Natasja ik zag da jullie ook voor een derde kindje gaan, zijn de eerste twee op natuurlijke wijze of ook met de mmm verwekt?
Mijn eerstje kindje is niet van mijn huidige man en die was op een natuurlijke wijze, maar was toen bijna 6 jaar jonger. Mijn tweede kindje was samen met mijn huidige man en die was ook op een natuurlijke wijze, maar die hebben we helaas verloren na een zwangerschap van 13w en 1d. En die tellen wij gewoon mee als mijn 2e en als 1e van mijn man. Vorig jaar 29 april zijn wij ons zoontje verloren. Sindsdien lukt het ons niet meer om zwanger te worden. Gezien mijn leeftijd mochten we in oktober vorig jaar beginnen met IUI, deze maand wordt het inmiddels de 5e keer. Deze is voor het eerst met hormonen, maar ik verwacht er niets meer van. Heb de hoop opgegeven met IUI. 2x was ik 2 dagen overtijd en dan toch weer ongesteld worden, dat is niet te beschrijven hoe pijnlijk dat is. Zeker als je van alles voelt. Afgelopen woensdag heb ik bij mijn gyn aangegeven dat we na de IUI door willen naar de IVF. Daar is een wachtlijst van 2 maanden dus kunnen we hopelijk mooi doorstromen. We moeten nu bloed laten prikken en weer het zaad laten testen.
Natasja, pfff lijkt me zo heftig van jullie mooie vlindertje Storm.. Sterkte met het prikken, je doet het voor een goed doel, hopelijk mag je er weer snel mee stoppen. Op naar een goede FM a.s maandag en dan hopelijk aankomende wk IUI! Noekie, lekker rustig aan dan nu, fijn dat ze op je werk zo goed meeleven en meewerken..voor jou ook op naar a.s. maandag en dan aankomende wk punctie! Spannend weer!!! Kitty, waar gaan jullie heen met vakantie? fijn dat het vooruitzicht nu wel uit je dip kan helpen. Ik vind dat je het goed doet hoor! Zonnestraal, dat is mooi dat jullie voor de echo niet naar DD hoeft, ga je dan naar het zh waar je de IUI's gehad hebt? Je klachtjes klinken bekend, ik vond het wel fijn dat ik al wat merkte..geeft toch een goed gevoel, soort extra bevestiging. En dat snurken, ach zal niet de laatste keer zijn
Noekie, wat veel follikels . Rustig aan doen hoor! Natasja, heftig zeg een miskraam met 13 weken. Wat afschuwelijk. Wat een verdriet. Nog 2x iui dus en dan IVF? Ben je op dit moment bezig met een iui? Spijkervrouw, hoe gaat het? Duim me rot! Babbel, hoe voel jij je? Heb je ook wel 's een dag dat je weinig voelt? Weinig voelen word ik nerveus van, veel buikpijntjes word ik ook zenuwachtig van. Maar sinds m'n nod voelt m'n buik rustiger. Op nod veel krampjes/steken gehad. Raar hè. Nu moe moe moe!
Kitty, wat fijn dat je op vakantie gaat. Daar weer tot jezelf komen en uitrusten samen met je mannetje.
Over 1,5 uur weer een echo... Hoezo zenuwen?!?! Hoe gaat het met jullie allemaal? Zo stil geweest in het weekend...
Noekie spannend meid! Heel veel succes! Hier gaat het goed, momenteel weinig te melden vanaf deze kant Ik kom vanmiddag nog even langs om te kijken of er weer nieuwe berrichten zijn. Liefs!
Het is zeker stil. Hier gaat het wel goed hoor. Ik was vannacht behoorlijk ziek. Dat is wat minder. Verder mag ik morgen bloed prikken en ik hoop dat de hCG uit mn lichaam is. Dan donderdag weer gesprek met de arts. Kijken hoe we verder gaan! Ik ben iig weer begonnen met de pil. En dan over een kleine 2 weekjes ga ik er even tussenuit en ik hoop dan begin april weer te mogen beginnen. En Noekie, zeker spannend deze echo. Wat ik al eerder zei, het komt wel goed! Ik hoor het straks wel hoe het is gegaan!
Bij mij heeft de TP 2 keer in de ochtend plaatsgevonden. Wel fijn hoef je niet midden in de nacht de pregnylprik te zetten. Geloof twee keer rond 11u 's ochtends. Wordt bij jou de punctie ergens anders gedaan? Want ik doorloop het hele traject in het LUMC.
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty17 IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 5 Noekie 12 mrt: FM 2 Natasja73 15 mrt: bespreking cryo tp 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 14 maart punctie (waarschijnlijk) Noekie NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 21 Maart Spijkervrouwtje ( 14 dgn na TP) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Zonnestraal77, 15 november uitgerekend
Saskia, moet je ook voor een cryo ongesteld worden voor je mag starten? Want dan zou je weer een maand rust hebben tussen tp en tp van cryo. Heb jij donderdag de 15e ook een vervolgafspraak staan. Ook toevallig, ik ook! Ik hoor ook hoe ik verder ga met IVF-2.
Kitty: ja 1 ronde rust is geloof ik minimaal. Dus als de cryo's goed ontdooien zou dat betekenen dat eind maart ik weer van start ga. Maar heb nog nooit een cryo tp gehad dus ben benieuwd wat ze donderdag gaat zeggen. Vorige IVF dacht ze mogelijk aan slechte eicelkwaliteit maar deze keer veel meer eicellen en meer bevruchtingen en betere kwaliteit embryo's. Vraag me af of ze dat nu nog denkt.
Oh en heb jij lang of kort protocol? In LUMC doen ze kort protocol dus meteen op dag 1 Decapeptyl spuiten en dan vanaf dag 4 ook GonalF erbij. Dan gaat alles wel lekker snel, maar dat betekende dat mijn eerste IVF-poging al na 4 weken voorbij was (geen cryo's). Dat was wel even slikken.
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty17 IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 2 Natasja73 14 mrt: FM 6 Noekie 15 mrt: bespreking cryo tp 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 16 maart punctie (waarschijnlijk) Noekie NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 21 Maart Spijkervrouwtje ( 14 dgn na TP) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend Zonnestraal77, 15 november uitgerekend
We zijn weer terug van de echo. Links: 6 follikels: allemaal 14mm Rechts: 8 follikels: 2 rijp, 6 tussen de 14-16mm BM: 10mm En nog aan beide kanten in totaal een stuk of 10 follikels van 10mm. Nu nog 2 dagen door spuiten en woensdag terug voor de echo. Waarschijnlijk vrijdag punctie. Nog weer even vol houden dus...
Nou Noek, dat ziet er goed uit. Vrijdag punctie, spannend! Zie je ertegenop? Hoeveel dagen na punctie krijg je de TP?
Vrijdag punctie is maandag TP. Ik zie er niet echt tegenop. Leuk is anders maar het is niet anders. Binnen 10 minuten sta je weer buiten dus is echt wel te doen. (Heb gelukkig een hoge pijngrens )
Noekie, wauw dat zijn er wel veel. Nu lekker doorgroeien en dan vrijdag de punctie. Saskia, wat een verschil met ronde 1! Ben je andere medicijnen of andere dosis gaan gebruiken? Of is het puur toeval? Ik had na de 1e IVF maar 1 bevruchting van de 6 eitjes en ook geen cryo's. Dus het zou mooi zijn als ik de volgende keer ook wat meer (bevruchte) eitjes heb. En mijn cyclus duurde vrij lang. Ik geloof pas op dag 19 de punctie en net als Noekie iets van 6 FM gehad.