IVF in AZM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon1984, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    weet ik eigenlijk niet...denk dat je overigens wel daarna toe moet komen om echo's te laten maken als je start met spuiten en dat kan dan niet want ik ben een week met vakantie.....dus misschien dan week later starten ofzo...wacht maar ff af.

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik begin om 30 mei met spuiten... Dan heb ik 11 juni pas eerste echo. Dan week later en dan om de dag...

Waar ga je heen op vakantie..?!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke, oh ja nou prima dan laat me idd maar starten op vakantie :)

wij gaan naar gran canaria!

4. Pebbels83

Pebbels83 Lid

17 apr 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    Vandaag heb ik bloed laten prikken.
    De uitslag krijg we op 22 mei daarvoor moeten wij wel naar het ziekenhuis.
    Raar dat jullie allemaal een telefonische consult hebben gehad en dat ik naar het ziekenhuis moet voor de uitslagen.
    Misschien zou dit ook per gyno verschillen.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dat is idd wel gek pebbels.....misschien idd dat niet alle gyns dat doen via de telefoon...kan ik me eigenlijk ook wel iets bij voorstellen eigenlijk!!

@suusje en mona....wat hebben jullie ingevuld op de lijsten?
    doen jullie wel mee met dat onderzoek?
    ergens heb ik zoiets van als wij er verder geen last van hebben vind ik het eigenlijk wel prima of niet?

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Welke volgorde van gesprekken heb je..?!
    Ik doe idd overal aan mee...

Pebbels welke uitslagen krijg je allemaal en welke gyn heb je..?!

7. Pebbels83

Pebbels83 Lid

17 apr 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    Wij krijgen de uitslag van hepatites b en c en hiv (allebei).
    Zaad van mijn man is onderzocht ook daar krijgen we de uitslag van.
    En ik heb nog bloed laten prikken over hoeveel hormonen ik aanmaak om 1 eitje te laten rijpen daar krijg ik dan ook de uitslag van.
    Wij hebben professor Evers als gyn.

Zelf vind ik het wel fijn om de uitslagen te krijgen in het ziekenhuis.

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Vandaag medicijnen ophaald, moest wel f slikken, apothekersass kwam met 2 draagtassen aanlopen.. Moet alleen nog de puregon van 900E 2 stuks krijgen en de pregnyl, die hadden ze niet op voorraad en wisten ze ook niet wanneer die binnen kwam.. Ze gaan me nu bellen als het er is..

@ Sasje, super dat je eindelijk de brief hebt... dan zit je precies 4 weken na mij... ik mag in week 24 beginnen met spuiten, dus hopelijk mag jij nog net starten voor de zomerstop... Wie weet zijn en nu genoeg mensen die zeggen ik wacht f omdat ze op vakantie gaan ofzo.. hoop het voor je....

@ Pebbels, raar dat jij voor de uitslagen moet komen.. Bij ons werd gewoon via de tel verteld dat alles prima was... De uitslag van het zaad kregen we pas bij de ivf arts te horen... Toch raar, zelfde ziekenhuis en toch weer iets anders bij iedereen.. zijn wel liggen al welke gyn je hebt...
    Ik heb ook geen bloed hoeven te laten prikken voor het aantal hormonen om een eitje aan te maken.. had dit in 2010 laten doen en dat was schijnbaar genoeg... en ook met een echo kunnen ze zien hoeveel follikels er klaar liggen om te groeien zodat ze kunnen inschatten hoeveel eenheden je moet spuiten...
    Maar gelukkig heb jij er geen probleem mee, is natuurlijk ook wel fijn om het persoonlijk te horen...

X

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha waarom heb jij zo veel dan..?!
    IK heb 4 doosjes Decapeptyl, 3 doosjes puregon en 2 doosjes pregnyl.
    En dan nog de vaginale bolletjes en folium zuur...

Het is idd raar dat Pebbels helemaal voor de uitslagen weer moet langs komen. Maar kan ook misschien omdat het heel veel uitslagen in 1x zijn.
    Ik kreeg deze allemaal apart en voor het zaad ben ik ook moeten langs komen.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hmm ik heb dezelfde onderzoeken allemaal telefonisch doorgekregen hoor :)
    volgorde is;
    - 9.30 groepsvoorlichting
    - 12.00 ivf verpleegkundige
    - 12.30 uur gesprek ivf arts.

waarom zit er eignelijk 2.5 uur tussen? die voorlichting duurt toch niet zo lang???

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Denk dat jij net pech hebt... En dat het niet anders kon... Bij ons duurde de voorlichting 1,5 uur...

Het fijne is wel dat je eerst alles krijgt uitgelegd bij de voorlichting en daarna pas de gesprekken bij arts en verpleegkundige.
    Als er dan nog wat onduidelijk is dan kun je het aan hun vragen...

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ach ja dan hebben we dan ff tijd voor een peukje...athans vriendlief :) en ff een kop thee en lekker broodje te eten!

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha ja het restaurant is best wel lekker...

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik zag iemand met hele lekkere broodjes voorbij komen maar ik heb geen restaurant gezien..dus weet eigenlijk niet eens waar deze ligt.. ;)

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Waar het precies ligt weet ik niet meer zeker... Volgens mij boven de uitgang openbaar vervoer...
    Ik vind altijd jammer dat het voor ons geen "uitstapje" is omdat we zo kort bij wonen.
    Is natuurlijk ook wel makkelijkere maar daardoor maken wij er wel nooit een leuke dag van...

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh wij hebben er de vorige keer ook geen leuke dag van gemaakt hoor ;)
    ik zou willen dat ik dichtbij woon!

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha ok... Wij gaan snel even er heen en dan werken...
    Zal sowieso nu alleen gaan... alleen bij punctie en terugplaatsing zal ie mee gaan...

18. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hadden de afspraak al om 9u met verpleegkundige en nog 1 ander stel, de andere 3 stellen die kwamen ook pas om 9.30 en die hadden net als jou sasje na de voorlichting de gesprekken.
    Duurde bij ons van 09.30 tot 11u, daarna heb we een half uurtje gewacht omdat het andere stel eerst aan de beurt was bij de arts... Zijn gewoon op de afdeling gebleven in de ruimte waar de voorlichting ook was.. beetje gekletst met de andere stellen,

@ Suuus, ze hadden de koelkast spullen in een tas en de niet koelkast spullen in een andere tas...
    Moet alleen nog de pregnyl krijgen en 2 ampullen puregon die van 900E... Heb ook geen naaldjes gekregen voor op de puregon pen en geen naaldenvanger, heb jij die wel erbij gekregen??

X

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Voor de naaldcontainer moest je bij betalen zeiden ze mij toen. Ik heb deze door gestreept op het recept omdat ik deze via mijnmoeder kon krijgen.
    Als het goed is zitten de naaldjes voor op de pen in de verpakking bij de vloeistof...

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej Suus,

Idd ze zitten bij de verpakking van de Puregon... Had er nog helemaal niet ingekeken haha! Naaldencontainer kan ik ook wel via het werk geregeld krijgen... Had al bijna naar de apotheek gebeld haha...

Wij hebben er de 1ste keer een gezellige dag van gemaakt, maar dat gaat helaas ook niet elke keer lukken, moet toch ook gewerkt worden!

X

Deel Deze Pagina