IVF in AZM

Discussion in 'MMM clubs' started by Moon1984, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    De kans is groot dat er te veel groeien en dat ze er mee moeten stoppen. Vandaar dat ik zo laag moet beginnen. Daardoor is wel de kans dat ik dus bij de eerste poging te weinig eitjes aanmaak en er misschien maar net genoeg heb voor 1 poging.

Ja maar de tijd gaat erg langzaam... Tel echt de dagen af... Heb nu het idee dat ik stil sta...
    Op welk tijdstip ga jij spuiten..?!
    Hebben ze daar wat over gezegd bij jullie..?!

2. Pebbels83

Pebbels83 Lid

Apr 17, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    Sorry dat ik allang niks meer van me heb laten horen.
    Ik heb problemen gehad met de computer.
    Zijn nu weer opgelost als het goed is.

Ik ga me nog even bij lezen wat er in de tussen tijd allemaal is gebeurt met jullie.

Ben gisteren weer ongi geworden dus ga woensdag bloedprikken en dan ook meteen een afspraak maken voor de uitslagen.
    Ben benieuwd hoelang ik daar op moet wachten.

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

@ Suus, ik zit nog in dubio hoelaat ik de spuiten zal zetten, ik heb namelijk onregelmatige diensten... Ze hebben me gezegt dat het voor 10u 's morgens moest...
    Stel dat ik het om 9u zou doen dan moet ik het vaker mee nemen naar het werk. Zet ik het voor mijn werk, moet ik op mijn vrije dagen ook vroeg opstaan om de spuit te zetten....
    Ben eens benieuwd hoe het bij jou gaat dan met de lage dosering, maar als ze zien dat er te weinig groeien kunnen ze je toch dan wat meer laten spuiten? Wat hebben ze jou gezegt van tijdstip spuiten? Mij lijkt alleen die vaginale bolletje niet echt lekker.......

@ Pebbels, spannend ben benieuwd wanneer je terecht kunt voor uitslagen, en of je dat telefonisch kunt doen ipv dat je er naar toe moet...

X

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ik zit daar dus ook over te stressen nu...
    Ze hebben mij helemaal niks gezegd... Maar zie online ook vaak dat mensen ze 's avonds zetten...

Als ik 's morgens moet doen dan vind ik het idd irritant dat ik de wekker moet zetten ervoor. En dat ik dan altijd alleen ben als ik het moet doen...

Nee daar zie ik ook tegen op... Je kunt er gewoon echt zwangerschapsverschijnselen van krijgen he... En heel veel afscheiding zei de verpleegkundige...
    Wij gaan dan ook nog op vakantie... Lekker dus...

5. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej Suus,

Raar dat ze er bij jou niks over gezegt hebben! Bij ons zeiden ze duidelijk dat het voor 10u 's morgen moest..
    Terwijl bij de IUI's moest ik juist s' avonds spuiten om te voorkomen dat ik al hormonen had gespoten op het moment dat ze besliste dat ik de pregnyl moest zetten..
    Maar zoals ik begreep moet je op de morgen dat je de avond pregnyl zet ook nog gewoon puregon en decapeptyl spuiten,

En over die vaginale tabl hoor je ook verschillende verhalen, ik ken iemand die na een pos test mocht stoppen, terwijl wij als ik het goed heb begrepen nog moeten doorgaan bij een positieve test..

Ik zou anders gewoon f naar AZM bellen morgen suus... dan weet je het zeker...

X

6. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een stilte hier....

@ Suus, en heb je nog gebeld?

Hoe gaat het met de rest van de meiden???

X

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Haha ja het is echt stil hier...
    Nee heb nog niet gebeld... Ze hebben sowieso pas 's middags spreekuur...

Ik vraag het eens aan een vriendin... Die is aan poging 2 bezig...

8. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is die vriendin ook in het AZM?

Was het maar al 14juni..... duurt me te lang nu.... Wil gewoon beginnen!!!

X

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ja die is ook daar...

pff ja de tijd gaat zo langzaam he... Ik tel de dagen af...

10. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja schiet niet op...
    Wel fijn dat je een vriendin hebt in hetzelfde ziekenhuis.... Kan ze je al een beetje vertellen hoe het gaat enzo.... Maar die is al met de 2e poging bezig?

Ik ga morgen f naar de apotheek, kon de pil en de decapeptyl en utrogestan wel alvast ophalen... Ben benieuwd hoelang ik op de rest moet wachten....

X

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

ik zit nog steeds op de brief te wachten en op mijn ongi :)
    heb net wel al recept opgehaald voor de pil...hoefde deze overigens niet te betalen...

12. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej Sas,

Hoop dat je snel wat te horen krijgt!!
    Wanneer verwacht je je ongi? Had jij nog een iui gehad?
    Zal misschien wel aan de apotheek of aan verzekering liggen of je wel of niet hoeft te betalen, ik heb het overigs wel weer van de verzekering terug gekregen..
    Morgen ga ik de medicijnen ophalen, daar zit ook de pil bij eens kijken of ik hem dan moet betalen, vorige keer heb ik het in het AZM opgehaalt namelijk....

X

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik zou absoluut niet weten wanneer ik mijn ongi verwacht.....hebben afgesproken dat wanneer ik op dag 40 zit dat ik mijn oude zh ga bellen voor kuurtje provera...dus om mijn ongi op te gaan wekken..en zit nu op dag 31...dus wachten nog maar een weekje af.
    heb wel een week echt ongi steken maar nog niks te zien helaas.
    nee heb geen iui meer gehad tussendoor dat mag ook niet athans niet als je op wachtlijst staat voor ivf.
    en daarbij wil ik ook geen iui meer...heb er 9 gehad en dus meer dan voldoende.

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Zoo meiden moest ff bijlezen haha. Ik ben ff niet geweest om ff afstand te nemen, want ik maakte mezelf een beetje gek door al dat gewach :)

Suus en Mona voor jullie wordt het nu pas echt spannend hej! PFft...als ik het zo lees duurt het bij mij misschien nog wel 8 wk voordat we kunnen beginnen en dan zal de "zomerstop" er wel weer zijn :-S Gek dat het zo verschilt en dat een stel dan weer eerder is dan een ander stel. Maarja..als je al ziet hoe verschillend het bij ons gaat. Het zal vast wel allemaal een reden hebben waarom ze het zo doen.

Die vaginale bollen..ik ken er 3 die het ook moesten gebruiken en het is indd wel vieze prut..Indd rot als je op vakantie bent, maar het is v/e goed doel. Zoals ik het begrepen heb is dat voor een goede innesteling, en wij moeten het indd doorgebruiken, ook na een posi test, dat is altijd bij IVF geloof ik.

Nog 1 week en dan eindelijk mijn tel afspr, ben benieuwd! Ik hoop (en ga evan uit) dat ik positief nieuws krijg en dat we dan EINDELIJK eens weten waar we aan toe zijn....

Ik duim voor jullie allemaal meiden!!!!!!!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    fijn iets van je te lezen moon!!

we zijn eigenlijk maar met een klein groepje hier he....

16. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja idd, terwijl er toch geloof ik genoeg in het AZM zitten... Maarja zo kunnen we het ook goed bij houden...
    @ Moon, leuk weer van je te horen, kan het goed begrijpen dat je f afstand neemt... tis ook niks dat wachten, zeker als je nog niet weet waar je aan toe bent en hoelang het nog kan gaan duren...
    Toen in de uitnodiging voor de gesprekken kreeg, was het ongeveer 5 weken later en nu dus ook nog 6 weken voor ik daadwerkelijk mag starten...
    Hoop voor jullie dat er nu misschien veel zijn die rust pakken omdat ze op vakantie gaan ofzo, zodat jullie sneller aan de beurt zijn!!

X

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    jaaaa vanmorgen lag de brief al in de brievenbus :)

wij moeten donderdag 31 mei om half 10 daar zijn voor de voorlichting!!! joepie!!!!!
    ben benieuwd of we dan toch nog net voor de vakantie mogen :)

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    @Moon heel begrijpelijk.... Ik probeer het ook maar lukt me niet echt...

@Sasje oh dat is super nieuws zeg... Ben even aan het tellen.. Ik had in week 16 het gesprek en in week 25 de punctie... Dus zitten 9 weken tussen... Volgens mij kun je daar van uit gaan...

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh nee oke als idd 9 weken is dan starten we in augustus.
    we wachten maar af, daar ben ik eigenlijk ook vanuit gegaan!

hebben nog ff snel een vakantie geboekt en vertrekken 15 juli :)

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Oh lekker...!!! Als ik goed geteld heb dan mag je op vakantie beginnen met spuiten... Maar weet niet zo goed hoe dat gaat als ze die 3 weken dicht zijn...
    Waren ze nu helemaal dicht of doen ze wel echo's maar geen puncties...

Share This Page