IVF in AZM

Discussion in 'MMM clubs' started by Moon1984, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    fijn dat er een lijstje is gemaakt, idd wat overzichterlijker hehe
    en gelukkig zijn we dan nog maar met klein groepje ;)

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hej!

Goed gedaan dat lijstje, zo is het wat overzichtelijker. Als we dat nu steeds ff kopieƫren als er een nieuwe datum komt en het aanpassen, zijn we altijd snel op de hoogte.

Bloeduitslag is altijd spannend ja. Ik ben er ook van overtuigd dat we geen enge dingen hebben, maarja je weet het maar nooi. Vind het trouwens wel nog steeds vreemd dat dat niet direct al getest wordt bij het begin van de MMM. Ik bedoel ook als je natuurlijk zwanger wordt weet je niet of je wel of niet wat hebt, maar als je dan eenmaal in de MMM zit en je moet toch al tig onderzoeken ondergaan? Lijkt mij een kleine moeite!

Ik houd jullie op de hoogte van de reistijd en van het gesprek. IK heb net de formuliertjes met mijn vriend ingevuld. Nog niet eerder gedaan omdat ik dacht dat komt wel. Maar nu toch ff gedaan.

Verder geen nieuws hier...wel flink geklust ivm eisprong (YES alweer een goede cyclus!). Mijn nod zal rond 24/04 zijn...Toch weer spannend! Ik hoop stiekem dat 17/04 alleen de intake is en dat we daarna zwanger zijn, maarja...zal wel niet hihi. Dromen mag he :p

Ik duim voor jullie allemaal meiden!!!

Liefs, Simone

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wordt een spannende week....
    Alvast succes allemaal!!!

X

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    vandaag naar maastricht geweest voor intake. hebben beiden bloed moeten prikken, vriendief heeft zaad moeten inleveren en ik heb in wendig onderzoek gehad en een uitstrijkje moeten laten maken. Over 2 weken staat er een belafspraak gepland en dan krijg ik de uitslagen, mocht alles oke zijn dan worden we aangemeld voor ivf. we moesten er rekening mee houden dat we hiermee pas kunnen starten na de vakantie, dus pas in aug.
    ik moet nu als ik ongi wordt bloed prikken en starten met de pil en deze moet ik blijven doorslikken tot het startsein.
    we moeten nu ook wachten op papieren tot wanneer we de voorlichting, prik instructies en afspraak met ivf arts krijgen.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    Afsprakenlijstje:

17-4 Moon Intake
    18-4 Mona Telefonisch consult bloeduitslagen
    19-4 Suus Gesprek en voorlichting
    03-5 Mona Gesprek en voorlichting
    04-5 Sasje Telefonisch consult bloeduitslagen

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Sasje..oke dan weet ik wat ons te wachten staat morgen..pffft...ik hoop toch echt dat het eerder dan augustus kan hoor! Dat duurt nog lang! Dat zaad inleveren is dus standaard? Ik heb vriendlief er alvast op voorbereid hihi. Hij heeft dat altijd thuis kunnen doen, nog nooit in het zknh zelf gehoeven...Lijkt me toch moeilijk zoiets :-S

En de pil...grrr het is nu april en dan nog tot augustus de pil doorslikken dat is verdorie 5 mnd dan onderhand joh! Pfft..heb daar erg veel moeite mee moet ik zeggen. Tot juni vond ik dan al lang, maar augustus...zucht.

Ik word volg week ongi, dat zou betekenen dat ik dan moet bloedprikken (moet dat overigens ook echt weer in het azm of mag dat ook in ons eigen zknh hier?) dat zou dan betekenen dat ik volg week al de pil zou moeten slikken.?

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @moon mijn vriend heeft het ook altijd thuis kunnen doen :) en nu idd ook voor de 1e keer in zh....maar er is een apart kamertje op ivf afdeling waar allemaal boekjes liggen en tv met dvd's :) vriendlief vond het ouderwets hihi ik ben niet mee naar binnen geweest haha!
    als jij een regelmatige cyclus hebt mag je misschien nog uitstellen om met de pil te moeten starten maar dat is in mijn geval anders. ik zit nu op dag 10 en nog niks te zien op echo.
    mijn zh ( roermond) werkt samen met azm en heb dus afgesproken dat mocht ik op dag 40 nog niet ongi zijn contact op te nemen met roermond met mijn oude gyn zodat hij me kuurtje provera voorschrijft.
    ook moet ik dan idd bloedprikken ergens tussen dag 1 en 4...en dit mag ik ook in roermond doen :) de gegevens moet mijn oude gyn dan doorsturen :) fijn....wordt me toch weer ritje bespaard.
    tja...mijn gyn van vandaag wacht eerst schijnbaar de uitslagen af voordat ze ons gaan aanmelden...en zag bij mona dat haar gyn wel al had aangemeld...dus tja weet het ook niet precies.
    het probleem zit hem erin dat ze in juli 3 weken dicht zijn.
    en ik denk dan dat ze ons in juni niet gaan laten starten met de behandeling omdat je dan niet precies weet hoe je uitkomt...snap je?
    maar wellicht zijn we toch al eerder aan de beurt, ik stel ons in op aug zoals de gyn ook heeft gezegd.

nu is mijn gyn idd ook ivf arts....zij doet op dinsdag geloof ik echo's en punctie's en terug plaatsingen dus wellicht dat we har nog tegen gaan komen :)

oh enne moon...wellicht hebben wij dan wel samen de voorlichting enz? :)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    Moon alvast veel s6morgen ;)

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pffff sasje... das nog ff zeg toch augustus!!! Wel dezelfde onderzoeken dus gehad als ik en manlief! Maar waarom moet jij tussen cyclus dag 1 en 4 bloed laten prikken en waarop? Ik hoef dat niet.. Is dat omdat jij geen regelmatige cyclus hebt?
    Wel fijn dat je dat in Roermond kunt laten prikken, schilt je weer een ritje..

Maar wel gek he dat ik wel meteen aangemeld ben geworden op de ivf afdeling terwijl ik ook pas woensdag hoor of alle uitslagen goed zijn... Raar.... Onze arts heeft ook niks gezegt over zomerstop.. Hoelang zijn ze dan dicht??

Maar met een beetje geluk mag ik na 3 mei snel starten hebben we voor de zomerstop al onze eeste IVF erop zitten.. Tenminste dat hoop ik... Zou ik toch wel klote vinden hoor als ik 3 mei te horen krijg dat we pas in augustus aan de beurt zijn......

En als Suus haar startgesprek (19-4) heeft krijg ik mijn uitslagen (18-4), en 2 weken later als ik mijn startgesprek (3-5) heb, krijg jij (sasje) je uitslagen (4-5).. hopelijk ben je dan 2 weken later dan mij aan de beurt voor de startgesprek zodat je ook nog 1 poging voor juli zal hebben.

@ Moon: Heel veel succes morgen! Ben heel benieuwd wat jouw verteld wordt hoelang het zou kunnen gaan duren.. Heb jij dezelfde arts als Sas?

Bah ik haat dat wachten........Duurt me allemaal veelste lang....
    Was zo blij dat het allemaal zo snel ging na de intake, maar nu ben ik toch bang dat we pas na augustus zullen mogen starten.. bleh

Liefs

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik moet nog laten prikken op fsh hormoon en nog iets volgens mij ging dat over de eicelreserve's ofzo hoe dat deze zijn.....
    ze ging er ook gewoon vanuit dat dit goed zal zijn dus daarop hoef ik gelukkig niet te wachten.

tja ze zijn 3 weken dicht in juli.....en ik denk echt niet dat wij nog voor die tijd gaan starten hoor, want dan krijg ik misschien pas de voorlichting of laatst mei/begin juni en dan gaan ze echt niet nog met een behandeling starten met het risico dat je het niet haalt ivm vakantie's.
    tenminste dat denk ik dan he...en ach ja ik vind het wel ff lekker :) kan ik deze zomer nog genieten van alle dingen en lekker pilsje drinken :)

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Wat gek dat het toch allemaal zo anders is...
    Sasje welke arts had jij ook nog eens..?!

Ik begin het nu wel heel erg spannend te vinden en merk dat ik het er moeilijker mee heb dan ik dacht... Is iets van de laatste dagen...

12. Pebbels83

Pebbels83 Lid

Apr 17, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    Hallo Allemaal,

Wij hebben 3 iui pogingen gehad maar helaas was daar niks uitgekomen.
    Onze gyno heeft ons toen meteen door verwezen naar het azm want ze had zoiets van iui heeft geen zin meer.

Nu hebben we volgende week dinsdag op intakegesprek in het azm voor ivf.
    Als ik jullie verhalen lees is er een wachtlijst van een paar maanden.

Vinden jullie het goed als ik mee praat met jullie over dit onderwerp.

Groetjes Pebbels83

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Welkom Pebbels...

Tja die wachttijden zijn een beetje onduidelijk.
    Bij Monatoetje gaat het allemaal wel redelijk snel.
    Het is nu afwachten wanneer sasje haar brief krijgt.

14. Pebbels83

Pebbels83 Lid

Apr 17, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    ik wacht dan gewoon af hoe het gesprek volgende week gaat.

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Dat zal het zelfde zijn als wat sasje heeft gehad...
    De brief die je daar ontvangt bepaalt hoe lang alles gaat duren..
    Duim voor jullie dat jullie ook allemaal snel geholpen worden...

Jij bent in ieder geval al snel aan de beurt. De andere dames moesten zelfs al een aantal weken wachten voordat ze aan de beurt waren..

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh suusje :( knuffel voor jou!!

ik heb gisteren ook even een traantje gelaten bij gyn toen er ook werd gesproken dat dit ook de laatste stap is.arrggghhhh dat komt wel heel dichtbij idd :(

@pebbels welkom meid, bij welke gyn moet jij zijn?

@ik vind het wel spannend wat ze zeggen bij mona :)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    en oh ik had dokter den hartog.

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Het komt nu allemaal zo kortbij en het is zo defenitief. Heb er nu veel last van dat ik het erg vind dat het ons niet lukte om een kindje uit liefde te maken en om je omgeving leuk te verassen met de mededeling. Zoals iedereen dat doet in mijn omgeving...
    Maar ja het is niet anders...

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    zij zei toen aan mij ook dat ik zo lang moest wachten maar toen ik bij van de golde kwam bleek dat helemaal niet zo te zijn...

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oke, dan wacht ik wel af :)
    ik ga werken!

Share This Page