Nee 2 keer hetzelfde protocol (Decapeptyl en 150E GonalF). Beide keren op dag 15 de punctie. Ik hoop dat ze donderdag zal zeggen dat IVF 1 brute pech was. Er waren toen 6 eicellen, 3 bevruchtingen, waarvan 1 verse tp. Nu waren er 13 eicellen, 12 bevruchtingen en uiteindelijk 5 goede embryo's waarvan 1 dus teruggeplaatst is en 4 in de vriezer.
Hee Zonnestraal, bij mij gingen in het begin de kwaaltjes op en af. Vooral mijn borsten voelde ik heel erg en dan weer niet. Is heel normaal. Aan de zijkant van mijn buik, richting liezen voel ik wel eens kleine steekjes, dat is de baarmoeder die groeit en je banden oprekt. Langzaamaan steeds misselijker geworden, maar nog steeds zonder echt overgeven gelukkig. Komt helemaal goed meid, en sommige vrouwen merken helemaal niks van een zwangerschap, dat kan ook nog!
Hey Aislyn, dus jij hebt ook weinig klachten? Das fijn om te lezen. Ik voel vanalles vooral 's avonds. En dan mij boobs.....nu al een maat groter . En zeer pijnlijk...inderdaad 's ochtends erger als 's avonds.... En hoest verder met jou?
Noekie, mooie follikels! Nu duimen voor een goede echo woensdag en dan vrijedag een niet te pijnlijke punctie!! Zonnestraal, ik had alleen bij de eerste pijnlijke boobs, bij de tweede niet eens en verder heel weinig klachten. Alleen beide keren heel moe, kon iedere avond na het eten zo in slaap vallen Tja hier heb ik eigenlijk geen idee nu. Heb eigenlijk geen klachtjes van ongi of een zwangerschap. Wel wat puistjes maar die had ik in de maanden dat ik utro gebruikte ook veel en nu dus weer. En vandaag hoofdpijn, en dat heb ik vaker rond ongi tijd. Afwachten dus maar. Moet zeggen dat ik me redelijk relaxed voel en heb de laatste dagen genoeg afleiding zodat ik er ook niet veel mee bezig ben. Misschien dat ik er vrijdag een testje tegenaan gooi als ik me dan nog zo voel als nu
Saskia, wanneer kan/mag jij met je cryo's beginnen? Mij was verteld dat als in een cyclus een cryo niet goed ontdooid dat je dan meteen door gaat naar de volgende cylcus. (weer een maand wachten dus) Een andere arts in hetzelfde ziekenhuis waar ik nu loop zegt dat ze dan meteen een nieuwe cryo kunnen ontdooien (in dezelfde cyclus dus) Wat moet ik nou geloven?? Ik hoop zelf dat ze meteen een nieuwe kunnen ontdooien... En stel dat ze geen cryo terug kunnen plaatsen in een cyclus, wordt je dan wel twee weken later ongi? Je lichaam heeft immers geen eisprong gehad en er is niets om af te stoten... Ik moet aan de progynova en dat houd de follikelgroei tegen. Wat moet dan de eisprong nabootsen?? Krijg ik pregnyl ofzo?? Ik verwacht over een week ongi te worden en dan kunnen we aan de gang met de cryo's. Eindelijk! Liefs Ferial
Hoi Ferial, ik heb zelf nog nooit een cryo tp gehad, maar wat ik ervan gelezen heb is dat dat bij mijn ziekenhuis vaak in een natuurlijke cyclus gebeurt. Ze wachten dan op de natuurlijke eisprong (met of zonder Pregnyl) en plaatsen dan een aantal dagen later de cryo terug. Als de cryo niet goed ontdooit dan wordt er volgens mij gewoon een volgende cryo ontdooit (mits je die hebt natuurlijk). Mocht er niks teruggeplaatst kunnen worden word je gewoon ongesteld. Hoe het werkt als je aan de progynova moet weet ik niet. Spannend dat je over een week waarschijnlijk weer kan beginnen.
Ferial, wie weet ben je wel zwanger, net als Aislyn . Ik kan me voorstellen dat een week nog lang duurt! Kom maar op met die cryo's! En wat ik heb begrepen zijn ze binnen een paar uur ontdooit, dus als de kwaliteit niet goed is, kunnen ze vrij snel een nieuwe ontdooien. En Saskia, ik heb altijd gedacht dat je na je ongi meteen met Progynova moet beginnen om je bms op te bouwen en als dit voldoende is, dan wordt de cryo teruggeplaatst. In je natuurlijke cyclus kan, maar dan heb je als je in mijn situatie zit een probleem, omdat ik niet van mezelf een eisprong heb.
Wij laten er 1 terugplaatsen, ongeacht de kwaliteit. Liever een maandje langer wachten dan een tweeling. (voor ons dan, want wij willen geen tweeling) Behalve als de natuur dat zo wil door bijv een een eiige tweeling of meerdere eitjes in een natuurlijke cyclus... Als we 3 pogingen (complete behandelingen met puncties) verder zijn, dan zullen we waarschijnlijk anders gaan denken en er wel 2 laten terugplaatsen. Hoe is het verder met je spijkervrouwtje? En met jou Kitty? Ben je alweer een beetje bijgekomen? Liefs Ferial
Logisch hoor ferial, wij willen ook geen tweeling. Ondanks dat ik zelf van een tweeling ben en het vroeger best leuk was Voel me verder wel goed hoor, weinig nog van te zeggen. Krij stiekum wel wat meer drang om te gan testen maar ben bang voor witte testen dus ik stel het nog lekker uit
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! En ik zou ook liever wachten dan zo'n vervelende lelijke gemene witte test! Wie weet krijg je wel verschijnselen..dan kun je je waarschijnlijk niet inhouden. Ik duim voor je! Liefs ferial.
Ferial, ik had net wel weer een dipje. Dan lees je op FB veel verhalen over zwanger zijn, net bevallen zijn ed en dan moet je wel even slikken. En ik voel me dan dik en lelijk, onder de pukkels, hahah. Maar het gaat goed komen. Na donderdag weten we waar we aan toe zijn. Mn hCG is zo goed als uit mijn lichaam en hopelijk gaan we dan praten over het vervolg. Over een kleine twee weekjes gaan we met vakantie en als ik weet dat ik daarna weer mag starten, dan heb ik iets om naar toe te leven. Wachten vind ik maar niets. Je kunt maar beter bezig zijn.....
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 2 Natasja73 14 mrt: FM 6 Noekie 15 mrt: bespreking cryo tp 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 16 maart punctie (waarschijnlijk) Noekie NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 21 Maart Spijkervrouwtje ( 14 dgn na TP) 31 Maart Tori3 (eigen poging ) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 15 november uitgerekend (ICSI-D1)
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 2 Natasja73 15 mrt: bespreking cryo tp 16 mrt: FM 7 Noekie 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 18 maart punctie (waarschijnlijk) Noekie NOD 08 Maart Zonnestraal (10 dgn na TP) 21 Maart Spijkervrouwtje ( 14 dgn na TP) 31 Maart Tori3 (eigen poging ) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 15 november uitgerekend (ICSI-D1)
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 2 Natasja73 15 mrt: bespreking cryo tp 16 mrt: FM 7 Noekie 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 18 maart punctie (waarschijnlijk) Noekie NOD 21 Maart Spijkervrouwtje ( 14 dgn na TP) 31 Maart Tori3 (eigen poging ) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
Dag Dames, kom ook weer even buurten Kitty, succes met je afspraak in het zh, hoop dat alles er goed uit ziet. Saskia, spannend cryo bespreken, ben benieuwd hoe dat gaat. Zonnestraal, bij mij komen en gaan de kwaaltjes,maar ik voel elke dag wel wat kleine krampjes, dus ik krijg dat wel een gerustelling. Hoe gaat het nu met je? Nog 8 dagen tot je echo? spannend Noekie, wat fijn dat de punctie nu weer bijna is, daar heb je het tenslotte allemaal voor gedaan, succes met de laatste dagen spuiten Spijkermevr, morgen testen? Ben onwijs hard voor je aan het duimen
Hey meiden, ff kleine update... Nu 3 dagen gestopt met de provera en nog druk aan t spuiten met de decapeptyl, alleen nog steeds geen ontrekkingsbloeding op getreden :S Naja we wachten nog even af voor ik me weer echt druk ga maken. Volgende week vrijdag (23/3) start ik weer met de puregon en dan op naar de 1e FM... hopelijk kunnen we weer snel voor de punctie Op naar een goede 2e poging....
Spijker: spannend morgen testen. Als dat 14 dagen na tp is en er is nog niks, dan mag je hoop gaan hebben. Spannend. Duim voor je. Flippo: wanneer verwacht je de bloeding of had deze al moeten hebben? Sorry als ik vraag naar de bekende weg... Succes moppie