maar één ei dus hopelijk is het weer mee gevallen. Dat er maar een mooie emmy uit mag komen! Veel succes! Babbel, eind deze maand alweer 12 weken! Wat gaat dat toch snel eigenlijk. Ook veel moe? Kitty, hoe gaat het nu met je? Begin je al een beetje last te krijgen van de hormonen? Vervelend dat je bruinverlies hebt, dat maakt je toch weer zenuwachtig. Is het inmiddels gestopt? Zonnestraal, ik duim me suf voor je! Vreselijk die laatste wachtweek waarin je vanalles lijkt te voelen. Tori3, wat vervelend dat je op die onderzoeken moet wachten terwijl je voor je gevoel graag door wilt. Heb je enig idee wat de mogelijke oorzaak kan zijn en wat ze daar aan kunnen doen? Of hebben ze daar nog niets over gezegd? IkkeB: Spannend nog een paar dagen! Ook voor jou wordt hard geduimd! Ferial: Wat fijn dat je over de ergste teleurstelling heen bent! Het is niet niets wat je hebt meegemaakt, kan me goed voorstellen dat het lastig is om te lezen in dit topic dat anderen wel zwanger worden. Maar de volgende ronde is weer een kans en ik hoop dat je dan een mooie geweldige plakbaby hebt! BiancaElisabeth: Is lastig zo'n schoolplein situatie. Mensen praten heel weinig over miskramen en vruchtbaarheidsproblemen. Meestal komen ze met dooddoeners omdat ze gewoon niet weten wat te zeggen. Zo jammer is dat. Terwijl er zoveel vrouwen zijn (helaas) die er mee te maken krijgen en je elkaar er zo in kunt steunen door erover te praten. Heb je lekker gebadderd? Heerlijk hoor! Noekie: Wat vervelend dat je zo'n last hebt! Hopelijk gaan je eitjes nu snel groeien! Vlinder27: Lekker even eruit straks! Hoop dat je heerlijk uit kunt rusten, je hebt het verdiend! Yj81: Hoop dat de uitgangsecho morgen goed is!
nou vanmorgen puntcie ghad en het was deze keer stukje pijnlijker dan de eerste keer. ook best veel buikpijn erna gehad. Maar voor een goed doel want de eicel zat er bij dus nu wachten op een mooi embryo. Ben alleen verder grieperig dus dat is minder, misschien dat het daarom ook wel wat tegnviel want me hele lichaam heeft spierpijn en ik ben echt snotverkouden ik hoor woensdagochtend of de tp om half 11 doorgaat. spannend dus weer. Nou reageer later wel op de rest ga lekker bankhangen