Als ik het zo lees zal ik net buiten de boot vallen ben ik bang Baal er echt van dat er net weer bij mij 4 wk tussen de intake en de uitslagen zaten..scheelt toch weer 2 wk he. Ben wel blij dat het nu opschiet, maar ook bang dat ik te horen krijg dat het aug wordt en dan gaan we 10 dagen naar Turkije.... Vd ene kant wel ff goed om nog ff lekker er tussen uit te gaan en te genieten want het wordt toch wel intensief. Het restaurant is indd bij de ingang openbaar vervoer (naast de trap door lopen en dan ben je er). Erg fijn en lekker restaurant ja! Hadden lekker soep gegeten en een broodje en dat smaakte goed! Wij maken er ook geen leuk dagje uit van..moeten ook gewoon werken... Maar we doen wel rustig aan. Zorgen dat we er op tijd zijn voor een kop thee en voordat we weggaan gaan we ook nog ff lekker wat drinken en evt. eten. Geen haast Wel vreemd Pebbles dat het bij jou weer anders is. Maar..pfft het gaat bij ons allemaal zo anders geloof ik. Vd ene kant ook wel fijn om de uitslagen persoonlijk te krijgen. Het duurt lang en het is frustrerend, maar we komen er wel Het is allemaal vh goede doel! Dikke knuff, Moon
Als ik alles zo lees duurt het nog wel even voor dat ik met alles kan gaan begingen. Eerst maar eens de uitslagen afwachten. Denk zelf dat die wel goed zullen zijn.
helaas denk ik dat al 2 jaar....stond er gisteren wel ff bij stil...dat als we een kleintje 2.5 jaar terug hadden gekregen dat deze alweer bijna 2 jaar zou zijn geworden...
haha dat klopt. ik ben vandaag begonnen met mijn provera kuur, dus hopelijk snel ongi zodat ik kan gaan starten met de pil.
Moon, succes morgen met de uitslagen! Hopelijk krijg jij dan ook snel een datum voor de gesprekken!! Hou je ons op de hoogte morgen?? X
Ha meiden, Indd rustig hier hihi. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte! Als het goed is ben ik morgen op tijd thuis van mijn werk, dus zal 's avonds ff de uitslagen hier komen melden als het ff kan Pfft..ik had het er ook maar moeilijk mee gisteren met moederdag. Alwéér een moederdag terwijl je zelf geen moeder bent. Blergh! Daarnaast ben ik ook bijna jarig (3 juni) en heb ik daar totaal geen zin in. We hebben op mijn 25e verjaardag besloten om te stoppen met de pil. Zie hier: ik word alweer 28!!!!!!!! Baal er echt enorm!! Hoop echt dat ik nu snel de data weet waarop wij naar de IVF-arts en verpleegkundige moge en wanneer we zouden kunnen starten....Maar ik houd mijn hart vast, want ik ben bang dat het in aug wordt en dan zijn we met vakantie, dus wordt het september dalijk....Oooo maar goed ik houd nog ff hoop dat het vóór die tijd lukt We'll keep in touch! X
Moon, spannend vandaag!! Eindelijk is het 15 mei en krijg jij ook uitslagen! En hoop zo dat je nu snel post krijgt met datum's!!! X
Yeaaah ik heb net telefoon van AZM gehad, er was een plekje vrijgekomen en ik kon als ik wil eerder starten ! En ja tuurlijk wil ik dat! Ik mag dus nu 23-5 starten met de decapeptyl 26-5 mijn laatste pil en 4juni heb ik de eerste echo!!! Ik ben zooo blij! Mag nu gewoon 3 weken eerder beginnen! Vanmorgen had ik echt f een dip met het slikken van de pil, van die moet ik nu nog 4 weken gebruiken! Nu kan hij volgende week de "prullenbak" al in!!! Zo ben je ineens de eerste van het clubje dat start.... vind het zo spannend! X
wauw mona wat fijn meid!!!! tuurlijk begin je eerder als je eerder mag starten ben erg benieuwd wanneer wij mogen gaan starten!
Azm brengt me wel geluk geloof ik, krijg eerder de afspraken dan normaal de bedoeling was en dan ook nog eens eerder starten.... Mij hoor je niet klagen... Nu nog een positieve test en ik ben het azm eeuwig dankbaar
Mona wat een goed nieuws!!!!!! Super!!! Tel afspraak was super fijn! Bloeduitslagen goed! Zaaduitslag goed! IJzergehalte goed! En het mooiste nieuws is: binnen nu en 1 a 2 wk krijgen we alle formulieren/brieven en de afspraken bij de IVF arts en verpleegkundige en infoavond en er zijn op dit moment nog plaatsen genoeg vrij, dus.....kunnen we nog iig voor de zomer en voordat we eind juli/begin aug op vakantie gaan, dus indd ws. juni, van start gaan met IVF 1!!!!!!!!!!!!!We zijn helemaal hieper de pieper blij!!!!!!!!!! :-D AZM gaat ons allemaal gelukg brengen, dat moet gewoon Liefs, Moon
Wat een goed nieuws Moon!!!! Geweldig!!! Voor de zomer zitten we hopelijk allemaal op een roze/blauwe wolk!! X
Sas en Moon, zijn jullie al met de pil begonnen?? Volgensmij moet je zowiezo 3 weken de pil hebben geslikt voor je mag starten met spuiten.... X