IVF in AZM

Discussion in 'MMM clubs' started by Moon1984, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    18-4 Mona bloeduitslagen waren goed, groenlicht!
    19-4 Suus Gesprek en voorlichting
    24-4 pebbels intake
    03-5 Mona Gesprek en voorlichting
    04-5 Sasje Telefonisch consult bloeduitslagen
    15-5 Moon Telefonisch consult bloeduitslagen
    30-5 Suus Start spuiten
    11-6 Suus Start echo
    Ong wk 26 Suus Punctie/terugplaatsing

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Zucht...wat een gedoe toch. Ik ga eens ff checken of er zomerstop is ja/nee. Ik denk toch echt dat de gyn bedoeld heeft te zeggen dat er bij de gyn misschien zomerstop is? Ons eigen zknh heeft indd rond de zomer ook 3 wk dat ze er niet of nauwelijks zijn en dus geen nieuwe rondes IUI deden enz, maar op de IVF-afdeling kan dat toch niet? De ene moet langer spuiten dan de ander en indd...als je een mk krijgt of als je juist zwanger bent moet je toch gewoon contact kunnen leggen? Ik ga het uitzoeken en anders volg week maandag meten bellen want ik wil het weten ook.

Als ik het zo bezie zouden wij echt nog wel in juni kunnen starten, iig met spuiten..toch? Al is het dan eind juni misschien, maar ik weet zeker dat dat moet kunnen en dat we ook in juli gewoon door kunnen. Als dat niet zo is vind ik dat echt heel vreemd en ook totaal niet handig.. :( Maar mijn gyn was toch aardig overtuigend hij zei alleen dat we nog een slag om de arm moesten houden. Als er in juli daadwerkelijk zomerstop was had hij wel gezegd dat, als het eind juni zou worden bv we net konden starten en dus tot augustus moesten wachten? Ik denk afd gyn zomerstop afd ivf niet (hoop ik ook hahaha).

Ik moet indd ook pas als de afspraken bekend zijn starten met de pil.

Pfft ik vind het toch wel erg spannend allemaal hoor...

Liefs, Moon

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    haha moon jij denkt het zelfde dan ik...alleen heb ik vandaag al gebeld...maar kreeg er niemand meer aan :( kon maar tot half 4 bellen...en was net te laat :)

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Wat goed zeg dat jullie gaan proberen te bellen voor de zomerstop... Wou dat ik daar wat meer van had, ik ben vaak bang dat die mensen me dan lastig vinden of raar.... Tja ik moet gewoon wat beter voor me op leren komen....

Ik heb eigenlijk sinds ik ben begonnen met de pil last van bruinige afscheiding... :(. Dat was toen ik de pil nog gewoon slikte een reden dat de huisarts me toen microgynon 50 heeft voorgeschreven.... En ook omdat ik tijdens het doorslikken last van doorbraak bloedingen had, zou dit kwaad kunnen denken jullie?

@suus, met hoeveel koppels hadden jullie voorlichting? Lopen die dadelijk allemaal ongeveer gelijk met jou? Wat voor onderzoek deed de ivf arts nog? En wat kreeg je van haar voor info?

X

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen;

@mona ik zou dan maandag wel even bellen idd want dat lijkt me niet helemaal oke :)

6. Pebbels83

Pebbels83 Lid

Apr 17, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    Hallo Meiden,

Kan mij iemand zeggen hoelang het intake gesprek duurt.

Liefs Pebbels

7. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben denkmik zo'n 20 tot 25 binnen gezeten bij de arts, daarna nog allebei bloed moeten laten prikken, duurde ook 20 min en ook nog zaad inleveren.
    Bij welke arts moet jij?

X

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    o wij hebben wel langer bij de gyn gezeten.
    hele lieve arts en heeft echt de tijd genomen om ons alles goed uit te leggen.
    denk dat wij wel dik 40 min binnen zijn geweest.

9. Pebbels83

Pebbels83 Lid

Apr 17, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    wij hebben dokter Evers dinsdag.

10. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Onze gyn nam ook echt de tijd om alles goed uit te leggen.. maar wij hadden al veel op internet gelezen dus hadden ook niet echt vragen ofzo.. Maar tijd gaat wel heel snel, tel maar op ongeveer een 30min Pebbels...

Succes alvast dinsdag! Laat je ons horen hoe het gegaan is?

X

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    bij bloedprikken was het ontzettend druk toen wij moesten zeg :( tjeetje....dik 40 min moeten wachten!!

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ons gesprek/echo duurde ook dik 30 min. Was ook erg fijne arts (V Golde) en daarna zaad ingeleverd. Wij moesten daar even wachten, denk 5 min. en daarna kon vriendlief zijn ding doen. Bij het bloedprikken was het indd megadruk: 32 wachtende VOOR ons, maar..ging vrij snel gelukkig, waren binnen 20 min. aan de beurt. Al met al zijn we ong dik 2 uur daar geweest, incl. ff koffie en wat te eten daarna!

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ik heb wel geleerd om, zeker in dit tracject, voor mezelf op te komen en alles te regelen. Maakt me ook echt niet uit wat ze dan van me vinden :) Maar..uiteraard wel op een nette en vriendelijke manier haha! Ik had al ff inet gegoogled, maar ik kan niets vinden over zomerstop.....Maandag indd maar weer bellen!

14. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ha,

Moon dat is een hele goede eigenschap, zou willen dat ik daar iets meer van had...
    Laat je f weten wat de ivf afdeling zei.? Ben heel benieuwd.....

Xx

15. Pebbels83

Pebbels83 Lid

Apr 17, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    Ik zal morgen laten weten hoe het gesprek was gegaan.
    Ben nu wel zenuwachtig aan het worden voor alles.

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ik kreeg een inwendige echo om te kijken of alles er goed uit zag in mijn baarmoeder.
    Ze vertelde eigenlijk van alles over hoe het precies te werk ging en dat je moet stoppen met roken en drinken etc... Eigenlijk een beetje de gewone standaard dingen. Daarna vertelde ze van alles over de medicatie maar dat wordt ook weer goed uitgelegd bij de voorlichting.
    De verpleegkundige legt het spuiten uit en daar wordt je beiden op de weegschaal gezet en gemeten.
    De voorlichting was met 4 andere koppels erbij. IK denk idd dat we allemaal samen starten.

17. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej

@ Suusje: bedankt voor je info.. Moest jij eerst naar verpleegkundige of naar arts? Wij eerst verpleegkundige..
    Heb je ook contact met die andere koppels die dag?

Ik moet zeggen, het wachten breekt me steeds meer op.... Ben ook echt bang dat die evt zomerstop ons in de weg gaat staan.. Van de week gehoord dat vriendin van me zwanger is.. nu zijn wij gewoon echt de laatste van alle vrienden.. Toen we 3 jaar geleden stopte met de pil hadden we zoiets van we zijn denk ik de 1ste en nu is iedereen ons alweer voor gegaan... Sommige zelf al voor de 2de keer....
    Ik wil ook zoooo graag........................

X

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Wij hadden eerst arts dan verpleegkundige en dan de voorlichting...
    Maar denk dat het niet veel uit maakt welke volgorde je hebt. Het is alleen als je eerst de gesprekken bij arts en verpleegkundige hebt dan vertellen hun globaal wat en dat wordt verder goed uit gelegd bij de voorlichting.
    Je zit samen met hun in de ruimte maar we hebben niet echt met elkaar gesproken. Wij waren ook de jongste van ze allemaal...

Mij breekt het ook wel op... Hoop echt dat er geen stop is... Ik kan het me ook echt niet voorstellen. Want als ik niet goed reageer op de hormomen dan moet ik langer doorspuiten en kom ik dus ook in de knoei met de tijd...

Wij zijn niet de laatste maar wel degene die ooit zeiden bah nee moet er nog niet aan denken zijn nu al zwanger..

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik zal wel eens ff bellen nu

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh ik kan pas vanmiddag om 14.00 uur weer bellen.

of heb jij nog gebeld mona?

@hier ja het is erg vervelend bij ons in de groep zijn er nog niet veel met kinderen maar goede vriendin heeft ook al haar 2e kindje en toen ik hoorde dat zij weer zwanger was barste ik in tranen uit!! wij hadden aan de beurt moeten zijn, niet hun alweer :(
    maar goed het is niet anders en nu ben ik een hele gelukkig peettante van 2 kindjes :)

Share This Page