Lief, dankjewel zonnestraal! Ik had het totaal niet moeilijk, ook nooit gehad trouwens. Ik ben zo blij voor haar! Liefs Ferial
Zonnestraal, dit is echt leuke spam En zelf voorgevoel voor 1 of 2 beebje? Ferial, proficiat met je peetneefje. Oj de arts geen idee hoe ze heet. Oudere mevrouw kort blond haar, erg lief. BE leker dat je cyclus weer op orde komt! Noeke succes de fm morgen. Natasja Goede oplosing zo voor die naalden, gewoon samen doen Saskia zo jij hebt ook al een hele rit in de mmm achterde rug. Hopelijk gaan deze cryos jou op roze zetten! Mijn meijes zijn gelukkig weer aardig opgeknapt. Wel zo lekker met het weekend voor de deur want ben morgen vrij
Ferial,van harte gefeliciteerd met je petekindje ! wat fijn dat je echt oprecht blij kan zijn voor ze. Maken ze het beide goed? Spijker,oh gelukkig zijn je meiden weer beter. Fijne dag morgen. Zonnestraal,echo datum bekend? Dus nu hebben jullie een datum om naar uit te kijken. Hoe voel je je?
Spijkervrouw, ik denk 2 beebjes . Wanneer jij je NOD? En hoe voel je je? Babbel, echo datum 23 Maart. We hoeven hiervoor niet naar Dusseldorf, mogen gewoon de echo in Nederland doen. Ik ben dan 6 weken. Weet niet of het hartje dan te zien is.... Verder voel ik me goed. Gisteren was ik ziek van moeheid (amper geslapen en hele dag gewerkt). Dus ik viel in een soort van coma om 20.30u. Ik werd om 22.30u wakker en m'n man was klaarwakker. Bleek enorm gesnurkt te hebben . Verder vooral 's avonds steken in BM en rug en een zeurend gevoel in li-lies. Niet pijnlijk. Hoe voel jij je?
IkkeB, ik snap heel goed hoe je je voelt . Verschrikkelijk gewoon. Ik weet gewoon ook ff niet wat ik moet zeggen, maar ik snap je helemaal. Dikke Knuffel.
Lekker een echo datum om naar uit te kijken zonnestraal. En met 6 wkn kun je al hartje en hoor. Ik had bij de eerste ook met 6 wkn echo! Ik voel me verder goe. Sta er positef in, moet toch een keer lukken met die mooie emmys maar probeer er verder wel minder mee bezig te zijn als vorige keer. Nou even lekker bankzaken doen kopje thee met chooladekoekjes erbij en WIDM kijken
Wat kan ik verwachten? Moet mijn vriend zelf de eicellen wegbrengen naar het LUMC? Wordt de tp in de ochtend of in de middag gedaan?
Vervelend natasja. Ik heb niet veel hoeven prikken maar. Ik dat ook wel dat de ene spuit veel vervelender was dan de andere:x ja we moeten er wt voor over hebben....
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Afspraken ziekenhuis: 9 mrt: FM 4 Noekie 12mrt: FM 2 Natasja73 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 08 maart ikkeB (15 dgn na tp) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 5 Noekie 12mrt: FM 2 Natasja73 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 14 maart punctie (waarschijnlijk) Noekie NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 08 maart ikkeB (15 dgn na tp) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend __________________
Zo net thuis gekomen van mijn werk en FM. Rechts: 15 follikels (waarvan 1 20mm, 3 14mm, 2 12mm en de rest 10mm) Links: 8 follikels (allemaal rond de 10-12mm) BM: 10mm Ik had ook al erge uitstraling naar mijn rechter lies. Pijn rechterbeen is trouwens weg (waarschijnlijk overdosering vitamines) De gynaecoloog vond het wel wat veel eitjes en was erg aan het twijfelen welke dosering er nu aangehouden moest worden. Besloten om door te gaan met 300 IE en niet te verhogen. Hopelijk is dat de juiste keuze... Oja...en advies: veel drinken en totale rust. Dus lekker naar huis gegaan en zit nu op de bank t/m maandag morgen. Gelukkig zijn ze op mijn werk erg meelevend en mocht geen seconde langer blijven daar. Liefs Noekie
Noekie, owww meid, wat spannend voor je! Maandag weer nieuwe echo dus? Het komt vast allemaal goed! En wat je zegt over je werk, dat herken ik ook wel. Ik heb een paar weken geleden pas verteld over mijn situatie (toen ik aan mn 1e ronde IVF was begonnen). Maar sindsdien krijg ik regelmatig berichtjes hoe het met me gaat. Ook nu het mis is gegaan, kreeg ik volop begrip en mocht ik thuis blijven. En volgens mij heb je de verkeerde lijst gekopieerd. Ik dacht dat Zonnestraal haar uitgerekende datum had toegevoegd? BE, wat fijn dat de hCG zo goed als uit je bloed is. Dat lucht op. Hopelijk kan je ook binnenkort weer beginnen. Spijkervrouwtje, ben je al flink aan het broeden ? Hier, ik zit dus al een paar dagen thuis. Gisteren hebben we een vakantie geboekt en ik moet zeggen, dat doet een mens goed. Dat je weet dat je over 2 weken met vakantie gaat, geeft meteen weer een boost. Ik was nl erg neerslachtig, kon om elk dingetje janken, en nu voel ik me veel beter en energieker. Volgende week dus gesprek met de arts en bloedprikken. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Hopelijk is alles in orde en mag ik na mn vakantie weer gaan starten met een nieuwe ronde. Helaas wel weer met hormonen, punctie ed....
Zo moet ie weer kloppen! Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 5 Noekie 12mrt: FM 2 Natasja73 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 14 maart punctie (waarschijnlijk) Noekie NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 08 maart ikkeB (15 dgn na tp) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Zonnestraal77, 15 november uitgerekend
, zal ik mijn afspraak er ook even bijzetten Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty17 IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 5 Noekie 12mrt: FM 2 Natasja73 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 14 maart punctie (waarschijnlijk) Noekie NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 08 maart ikkeB (15 dgn na tp) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Zonnestraal77, 15 november uitgerekend
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty17 IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 5 Noekie 12mrt: FM 2 Natasja73 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 14 maart punctie (waarschijnlijk) Noekie NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 21 Maart Spijkervrouwtje ( 14 dgn na TP) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Zonnestraal77, 15 november uitgerekend