Dan moeten we maar optijd vertrekken, Klote dat waarschijnlijk iui 9 niet gelukt is... Maar wie weet toch te vroeg getest.. Overweeg je echt om naar genk te gaan? Lfs
Pff balen zeg dat het waarschijnlijk niet gelukt is. Het is idd 's morgens altijd erg druk. Daar hebben wij geen last van... En AZM is idd het beste ziekenhuis van Nederland wat betreft IVF/ICSI
tja ik weet het niet...je hoort idd wel altijd heel veel s6 verhalen over belgie en duitsland....ze passen door ook die andere manier toe...huppel de hup hatching ofzo iets....en dat doen ze hier in ned nergens.....twijfel idd nu wel echt heel erg....
Hej sas, Heb idd ook wel een gehoord van dat huppel catching haha, ik meen dat ze dat ook ergens in nl doen hoor, maar weet f niet meer waar, Wacht je we je intake in azm af of ga je ook afspraak maken in genk? Azm staat goed aangeschreven in nl.... Lastig he al die keuzes, gewoon op je gevoel afgaan meid! X
Ik heb van beide succes verhalen dus ik ga gewoon eerst voor AZM. Is allemaal ook wat makkelijker... Maar sasje wat ik wel van Belgie weet dat er niet zo'n lange wachttijden zijn. Maar het keerpunt hiervan is dat ze alles snel snel doen en daardoor heel onpersoonlijk overkomen. (dat heb ik van meerdere gehoord)
oke nou ja we hebben nu de afspraak staan in azm dus daar gaan we ook nu gewoon aan beginnen, en mocht het ons niet bevallen kunnen we altijd nog de overstap maken.
Ja idd zo ongeveer.... Ik vind het wel meevallen! Al begon ik ook liever vandaag dan over 4-5 weken ! Liefs
Hej meiden, Allereerst sorry dat jullie zolang niets hoorden! Pfft heb het onwijs druk gehad en daardoor niet zovele tijd gehad om online te komen, of er de puf niet meer voor. Maar ik heb wel stiekem meegelezen af en toe, dus ik was wel op de hoogte hihi Wat een nieuws, wat fijn dat het allemaal toch niet zo lang zou hoeven duren dan we dachten. Ik hoop dat dat voor ons ook zo is! Balen dat de 9e iui niet gelukt is meid Knuffel voor jou! Mbt de toppertjes van mijn vriend en het niet zwanger zijn...Geen idee. Er is bij mij wel uitgekomen dat de rechterkant van mijn bm niet helemaal volgroeid is, waardoor de eileider rechts er niet op aansluit en ik dus officieel gezien iets minder kans heb om zwanger te worden. Ik kan evengoed zwanger worden met een ei rechts, alleen is de kans natuurlijk kleiner omdat het over moet springen. Maar dit is vaker gebeurd, aldus de gyn. Mijn linkerkant is wel gewoon helemaal goed. De artsen hebben me, meerdere malen, verzekerd dat ik hiermee gewoon zwanger kan worden en dat dit dus absoluut geen reden is om niet zwanger te worden. Ik mag alleen geen 2-/meerlingen krijgen ivm risico's op de te kleine bm. Verder was mijn cyclus van de wap na 6 mnd gestopt te zijn met de pil, maar die werd dus omzeild met de Menopur/Pregnyl.....Ik hoor dus ook officieel in de categorie onverklaarbaar onvruchtbaar Ook tijdens het eindgesprek met de arts heeft hij ons weer verteld dat het ook gewoon natuurlijk nog kan lukken dus tsja...wat moet je dan he. Natuurlijk ben je daar blij mee, maar aan de andere kant zijn we nu straks bijna 3 jaar bezig en nog niets... Hoop ook echt dat we allemaal zwanger worden met IVF, liefst de 1e poging! Al met al een hoop vagen en onzekerheden, maar goed hopelijk snel duidelijkheid. En vwb het AZM: dit is indd het beste zknh in NL op dit gebied. Voor ons was Eindhoven/Nijmgen dichterbij geweest vanuit Venray, maar al zou ik naar Groningen moete ik zou het doen. De reistijd is echt shit ja, zeker met die wegwerkzaamheden en de daardoor nog langere files, maar dat houdt ons niet tegen. We moeten de 17e om 09:00 daar zijn, maar moeten ook nog ponsplaatjes laten maken, dus we willen er rond 08:30 uur al zijn, zodat we rustig en op ons gemakje alles kunnen zoeken enz. Rijden dus rond 06:30 uur om te kijken hoelang we er dan over doen....En dus hopelijk nog genoeg tijd dan om ff een kop thee/koffie te doen Want gaaaap het is vroeg haha. Als we dan heel ruim voor tijd daar zijn weten we dan we de volgende keer iets later kunnen gaan. Maar ik ben er liever een half uur te vroeg dan 1 minuut te laat. Mbt belgie..nooit over gedacht eigenlijk. Maar ik denk wel dat, mocht het hier na 3 keer niet gelukt zijn, wij ook naar Belgie zullen gaan...Wij willen echt elke kans grijpen. Maar...laten we eerst AZM maar eens afwachten. Wij hebben er ook erg veel vertrouwen in en we hebben er een goed gevoel bij... Ooh ik zou indd ook nog geen spullen vd toekomstige babykamer kunnen kopen hihi. Vind dat toch moeilijk. Ik ga dat echt pas doen als het zover is, maar neem van mij aan: ik ga dan ook echt HELEMAAL LOSSSS! Ik koop alles wat los en vast zit dat ik leuk vind haha. Heb al deals met mijn vriend, mijn ouders, mijn vriendinnen dat we flink gaan shopen hahaaaaaaa! Hooop dat we snel los kunnen gaan dus IK heb wel al helemaal in mijn hoofd welke babykamer ik wil enz, dat dan weer wel...maarja we zijn er ook al zolang mee bezig. Ik heb vroeger altijd gedacht dat ik het geslacht vd baby als het zover is nooit wilde weten, maar ik ben daar door de tijd heen op terugkomen. We willen het nu ws. toch wel graag weten..Maar goed we moeten ons niet blindstaren. IVf geeft geen garantie...maar: we blijven positief en gaan ervoor! Het moet ons allemaal gewoon gaan lukken, toch!!???!! :-D Liefs, Moon
Hej Moon, Leuk weer wat van je te horen, Ik heb ook niet altijd tijd of de puf om te reageren hoor, Spannend, volgende week eindelijk aan de beurt! Hoop ook echt dat het voor jullie heel snel zal gaan.. Ben wel benieuwd hoelang jullie er over rijden en of er file's zijn.. Wij moeten namelijk 3 mei ook om 9u daar zijn.. Wij moestte de 1ste keer om 10.30. Waren er ook veelste vroeg, maar ben idd liever te vroeg daar dan te laat.. Ik durf ook nog echt niks voor een babykamer te kopen, maar idd als het zover is ga ik ook echt helemaaaal los haha! Heb ook precies in mijn hoofd hoe het moet gaan worden... Maarja idd eerst maar een zwanger zien te raken en dan zien we verder... Liefs
Afsprakenlijstje: 16-4 Sasje Intake 18-4 Mona Telefonisch consult bloeduitslagen 17-4 Moon Intake 19-4 Suus Gesprek en voorlichting 03-5 Mona Gesprek en voorlichting
Spannend he meiden, Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslagen van ons, voor het bloed ben ik niet zo bang, geloof niet dat wij HIV of hepatitis hebben, maar voor het uitstrijkje wel.. Zal maar net uitkomen dat je baarmoederhalskanker ofzo hebt... Maarja we gaan er maar vanuit dat alles goed is, heb geen klachten dus... @ Suus: ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen de 19e bij jou... en wanneer je mag starten.. dan heb ik een idee wanneer wij ongeveer zouden mogen beginnen!! Liefs
Ik was toen voor beide wel heel erg gespannen... Ging er van uit dat ik geen HIV had maar vond het toch eng. Ja zo is het wat overzichtelijker en nu valt het nog mee maar als we dadelijk allemaal in het traject zitten zullen er wel veel afspraken staan...