Jee dat zu wat zijn geen pnctie maar toch een poging kwijt omdat je wel medicijnen hebt gebruikt en de meiden dan waarbij de pogingen afgebroken worden bij overstimulatie.
Tja verzekeringen proberen natuurlijk zo min mogelijk te vergoeden. Maar als een ziekenhuis het declareert als IUI, dan moet de verzekering gewoon vergoeden lijkt me? Wel even waard om goed na te vragen in het ziekenhuis.
Het VGZ telt het als poging als er een punctie is geweest waarbij minimaal één goede eicel gewonnen is. Hoe is het nu eigenlijk met het verkrijgen van pregnyl en/of ovitrell? Ik heb volgens mij de komende maand(en) geen pregnyl nodig. Ik heb namelijk Progynova en utro gekregen op recept en volgens mij heb ik dan alles in huis... ik hoop het! Liefs ferial
Hoi lieve meiden, Hier gaat het met ups en downs. De ene keer wil ik er weer voor gaan en op het andere moment ziek ik het totaal niet meer zitten. Aislyn: IUI is geen optie denk ik omdat er 3 van 30-33mm (rechts) zitten en 4 van 16-17mm (links). Dat zou te veel zijn voor een iui. Ik hoor overal dat die van 30-33mm te groot zijn en niet meer mee tellen met de punctie. Maar hopelijk willen ze toch nog wel bevrucht worden. Ik ben ze in ieder geval nu streng aan het toespreken. Sinds vandaag echt wel meer last van mijn rechter eierstok. Dus er gebeurd daar wel wat. Hopelijk zijn dat de kleintjes die mee groeien daar... Bij de Menzis is de punctie een poging ongeacht of er bevruchtingen zijn of niet. Kitty: geen echo meer, vanavond pregnyl en dan kijken ze eerst nog voordat de punctie begint. Hopelijk is dan het vocht weg getrokken uit het baarmoederslijmvlies. Dan nog maar eens goed vragen wat de kansen zijn. Ik ga wel maar 5000 IE spuiten. Ik ben anders bang dat ze te vroeg gaan springen. Dus gewoon doen wat het ziekenhuis zegt. Lief dat jullie aan mij denken en mij steunen. Het doet mij erg veel goeds! Dikke knuf voor jullie allen! Liefs Noekie
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 2 Natasja73 15 mrt: bespreking cryo tp 16 mrt: FM 7 Noekie 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 Punctie/Eisprong: 03 apr punctie (planning) Flippo123 18 maart punctie (waarschijnlijk) Noekie NOD 31 Maart Tori3 (eigen poging ) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC) Vanmorgen nog een keer getest en resultaat laat geen twijfel over. Ik zal de foto nog even in mijn album zetten.
Hallo allemaal, Ik klets hier even mee. Was op zoek naar info over Progynova. Hebben jullie er ervaring mee? Ik gebruik het nu een week voor mijn eerste cryo terugplaatsing, maar krijg er mega hoofdpijn van en voel me ook niet echt vrolijk, zucht. Vraag me af waarom je niet zonder medicijnen een cryo terugplaatsing kunt krijgen. Is je baarmoederslijmvlies dan zoveel dunner. Bij mij ziet het er altijd goed uit. En ik heb ook geen kans op een spontane zwangerschap aangezien ik geen partner heb. Weet iemand dit? @Kitty: in het AMC is heel duidelijk gezegd dat je alleen je punctie telt als poging. Alles wat daarvoo gebeurt en eventueel moet worden afgebroken telt niet mee. @Noekie, wat vervelend dat je je zo naar voelt. Dat was me uit het andere topic helemaal niet duidelijk geworden. Ik duim voor je dat het goed komt!!
Kaatje: Dank je wel meis! Ik kan je helaas niet helpen met info over Progynova. Ik had de vorige keer geen cryo's. Maar ik weet wel hoe vervelend die hoofdpijn kan zijn! Wanneer weet je ongeveer wanneer de terugplaatsing zal zijn?
Ik weet ook niet hoe dat is met dat medicijn, maar ik kreeg het van Decapeptyl ook heel erg. Schijnt er toch bij te horen. Ff doorbijten. Succes!
Noekie,heel veel succes en geluk voor morgen.Hoop en duim dat het je nu wel een keer meezit. Op naar een mooi aantal eitjes!
Noeki: succes met de punctie vandaag. Spijkervrouwtje: gefeliciteerd! Kitty: bij mijn ziekenhuis hebben ze aangegeven dat een IVF-poging pas telt vanaf het moment dat er een punctie heeft plaatsgevonden.
Wij zijn donderdag weer naar het ziekenhuis geweest. Volgende cyclus een cryo tp in natuurlijke cyclus dus gelukkig geen hormonen. Wel moet ik vanaf dag 9 3 maal daags een potje urine opvangen om dat dan op dag 11 mee te nemen naar ziekenhuis tijdens eerste echo. Dan kunnen ze LH hoeveelheid meten.
Noekie, héél veel succes vandaag. Ik hoop dat je alsnog een paar mooie eitjes hebt. En natuurlijk dat je niet meer zoveel vocht hebt, want daar kan je goed ziek worden....
Mijn tp is ongeveer volgende week woensdag. Zaterdag de echo en dan beginnen met de Utrogestan. Dan 5 dagen later tp! (als mijn hoofd voor die tijd niet ontploft is) Dames, mag ik me hier ook aansluiten? Jullie zijn lekker actief en aardig voor elkaar zo te lezen??