Niet zwanger. .. Ik ben ongesteld geworden op de 10 dag na Tp. Gelijk een afspraak gemaakt en weer begonnen met ivf 2.
Ik vrasg me af. .. waarom ik? Ik wilde altijd kinderen hebben. Nooit erover getwijfeld. Waarom moet ik deze ellende meemaken? Ik vind dat ivf alleen voor vechters is, anders hou je het niet vol. Ik kan mijn leven niet voorstellen zonder kinderen. Ik ga vechten tot het lukt. Maar het is zooo pijnlijk.
Kinderwens; dikke knuffel! Vind het rot voor je. Mag je gelijk starten voor de 2e poging? Ik dacht dat er vaak een rustmaand tussen zit.
Ja, ik kan gelijk beginnen met de 2e poging. Afgelopen 2 maanden had ik niet geprikt, ik had nog 2 cryos. Vandaar mocht ik nu geijk beginnen. Je kan niet 2 maanden achter elkaar prikken, dan heb je uiteraard 1maand pauze nodig. Ik voel me rot, maar stiekem geloof ik dat het dit keer gaat lukken. Zo niet van de verse tp dan wel van een cryo. Tot nu toe geen bijwerkingen van Decapeptyl. Dat is wel positief. Ben benieuwd hoeveel emmys ik dit keer ga maken (wij).
Balen meid, ik had gehoopt voor je dat je geen nieuwe ivf meer nodig had. Merk dat je wel weer positief deze ronde in gaat, houden zo !!