Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 2 Natasja73 15 mrt: bespreking cryo tp 22 mrt: TP Noekie 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 Punctie/Eisprong: 03 apr: punctie (planning) Flippo123 19 maart: punctie Noekie NOD 31 Maart Tori3 (eigen poging ) 05 april: Noekie zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
Nou hou je vast! 14 aangeprikt en 10 eitjes gevonden! Ikke = Baarmoeder was weer schoon. Dankzij de werking van Pregnyl. Punctie viel echt hartsikke mee. Zoals hun het hadden omschreven op het formulier: 'vlotte punctie' Daarna zelf nog even naar de intratuin geweest om kaarsjes voor onze 10 eitjes te halen. En nu ook nog steeds niet echt veel pijn. Morgen om half 2 een accupunctuur behandeling. Maar zoals jullie bergrijpen zie ik het weer helamaal zitten! Dank jullie wel meiden! Dikke knuf! Veel liefs Noekie
WHAAAAAAAAA wat goed Noekie!!! Kijk, hiervoor heb je alle ellende doorstaan: voor 10 prachtige eitjes!!! Ben heel blij voor je . Wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn? En wanneer is de TP?? Kaarsjes branden heb ik ook gedaan . En acupunctuur ook .
Even Op snel vanaf mijn werk: gefeliciteerd wat en mooie opbrengst! Nu duimen vo or veel goede bevruchtingen!
Kaatje,welkom Noekie,wauw!!! wat een goede uitslag en wat heerlijk dat je nu niet zoveel pijn hebt! Ga voor je duimen en zal vanavond ook een kaarsje voor je branden dat je maar een mooie TP krijgt donderdag. Saskia,goed vooruitzicht volgende cyclus cryo zonder hormonsters Zonnestraal,hoe gaat het met je. Al aan het idee gewend?:O Spijker,en zh al gebeld met het goede nieuws? wanneer heb een afspraak?
Babbel, het begint wel door te dringen.....maar kan pas echt blij zijn na de echo!!! Hoest met jou??? Krijg je al een buikje?? Spijker, dat vroeg ik mezelf ook af. Ik weet dat ik die bollen moet gebruiken tot de 1e echo. Waar hangt het vanaf tijdens de 1e echo of je door moet gaan met die bollen of mag stoppen???? Hoest Spijker verder??? Noekie, ik ga aan je denken Donderdag!! Op naar een plakbeeb!!
Ik zal het morgen bij zh navragen, want dan ga ik ze bellen. Hebben jullie ook hoofdpijn van die utrogestan? Pff ik wel, althans denk dat daar van is. Verder hele ochtend met vlagen misselijk. Gaat nu weer beter. Belooft wat voor de komende weken Zonnestraal wanneer is jouw echo?
Ja Spijker, heb ik ook van de Utro. Tenminste, denk van de Utro. De 23e de 1e echo.....vind het zoooooooooooooooooo spannend! Ik ben dan 6w2d, dus heel veel kunnen ze niet zien. Maar als er maar wat zit en hopelijk zien we wel een hartje knipperen. Wanneer jij echo? Verder nog kwaaltjes?
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje (nog 4 cryo's) Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 2 Natasja73 15 mrt: bespreking cryo tp 22 mrt: TP Noekie 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 24 mrt: echo bms 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 Punctie/Eisprong: 03 apr: punctie (planning) Flippo123 19 maart: punctie Noekie NOD 31 Maart Tori3 (eigen poging ) 05 april: Noekie zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
Hoi dames. even een tijdje niet mee actief geweest hier. Ik zie dat er weer een zwangere bij is gekomen. van harte gefeliciteerd spijker. Noekie mooi aantal eitjes meid. hopen op een goede bevruchting. Nou hier is het wachten op mijn menstruatie. Als het goed is begin volgende week en dan kan ik gaan bellen. dan gaan we voor de tp van een cryo. Spannend dus weer
Welkom hier Kaatje spannend volgende week de tp! Gewoon in natuurlijke cyclus dus. Maar had je de eerste ivf 3 emmys teruggeplaats gekregen ? Dat is wel veel joh! En heb jij ook zo'n hoofdpijn vd utrogestan? Noekie spannende dagen meid, ik duim voor topbevruchtingen Vlinder dankjewel en jij dus ook al weer bijna beginnen voor de tp. Spannend kom maar om meiden er kunnen nog veel meer zwangeren bij Zonnestraal ik ga morgen het zh bellen en dan krijg ik vast wel te horen wanneer de echo is. Ben benieuwd of ik ook al zo vroeg een echo krijg. En wij zagen bij onze eerste ook met 6 wkn het hartje al kloppen hoor!
Ik had in de eerste ivf-cyclus vanalles van de utrogestan, vooral veel buikkramp en ook hoofdpijn. Nu hoofdpijn van de Progynova, pfffff. Echt niet leuk, maar goed. Ze plaatsen er bij mij 3 terug omdat ik al 41 ben. Kans op een drieling is echt miniem. De arts had het nog nooit meegemaakt. Is dus een 0-ling geworden, jammer genoeg. Nu plaatsen ze er 2 terug. als het goed wil ontdooien! Spannend dus weer!!! Hai Vlinder! Hopelijk gaan we samen op voor een beebje!! Krijg jij ook medicijnen?
Oh kaatje dan is het heel begrijpelijk hoor , gelukkig heb je wel cryos, ik hoop dat ze goed ontdooien, en natuurlijk blijven plakken