IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    spijkervrouw: lekker op de bank met een warme kruik op je buik. En een lekker kopje groene of rooibosthee, goed voor je darmen. Hopelijk gaat de TP door woensdag.

Tori: je wordt weer wat actiever op het forum zie ik. Leuk! Hier nog geen nieuws. Ik ga niet eerder testen. Ik spoot pregnyl en je weet gewoon niet eerder zeker dat deze uit je lichaam is. een valse positieve test wil ik echt niet! ik wacht dus netjes tot vrijdag om misschien zelfs zatedag. Zoals ik me nu voel kan het elk moment doorzetten, maar kan het ook wegblijven. Spannend dus. lekker veel afleiding. Net een high tea gehad met een vriendinntje van me. Heerlijk. (wel jammer dat ik de helft daarna weer uitspuug, maar dat mag te pret niet drukken. Komt overigens door de pregnyl of spanning. Heb ik altijd dat spugen)

fijne zondag nog allemaal!

2. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    BE, goed om te horen dat het goed met je gaat meis.

Spijkervrouwtje, wat gaaf zeg, nu alweer een eitje! Gaat goed zo.:)
    Heel veel succes en ik hoop op een terugplaatsing woensdag.

Noekie, wat naar voor je die bijwerkingen.:( Hoop dat het snel beter wordt.
    Ik snap ook helemaal wat je bedoeld dat je je gehaast voelt en naar de wachtweken wilt. Maar vergis je niet...want dan valt alles stil en kun je alleen maar wachten, is niet gemakkelijk (vond ik). Je bent er bijna meis, nog even volhouden!

Zonnestraal, hoe gaat het met je?
    Het klinkt wel goed hoor! 2 toppertjes terug geplaatst en 3 eskimootjes!!:D

IkkeB, Nu is het echt spannend he? Je wordt er soms niet goed van! Succes meid en ik hoop dat het NIET doorzet en dat je lekker zwanger bent!

Tori, gezellig inderdaad, dat je weer meer op het forum bent!:)
    Succes morgen! Ik duim dat alle hcg uit je bloed is!

Kitty, hoe gaat het met jou meis?

En Babbel, hoe voelt het nu? Het gaat echt goed bij jou, helemaal super!:)

Hier NOG STEEDS geen LH piek!:x
    Dat wordt dus wachten tot ik een ons weeg... zit nu al op dag 18 van de cylcus. Maar geen ei is geen ongi. En geen ongi is geen nieuwe tp.:(:(:(

Liefs Ferial

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    IkkeB: Groene thee en een kruik op je buik is juist iets wat je beter niet kan doen toch??

Rooibosthee is wel weer goed ja. Enigste thee zonder cafeïne.

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ferial, heb je normaal wel een mooie cyclus? Vervelend dat t niet wil komen. Misschien spanning? Of moet je lichaam herstellen van de hormonen? Succes met wachten.

Noekie, vevelend dat je zoveel last hebt. Ik hoop dat t snel beter gaat.

IkkeB, nog een klein weekje wachten dus. Begin je t al te knijpen?

Spijkervrouwtje, dat heb je gelukkig weer achter de rug. Nu duimen voor woensdag!

Hier voel ik me een beetje onzeker. Ik ga me steeds beter voelen gelukkig. Toch heb ik nog steeds angst dat er iets niet goed is. Donderdag weer wat bloed (roodbruin) verloren. Lang niet zoveel als de week ervoor, maar wel 2 kleine bloedstolsels. Oke, bijna niet zichtbaar, en verder niet echt krampen ofzo in mn buik. Ik ga gelijk twijfelen of alles nog goed is. Het kan haast geen miskraam geweest zijn, maar toch maakt t me onzeker. Zal ik morgen maar t zkh bellen? Als ik pas over 1,5 week de echo heb, dan gaat dat nog erg lang duren!

5. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty, ja normaal altijd cylcus tussen 26 en 29 dagen...
    Is het veilig om nu te beginnen met de pil? En die dan bijvoorbeeld 1 of 2 weken slikken en dan stoppen...dan krijg ik toch een onttrekkingbloeding? En dan kan ik verder.... Of moet ik echt wachten?:(

Als ik jou was zou ik bij onzekerheid gewoon bellen!
    Zij zeggen wel of je je zorgen moet maken. Anderhalve week is een eeuwigheid als je ergens écht op zit te wachten.

Liefs ferial

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    In het ziekenhuis krijg je een kruik en als je zoekt naar advies voor na TP staat er toch wel de kruik. Je baarmoeder moet lekker warm blijven. Ik heb zelf geen kruik thuis hoor, maar het staat wel overal. In de natuurwinkel kun je bijna alle soorten thee krijgen zonder cafeine. of die van zonnatura, die heeft het volgens mij ook niet. Groene thee schijnt altijd goed te zijn, zorgt voor goed doorstroom en dat ik na punctie belangrijk. Maar als jij zegt dat het nu niet goed zal dat best kunnen kloppen.... Ik heb me daar niet echt in verdiept.

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    ferial: lief berichtje! ALs jij je onzeker voelt moet je zeker bellen. Liever 10 keer te veel als 1 keer te weinig. Als ze je daar gerust kunnen stellen is dat prettig. 1,5 week kan heeeeeeeel lang duren. Het is een goed teken dat je geen krampen hebt. En vraag ze desnoods om bloed te prikken, kun je zien of je HCG stijgt en klopt bij waar je moet zitten. Sterkte!

8. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    IkkeB, je bedoelt Kitty denk ik. :)

Liefs Ferial

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, al die namen ook. Maar thanks Ferial en IkkeB.
    Ik drink overigens gewoon groene thee van Pickwick. Ik lees dat je ook niet zoveel kaneel en drop mag eten, maar daar houd ik juist van, dus dat eet ik gewoon met mate :).

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ferial, hebben ze in t zkh daar niets over gezegd? Ik zou t nog even afwachten. Kan je dit evt nog met je arts overleggen? Want ik weet niet zeker of je na 2 wejen wel ongesteld wordt. Anders helpt Provera misschien?

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    fijn dat jullie wel opletten meiden!! en sorry!! tja drop en kaneel. Kaneel is nooit medisch bewezen. Drop ik bloeddrukverhogend, daarom wordt het afgeraden daar te veel van te eten. (behalve als je een lage bloeddruk hebt, dan mag het juist wel :) )

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ferial, klote is dat hè dat als je op je ei wacht dat ei niet komt :(.
    Bloedirritant!!
    Hoop dat íe snel komt dan kun je verder met je eskimootjes. Spannend!!

IkkeB, hoe voel je je?? Ik voel vanalles, maar kan van de bollen komen. Dus ik word heen en weer gesleurd van heel positief tot heel negatief. Pffffff, wachtbank is verschrikkelijk.

Wauw Spijker, super!!!! Ik ga duimen meid!!!

(wat meer roze in dit topic mag wel vind ik)

Kitty, ik zou eerder om een echo vragen. Ik snap je wel hoor, je onzekerheid. Stress is ook niet goed, dus lekker een echo vragen.

Noekie, wanneer volgende FM?

Tori, succes morgen!!! Fijn dat je er weer wat vaker bent :).

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Aislyn, ja..heel gek idee, tijd lijkt toch soort hard te gaan. Ja, heb veel last van vermoeidheid en opgeblazen gevoel in me buik, zit me vaak nu al in de weg;) die buik...
    Hoe gaat het bij jou, lijken de dagen ook redelijk snel te gaan? Je echo komt nu gelukkig snel in de buurt:)

BE, lekker gebubbeld? lijkt me heerlijk zo'n bad thuis:D Tja en zo'n schoolplein, lijkt me inderdaad wel confrontrerend zo.

Ferial, jammer dat je posi ovutest nu zo lang op zich laat wachten, terwijl je nu wel door wilt, heel frustrerend!

Tori, bij jou lijkt het dus wel op schema te gaan, dat zou heel mooi zijn, des te eerder kunnen ze met de onderzoeken gaan beginnen.

Zonnestraal, kom op hè, probeer je posi gevoel vast te houden!!weet hoe moeilijk het is...helaas kunnen we er niets aan doen, behalve afwachten. Hoe gaat het op de dag van je bloedtest? wordt je dan die dag nog gebeld?

Ikke, vind het knap dat je kan wachten met testen, al snap je dat je natuurlijk niet vals-positief wil testen. Heel, heel veel succes met afwachten. Ik duim voor je:)

Spijker, hoe gaat het nu met je? balen dat het nu pijnlijker was? Nu niet veel last van je buik? Lekker rustig aan proberen te doen en veel vitamientjes eten hè, ben je hopelijk weer snel fit:) Succes met afwachten tot woensdag!

Kitty, nog gebeld voor een eerdere echo? gewoon doen hoor!

Noekie, hoe gaat het met de bijwerkingen? worden ze erger?Succes met de komende FM, hoop dat de verhoging van je hormonen heeft geholpen.

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Mijn buik valt me nog mee, hij lijkt soms wat opgezet. Vanochtend de echo gehad, en alles was in orde. :D Ik moet de eerste weken wel in het ziekenhuis blijven, waarom weet ik niet. Dat verschilt dus weer per ziekenhuis. Ik heb in ieder geval een foto in mijn album gezet.

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Aislyn, wow!!!gefeliciteerd:D:D:D wat fijn!!! Zie dat je termijn ook mooi klopt, zelfs nog verder dan je banner nu is, mooi zo:)
    Ja controle in het zh is niets mis mee, misschien ook wel een fijn idee?

16. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Ik heb lekker gebadderd/gebubbeld hoor!
    Maar... T vloeien was gestopt... Kreeg alle rare trekjes weer die ik krijg, als k ongesteld moet worden...
    Met dat ik uit bad stap, loop ik "leeg"
    Hmmm zou t mn menstruatie al kunnen zijn?
    Ik hoop t! Al zou t wss niet zo zijn denk ik...
    Zt te denken om morgen even de fa te bellen van hoe of wat nu verder...

Aislyn meid, boed nieuws! Hihihi daar hou ik van!
    Ik heb bij beide zwangerschappen in t ziekenhuis gelopen, en vond dat zelf wel een fijn idee...
    Bij een evt volgende zwangershap zal ik ook weer de hele zwangerschap bij de gyn moeten blijven lopen...

Iedereen tja wat betreft het schoolplein... Het komt vast wel goed, mensen stappen toch niet zo maar op me af... ;) ennuh k red me wel hoor :)

Hier gaat t trouwens verder goed, voel me goed, zit goed in mn vel, en kan niet wachten om weer te beginnen...

Liefs!

17. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Meiden!

Babbel: Het ging vandaag al weer een stukkie beter. Lekker gewerkt en minder last gehad van mijn been.

Zonnestraal: Morgen weer FM.

Aislyn: Fijn dat de echo goed was! Ik ga zo even je foto bekijken.

Sinds vandaag wat meer afscheiding dus denk dat er wel wat aan het groeien is. We zullen het morgenvroeg weer zien.

Begint wel spannend te worden nu!

18. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Noekie, Fijn dat je minder pijn hebt. En succes met de fm morgen!

Ikkeb en zonneStraal wow nog maar paar dagen voor jullie. Knap dat jullie nog niet getest hebben. Ikkeb wanneer had je de laatste pregnyl/ovitrelle?

BE heerlijk die positieve instelling, hou ik wel van :D hopelijk kun je snel weer beginnen voor de cryos

Ferial, kom op met dat ei en je ongi, kun jij tenminste ook weer verder:)

Aislyn mooie echo foto :)

Babbel die buik gaat nog veel meer in de weg zitten :p

Kitty gewoon vragen om extra echo joh. Stress is ook niet goed voor de kleine.

Hier gat het sinds vanmiddag iets beter. Buikpijn was gisterenvond wel over maar ben nog wel erg verkouden en nog erg moe. Dus ga zo lekker mijn bed weer in. En thee drinken doe ik alijd al veel (lust geen koffie) dus dat komt wel goed ;)

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Hier alles nog rustig. Laatste pregnyl was vrijdag, niet afgelopen, maar die ervoor. 25 februari uit mijn hoofd. Mijn onderbuik begint nu wel iets te zeuren, we wachten af. Zonnestraal, nog even volhouden! Rechtbank is altijd spannend en zeker niet altijd leuk. Hopelijk vrijdag goed nieuws.

Be: fijn dat je je zo goed voelt. Hopelijk kun je snel door.

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Vandaag wezen bloedprikken en de hcg uitslag was negatief!! :D
    Eindelijk!!
    Heb ook gevraagd wanneer ik gebeld word voor het onderzoek ... zegt ze dat dit pas begin mei is. Volgens mij klopt dat niet, begin mei zouden we weer een afspraak maken om de resultaten te bespreken. Dus woensdag maar even tijdens het spreekuur bellen hoe het nu zit, ik ga écht niet wachten tot mei en dan uitslag in juni ... dat duurt toch veel te lang?!

Flink ongi geworden trouwens vandaag, 26 dagen cyclus, helemaal goed.

@ikkeB: nog maar 2 volle dagen volhouden!!
    @Zonnestraal: jij ook nog maar 1 of 2 dagen toch? Spannend girls!

@Aislyn: jaloers op je mooie echo, maar wel superleuk. Geniet er van meid.

@Spijkervrouwtje: nog een dagje te gaan en dan is het alweer TP dag :). oooh ik wil ook weer!!

@Noekie: hopelijk morgen gegroeide eitjes op de echo. Ik duim voor je.

@BE: fijn dat je je weer top voelt. Apart he, dat je die mega pijn toch wel weer vergeet en weer verder wilt. Terwijl ik zoiets had tijdens de pijn: dit wil ik echt niet meer! En toch straks weer een kans dat het weer hetzelfde gaat. Maar goed, daar wil ik nog niet aan denken (dus heb dat niet geschreven ;)). 15 maart alweer een afspraak, lekker zeg.

Nou, ik moet nu zo m'n bed opzoeken want moet er om 6 uur uit ; Morgen voor m'n werk naar Londen ; zooo geen zin in, maarja het moet maar ff. Woensdag lekker vrije dag dus dan mag ik een beetje uitslapen.

Deel Deze Pagina