@ikkeB: de echo ging goed ; moest alleen vandaag nog wel decapeptyl en Gonal F spuiten. De eitjes waren nog net geen 18mm. Nu word ik morgen terug gebeld hoe laat ik de Pregnyl moet spuiten en ik krijg te horen hoe laat de punctie is vrijdag. Vind het wel een mooie dag vrijdag. Na de punctie lekker naar huis (heb het al verteld op m'n werk) en dan heb ik het weekend om weer helemaal topfit te worden en dan zondag misschien de TP . Daar kijk ik echt naar uit! Sterkte met wachten op de menstruatie. Enneh ... weet je zeker dat je niet zwanger kunt zijn? @Zonnestraal: ik zie die bollen ook niet echt zitten, je moet het ook zo vaak per dag doen 3x per dag 2 van die bolletjes. Ga me denk ik echt zo'n bolletjesslikker voelen, maar dan vooral ANDERS ... jammer dat het niet zo goed werkt als je het gewoon inneemt met water ofzo. Maar goed ; pijn doet het niet dus daar zie ik ook het minste tegen op. @Cybje: jij dus donderdag de punctie, heel veel succes en ik hoor graag hoe het was! @Vlinder: leuk dat je ook mee kletst. Wel raar dat je zo misselijk bent van de pil. Ik had dat niet ; had wel meer last van afscheiding, wat ik behoorlijk vervelend vond. Maar goed, van de decapeptyl heb je dat ook ... helaas. Staat er in de bijsluiter dan een bijwerking misselijkheid is? Vanavond tenniswedstrijd nummer 2 (helaas gisteren met 12 -2 verloren :s), hopelijk gaat het nog een beetje met die buik vol eieren. M'n buik is echt mega opgezet!
Vlinder,welkom! Succes met de vervelende bijwerkingen. Spijkermevrouw,nee heb nog geen test gedaan.Het voelt of het elk moment kan komen.heb nog geen testdrang gehad . Als me ongi er morgen nog niet is,ga ik er voor de zekerheid wel eentje doen,maar denk niet dat ik zwanger ben.
nee ik ben echt niet zwanger ik ben nu ook ongesteld. ik neem hem 's avonds in voor ik ga slapen. er staat wel iets van misselijkheid bij maar de maagpijn kan ik niet terug vinden als bijwerking. ook enorm veel last van acne op het moment
Vlinder ik heb ook snel last van mijn mag bij medicijnen, dus nam vroeger de pil ook altijd smorgens in bij het ontbijt. Hielp bij mij prima. Babbel, ik hoop op een wonder voor je morgen Bij mijn twee zwangerschappen was ik nl heilig van overtuigd dat ik ongi werd. Voelde nl precies zo aan. Maar de test vertelde toch wat anders....
Ik heb alleen bij de vooronderzoeken een echo gehad op dag 1 van mijn cyclus en ik zag dat het erg dun was. (ik zag 1 mm terwijl ik nog maar 1 druppel bloed verloren was...) Toen zei de mevrouw die de echo deed dat het normaal veel dikker was maar dat ze er verder niets over mocht zeggen... Nu heb ik ernaar gevraagd bij de artsen die de ICSI gaan doen, ze zeggen dat ze dat goed in de gaten houden altijd. Ik moet de dag van de pregnyl ook met die bollen beginnen (Utragestan, 3 keer 2 per dag) dat is voor de bm slijmvlies. Het zal wel goedkomen, ik vraag het gewoon nog eens bij de 1e fm. Liefs Ferial
Tori, fijn punctie gepland( nou ja die punctie is niet zo fijn,maar wel dat het gaat gebeuren) vrijdag is wel heel fijn,kan je het weekend rustig bijkomen en dan zondag hopelijk een toppertje terug laten plaatsen Succes met de tennis, ga ervan uit dat je binnen speelt Spijkermevrouwtje, ja wie weet, zal het morgen even laten weten als ik de test gedaan hebt.
oohhw babbel wat K#T zeg... Laat ik me even voorstellen. Ik ben kimmiikim en wij zijn ook bezig met ivf. ik heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn 2 cryo's van mijn 1e ivf behandeling niet goed ontdooit zijn. dit had de 4e tp van ivf 1 moeten worden. maar helaas. nu vanmiddag dus weer terug en bespreken voor onze 2e ivf. dus ook hier ook in het nieuwe jaar weer door met ivf! hoop hier gezellig met jullie mee te kunnen kletsen als jullie dat goed vinden natuurlijk haha
@Babbel: Wat balen meis! Had het je zo gegund zo vlak voor de IVF! Naja.... op naar de ivf dan maar en hopelijk dus ook snel wel een zwangerschap!!! @Kimmiikim: Welkom meis! Wat balen dat je cryo's niet goed ontdooit zijn! En dat het in ivf1 met zo veel tp's niet zo heeft mogen zijn.... Hopelijk ivf2 wel met goed resultaat!!! @All: Flink gevoelige buik, nu niet alleen mn eierstokken maar er zitten wat flinke blauwe plekken die ook erg gevoelig zijn... Op naar morgen ochtend! Punctie tijd... SPANNEND!
Hi dames, Ik ben nieuw hier en heb veel steun aan jullie berichten. Na ruim een jaar proberen zijn we er middels 2 testen achter komen dat mijn vriend een zeer lage kwaliteit sperma heeft. we konden pas na 1 maand terecht in het ziekenhuis dit lijkt snel maar de tijd kruipt! Over 2 weken hebben we de eerste afspraak..wat denken jullie waarmee je moet gaan beginnen? Toevallig heb ik een half jaar geleden mijn baarmoeder helemaal laten controleren en dit zag er goed uit!! Ben benieuwd naar jullie ervaringen... Groetjes Anouk
Anouk, welkom! Mijn ervaringen tot nu toe is dat het helaas lang wachten is voor je mag starten. Waar ik zit, is een lange wachtlijst. Maar dat kan per ziekenhuis verschillen, dus ik hoop dat het mee zit. Wat kun je nog meer verwachten, bloedonderzoek (beiden), urineonderzoek, evt aanvullend onderzoek, zoals baarmoederfoto. Ligt er echt aan hoe het protocol is. Ik heb bijv hiervoor IUI gedaan. Als je verder niet bekend bent in het ziekenhuis, willen ze misschien bij jou nog wat informatie weten, bijv je lengte en gewicht, hoe je cyclus is, of deze regelmatig is, hoelang je al bezig bent om zwanger te worden, eerdere zwangerschappen, eerder onder behandeling van een gynaecoloog geweest, andere ziektes, medicijngebruik, etc. Ik kreeg net een brief van het VUMC thuisgestuurd met allemaal vragen die je van te voren moet invullen. Dat heb ik niet gehad bij het zkh waar ik IVF ga doen, maar wel besproken bij het intakegesprek. Wat mij veel heeft geholpen is naar de informatieavond gaan in het ziekenhuis en op de internetsite kijken. Daar staat ook vaak veel info. Succes met wachten en de 2 weken komen sneller dichterbij dan je denkt!
Vlinder, Anouk en Kimmikim welkom!! Tori: Yes vrijdag, dat was wat je wilde, kun je lekker de wedstrijd morgen spelen en in het weekend bijkomen. De terugplaatsing is tocha altijd 3 dagen later? dan is het toch maandag? of is het dag 3 en tellen ze vrijdag mee? Helaas weet ik zeker dat ik niet zwanger ben. Vanacht ongesteld geworden. (waarom komt het altijd zo belachelijk vroeg en nu zo laat? schijnt te maken te hebben met wel of geen behandeling) over 21 dagen starten met prikken. Babbel: KUT dat je ongi bent! Cybje: Heel veel succes morgen!!! en tori ook alvast vrijdag! Zullen jullie de eerste 2 zijn die het forum mogen verlaten? Ik hoor jullie allemaal praten utrogestan, maar ik krijg deze niet. ik moet meerdere malen pregnyl spuiten.
@ikke: Pregnyl zou inderdaad ook een innesteling moeten ondersteunen. En tja... ookal eindigd poging 1 positief... ik verlaat jullie niet hoor! Op naar morgen... begin nu toch wel een beetje nerveus te worden!
@cybje: oooh wat spannend!!! ik ga keihard duimen voor je dat er veel eicellen worden gevonden!! SUCCES alvast
Hier ongi geworden vanacht, pff wat een buikpijn weer.. echt iets wat ik niet ga missen als ik zwanger ben!!
Even snel, want heb niet veel tijd: Cybje SUCCES MORGEN!!! Ik hoop op een hele goede ei-oogst voor je. Ik ben vrijdagochtend aan de beurt, om half 9 moet ik er zijn.
Cybje succes morgen!! Ik duim voor vele goede rijpe eicellen . Weer een stap verder...daarna TP...spannend zeg!! Babbel, had gehoopt dat de IVF jou bespaard zou blijven. Niet leuk . Dikke knuffel! Nieuwe meiden, welkom!