@sasje24 ik heb de afspraak bij prof. Evers. @suusjelove deze afsprrak heb ik 6 weken geleden gemaakt dus ik moest toch nog even wachten.
hoi meiden, ik loop zelf ook onder behalndeling bij azm en wil jullie ff zeggen dat ze erg aardig en meelevend zijn daar! ik voelde me meteen op me gemak daar.. succes! xx
Hoi meiden, @ moon, hoe is het gegaan vandaag? Ben erg benieuwd.. Jij moest er al vroeg zijn ofniet? Last gehad van file? @pebbels, wat fijn dat je met ons mee komt schrijven, wat is jullie reden dat het niet lukt? Bij ons is het zaad wat te weinig, heb 4 iui gehad maar zaad bleek er te weinig voor te zijn. Ik heb 28 maart de intake gehad, bloed moeten prikken en uitstrijkje gehad, manlief heeft zaad moeten inleveren, ik krijg morgen de uitslag en 3 mei hebben we gesprek met ivf arts en voorlichting met meedere stellen. @ wtje, welkom, fijn dat je mee komt schrijven. Zo te zien heb jij bijna de punctie, spannend hoor, hoelang heeft het geduurt voor jij kon starten? En hoe snel mocht jij na gesprek ivf arts en voorlichting beginnen? Ik heb 3 mei die gesprekken, ben 6 april al met pil gestart... Liefs
@monatoetje84 bij ons is het zaad ook te weinig. Zaad bleef te weinig voor nog meer iui pogingen daarom zijn wij al na 3 pogingen doorgestuurd. Hoelang heeft het intake gesprek geduurd bij jou?
Hej meiden! Net telefoontje gehad! Uitslagen waren allemaal goed om te mogen beginnen met IVF.... Yeah! Hij zou ons nu gaan aanmelden en dan zouden we post krijgen, dus ik zei dat we de afspraak bij ivf arts en voorlichting al hadden, hahah! Moon, hoe is het bij jou gegaan gisteren?? Liefs
oh fijn mona, ondanks dat je het wel verwacht lijkt het me toch spannend oh hopelijk krijg ik ook snel een brief dan hoor jaaaa moon.....waar blijf je met je verslag
Ha meiden! Allereerst: welkom Pebbels! Gezellig dat je mee komt kletsen. En ga indd maar uit van je eigen gesprek, want bij iedereen is het anders...hihi. En dan nu mijn gesprek van gisteren: Was een erg fijn gesprek en een erg fijne arts. Alle tijd, en alles werd goed uitgelegd en iedereen even vriendelijk, erg fijn . Inwendig onderzoek was goed, geen gekke dingen en met mn bmafwijking valt het wel mee volgens hem...op de echo ziet mn bm er gewoon normaal uit. Hij had ook de uitslag vd HSG/laparascopie gezien en volgens hem ging het echt maar om een iniminideel van mijn rechterkant, waardoor de bm net niet op de eileider aansluit. Feit blijft natuurlijk dát die eileider er dus niet op aansluit, dat wel natuurlijk. Volgens hem zou het via de natuurlijke weg ook echt gewoon nog moeten lukken dus hij wilde niet dat ik nu al aan de pil ging!!! Woehoe!! Was zo blij toen ik dat hoorde he hihi. Bloedgeprikt, vriendlief zaad ingeleverd en daarvan krijgen we 15mei de uitslag..Helaas duurt dat nog ff, maar uitgerekend nu ging de arts met vakantie en daarna hij had nog een congres, maar goed maakt op zich niet uit...normaal gesproken is de uitslag na 2wk, nu dus 2 wk langer maar voor je het weet is dat ook weer voorbij. Zijn verwachting is dat we in JUNI al kunnen starten! Natuurlijk moeten we nog ff afwachten of dat ook echt zo is, maar zeer waarschijnlijk dus wel. We gingen met een super fijn en positief gevoel weg uit het AZM Nu dus ff afwachten...en dan hopelijk dus bijna 3 jaar na het stoppen met de pil beginnen met IVF1 in juni....!!!!!
Dat met die wachttijden en die zomerstop snap ik niet...Daar heeft mijn arts niets van gezegd, en alhoewel ik daarn niet specifiek om gevraagd heb en dus ook geen specifiek antwoord daarop heb, had ik de indruk dat het gewoon 24/7 doorgaat. En daarbij..een collega van me is daar ook geweest voor IVF (wel al een stuk ouder, 41 jaar toen, is nu 2 jr geleden) heeft ook nooit zomerstop gehad....
Ff heel gek, maar ik zag net alle berichten door elkaar, dus ik zag de helft niet en nu wel. Beetje wazige reacties dus van mij haha sorry!
fijn iets van je te lezen moon!! fijn dat je nog niet met de pil hoeft te starten zeg!! zeker als jullie nog zo een reeele kans hebben!! maar wannneer moet jij dan wel starten met de pil? of hoef je dat helemaal niet? nou ja we kunnen niet meer doen dan afwachten op de verlossende brief
Fijn om te lezen dat je niet meteen aan de pil hoeft moon. Hoop dat je snel mag beginnen met de eerste ivf poging
Hej @moon, fijn dat jullie zo'n goed gevoel erbij hadden. Dus jullie moeten nu 4 weken wachten op de uitslag, omdat de arts op vakantie is? Wat heeft hij gezegt dan over het aanmelden op de ivf afdeling.. Wordt dat wel al gedaan of wachten ze daarmee tot hij terug is? Onze arts heeft ook niks over zomerstop gezegt... Hij was vandaag ook weer heel vriendelijk, maar of er dan iets fout is gegaan met aanmelden geen idee, hij zei dat hij dat nu ging doen, en toen ik zei dat we die afspraak al had zei hij, oh das al heel snel. En dat hij het dan toch goed had ingeschat dat we 6 weken na gesprek zouden mogen beginnen, dus hoop dat dat betekend dat we na 3 mmei heel snel mogen starten Ik had trouwens bij de afspraken die met de post zaten een klein briefje dat ik bij de volgende menstruatie ivm starten van ivf met de pil moest beginnen, dus dan zul jij dat ook wel moeten als je de post krijgt en weet wanneer de afspraak zal zijn. @ suus, spannend morgen... Ben heel benieuwd hoe het zal zijn, en wanneer je mag starten.. Laat je ons gauw wat weten..... Heel veel succes!
Afsprakenlijstje: 17-4 Moon Intake 18-4 Mona Telefonisch consult bloeduitslagen 19-4 Suus Gesprek en voorlichting 03-5 Mona Gesprek en voorlichting 04-5 Sasje Telefonisch consult bloeduitslagen past iedereen weer ff het lijstje aan @suusje heel veel s6!
17-4 Moon Intake 18-4 Mona bloeduitslagen waren goed, groenlicht! 19-4 Suus Gesprek en voorlichting 03-5 Mona Gesprek en voorlichting 04-5 Sasje Telefonisch consult bloeduitslagen En Suus, hoe is het gegaan?? Ik ben heel benieuwd ! X
17-4MoonIntake 18-4 Mona bloeduitslagen waren goed, groenlicht! 19-4 Suus Gesprek en voorlichting 24-4 pebbels intake 03-5 Mona Gesprek en voorlichting 04-5 Sasje Telefonisch consult bloeduitslagen
17-4MoonIntake 18-4 Mona bloeduitslagen waren goed, groenlicht! 19-4 Suus Gesprek en voorlichting 24-4 pebbels intake 03-5 Mona Gesprek en voorlichting 04-5 Sasje Telefonisch consult bloeduitslagen 30-5 Suus Start spuiten 11-6 Suus Start echo Ong wk 26 Suus Punctie/terugplaatsing Zo heb even het lijstje bij gewerkt... Het is wel heel fijn daar op de afdeling. Iedereen is leuk en heel vriendelijk. Het was best veel info maar ik had al veel gelezen. kreeg nog een echo en moest nog bloedprikken voor mijn ijzergehalte. De spuitinstructie valt ook wel mee... Mijn hoofd stroomt nog een beetje over dus als jullie wat willen weten da vraag maar...
Wanneer mag je starten met je 1ste IVF suus? En heb je recepten voor de medicijnen enzo meegekregen? Liefs