IVF in AZM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon1984, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaaa moon ik wil dan ook duidelijkheid ;)

ook wij krijgen de uitslag telefonisch...en dit krijgen we volgende vrijdag daarna zou ze ons ook pas gaan aanmelden....en maandag was er idd ook nog niks bij de ivf afdeling bekend..dus denk dat ze dit idd daadwerkelijk ook pas 4 mei gaat doen.
    dus denk dat wij de gesprekken in juli zullen krijgen en dan starten in aug.

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Raar dan dat ik een week later al de afspraken had, zal er bij ons dan iets fout gegaan zijn? Niet dat ik dat erg vind hoor, ik klaag niet...
    Ben benieuwd of ze 3 mei dan iets zeggen over bloedprikken....
    Nog een weekje wachten...
    Morgen al de laaste pil van de 1ste strip.. Ben benieuwd hoe mijn daarop reageert... Had voorheen namelijk een zwaardere pil omdat ik bij het doorslikken van de microgynon 30 altijd toch een doorbraakbloeding kreeg....

X

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    is misschien afhankelijk van de gyn ofzo?
    week is bij ons al voorbij :)
    oh spannend ik ben ook erg benieuwd hoe mijn lijf er op gaat reageren :)
    ik moet overigens de pil blijven doorslikken dus geen stopweek....waarom jij wel?

4. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moet hem ook gewoon door blijven slikken. Maar toen ik "vroeger" de pil doorslikte kreeg ik toch altijd een doorbraak bloeding... daarom ben ik benieuwd wat mijn lichaam nu doet...

X

5. Pebbels83

Pebbels83 Lid

17 apr 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    De kans dat bij ons een spontane zwangerschap komt was heeeeeel klein.

Mijn cyclussen zijn altijd gewoon gebleven niks aan verandert sinds ik gestopt ben met de pil in 2009.

Misschien ligt het inderdaad aan welke gyno je hebt.

Ik wacht wel gewoon af volgende week ongi worden en dan ga ik gewoon bloedprikken en afspraak maken, hoor dan wel of het telefonisch of dat we toch gewoon langs moeten komen.

Ik vindt het wel fijn om er met jullie over te praten.

6. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Ben ook heel blij met dit forum! Is toch fijn om er met meiden over te praten die precies weten wat je mee maakt.. En het maakt het nog fijner dat jullie gewoon in hetzelfde ziekenhuis zitten :)!

X

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja en ik denk ook dat als we dadelijk allemaal gestart zijn het toch allemaal hetzelfde gaat worden ;)

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Monatoetje ik denk idd dat er bij jullie iets "fout"is gegaan... Al was dat voor jullie goed...

IK weet dat het wachten irritant is en dat is iets dan in buitenland niet is. Maar ze nemen maar zo veel koppels per week aan zodat ze voor iedereen de tijd hebben. Dat is in buitenland niet...
    En ben er achter gekomen dat een vriendin al 4 terug plaatsingen heeft gehad in Genk. Dus zo geweldig is het daar ook niet...
    Qua hormonen spuiten etc weet ik niet of er verschil is...

9. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Suusje, heeft de ivf arts bij jullie erover gehad wat ze bij jullie gaandoen? Ivf of icsi?

Ben wel benieuwd wat uit het zaad onderzoek v mijn man is gekomen en wat het voor ons gaat worden..

Ik moet zeggen dat ik ook nog echt niet aan het buitenland denk.. Heb gewoon al het vertrouwen in het azm...

Xx

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    ik ga er ook pas heen als hier onze pogingen op zijn...

wij krijgen ICSI... dat stond al vast... ik had eerder begrepen dat je dat op de dag van de punctie bepalen...

11. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ok, natuurlijk ook wel logisch al ze dat op de dag zelf bepalen... Maar bij de intake heeft manlief dus zijn zwemmers moeten inleveren om een inschatting te makenof het ivf of icsi wordt....

Vind het nu echt wel spannend worden... Ben vandaag met de 2e strip begonnen... Heb geteld en zou met de 3strips die ik gekregen heb tot 7juni uitkomen..hopelijk red ik daarmee... Ik moest die trouwens bij de apotheek gewoon betalen, maar heb het via de verzekering wel weer terug gekregen....

X

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke..dat wist ik niet dat we dat zelf moesten betalen......welke verzekering heb jij?

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    ik moest de micrigynol ook altijd zelf betalen toen ik bij vgz was... bij de gesprekken krijg je weer een recept mee voor de pil...

14. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh oke... Heb jij de medicijnen al opgehaald?

@ sasje, ik zit bij het izz... Je moet het dus eerst betalen maar krijgt het dan via je verzekering weer terug....

X

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja heb al alle in de ijskast liggen... Valt best mee het is niet zo veel... Ik mis alleen een spuit om de oerknal mee te zetten...

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke, ik heb recept ook al thuis liggen maar de pil nog niet gehaald..

17. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedoel je de pregnyl suus? Was die nog niet op voorraad?
    Ik heb er voor de iui ook wel eens problemen mee gehad om het te krijgen.. schijnt een tekort aan te zijn he...
    Maar goed dat je optijd bent...

X

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Die bedoel ik... Heb de vloeistof en poeder wel maar geen spuit om mee te spuiten...

19. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    gelukkig wel alles op voorraad dus... Zou gewoon f bij de controles een spuit vragen, zullen ze op de ivf afdeling toch wel hebben...

x

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hej meiden,

Ik heb alleen recept vd pil gekregen en die moest ik indd ook zelf betalen, maar ga het nog bij het VGZ indienen. Ben benieuwd! Maarja..is maar 18euro dus valt mee gelukkig hihi. Ik heb verder nog geen recepten ontvangen...ook nog geen papieren. Wel rot dat elke gyn dat weer anders doet. Onze gyn zei wel dat hij niks geks verwachtte uit de uitslagen ivm de eerdere uitslagen, maarja...Ik denk dan werk voortvarend en meld ons alvast aan, dan kan alles in de tussentijd doorgaan en gaat het sneller, maarja aan de andeere kant nemen ze dat risico natuurlijk niet vh geval er wél iets mis is...dan had een ander koppel natuurlijk beter in die plaats kunnen komen. Ik weet van een vriendin dat ze van tevoeren een inschatting willen kunnen maken of het ICSI/IVF wordt, maar dat bij elke poging uiteindelijk bepaald wordt aan de hand van het dan verkregen zaad wat het daadwerkelijk wordt. Ik weet eigenlijk zeker dat het bij ons IVF wordt, zaad van mijn vriend is nog altijd van topkwaliteit geweest.. :) Daar twijfel ik dus eigenlijk niet aan.

Ik begin er wel steeds meer van te balen dat we pas 15 mei de uitslagen krijgen grrrrr hebben wij weer he, artsen die op vakantie gaan/naar een congres toe moeten :-S Zo jammer, een maand wachten op iets waarvan je eigenlijk weet dat het goed is. Maarja ik ben bang dat we daar maar aan moeten wennen :)

Liefs, Moon

Deel Deze Pagina