hey @moon wat super dat ook bij jullie alles oke is en wat een goed nieuws dat we toch nog allemaal hoogstwaarschijnlijk voor de zomer kunnen starten zeg @ pil; ik ben nu bezig met mijn provera kuurtje....heb er nu pas 3 ingenomen....dus met beetje pech wordt ik pas ongi over 7 dgn.....dan zou ik ongeveer 1 week bezig met de pil als we op gesprek gaan...en denk niet dat we dan al zosnel kunnen starten..dus mochten we in juni starten dan zit ik wel aan de 3 weken pil idd.
Hey meiden wat een goed nieuws... @Monatoetje zo is dat even fijn zeg dat je eerder mag gaan starten... Hmm had ik dan toch maar opgenomen toen ik een aantal keer gebeld werd met prive nummer... Haha nee grapje... @Moon oh wat fijn dat je nu de bevestiging hebt dat je wel eerder kunt beginnen...
Suusje, ze hebben me niet met onbekend nummer gebeld... En ik had het eerst niet gezien dat ze gebeld hadden... Ze hadden mijn voicemail ingesproken.... Xx
Oh dus als zoiets is bellen ze niet anoniem... Wel fijn... Want vind ik nog al irritant zeg... Wel echt fijn voor je.... Dat is de week waar wij ook eerst mochten starten maar dat kwam niet uit omdat mijn vriend naar EK gaat... Wel jammer anders hadden we samen kunnen starten...
Ja idd was leuk geweest... Nee ze bellen gewoon met het nummer van ivf afdeling.. Ik ben er nog helemaal hieper van dat het gewoon volgende week al zover is... Heb er gewoon slecht van geslapen hahaha... X
Haha ja dat kan ik me voorstellen... komt opeens zo kort bij... ik kan niet wachten tot dat het de 30ste is...
Ik vind het wel fijn dat ik nu eindelijk met die pil mag stoppen, ik heb continue bruine afscheiding daardoor... Kon gelukkig geen kwaad voor de behandeling maar ik ben het beu haha! Wie weet komen we ons nog wel tegen Suus in het ziekenhuis..... Ik kan me helemaal voorstellen dat je blij bent al het de 30ste is... nog 2 weekjes.... Heel even geduld nog... Hopelijk lukt het ons allemaal de 1ste keer.... X
Wou mona fijn dat je al mag beginnen. Ik moet nog een paar daagjes wachten voor dat ik alle uitslagen krijg. xxx pebbels
ja ik denk dat we elkaar wel eens tegen gaan komen daaro hoor zeker mona en suusje denk ik want jullie zitten in dezelfde periode he
Ja ik hoop ook echt dat we allemaal kunnen starten vd zomer Ik slik de pil nog niet. Wel al in huis, maar als het goed is staat dus in de papieren met afspraken die ik (hopelijk) volg week krijg wanneer ik ermee moet beginnen? We zitten nu op half mei, hopelijk de afspraken eind mei (please?!) en dan kan ik dus nog makkelijk 3 wk pil slikken voor we gaan beginnen. Ga er bij mij sowieso vanuit dat het half/eind juni wordt dat we kunnen beginnen en niet begin juni..dus moet goed uitkomen hoop ik Mona hahaha ik zou er ook slecht van hebben kunnen slapen. Gewoon helemaal hieper de pieper haha. Zo zie je maar dat het toch wel opschiet voor je het weet..ben je zwanger We gaan ervoor he lieverds: ALLEMAAL 1e KEER RAAK!!! Erg spannend.....Besef me dat wij eigenlijk al vanaf februari jl. stilstaan..ondanks de natuurlijke kans die er nog is, maar goed. Dat is toch alweer een aantal maanden en toch vliegen die maanden ook weer voorbij. Helaas gaat de tijd dus ook zo snel dat je beseft dat je alweer 3 jr bezig bent bijna..Vreemd! Maar we komen er wel, wij allemaal, dat moet gewoon! Fijne dagen allemaal girls! X
Suus, hebben ze bij jou ook gezegt dat je 's morgens moet spuiten? Lees ook vaak dat meiden 's avond spuiten... Die zitten niet in het AZM.... X
Haha dat is dus toeval... Ik wilde jou net hetzelfde vragen... Ze hebben aan mij helemaal niks gezegd... Ik hoorde hier dat het 's morgens moest... Terwijl ik idd overal lees dat de meeste 's avonds spuiten..
is denk ik wat je zelf het fijnste vind om welk tijdstip je wilt...denk dat de meeste s avonds doen vanwege werk.. toen ik de fostimon spuitte mocht ik ook zelf weten wanneer ik die zette...
Bij iui.s moest ik ook 's avonds spuiten... Maar bij voorlichting werd ons verteld dat het 's morgens moet voor 10 uur, maar omdat ik idd ook lees dat er veel ' s avonds spuiten begon ik een beetje te twijfelen....... X
Suus, heb het f op de site van azm nagekeken, daar kun je de presentatie die ze gegeven hebben bij de voorlichting terug lezen en daar staat op blz 36, injecties 's ochtends op een vast tijdstip toedienen... Dus toch 's morgens.... X
dat komt bij mij juist fijn uit...en het scheelt dat dit een prikpen is dus makkelijk mee te nemen fostimon moest ik helemaal klaar maken zoals de pregnyl...dat was meer een gedoe! @moon heb je je brief al binnen?
Ik vind .s morgens ook fijn... Zet hem gewoon voor ik ga werken... Hoef ik het niet mee te nemen naar het werk... @ moon, weet jij al meer? Of heb je nog geen post ontvangen? X
Moon? En weet je al meer... Ben heel benieuwd wanneer jij de voorlichting gaat krijgen! Hoop heel snel voor je! Morgen mag ik beginnen met spuiten.. Vind het nu wel spannender worden.. En hoe dichterbij de punctie komt, hoe enger ik het ga vinden... X
oh spannend zeg... ik vind de punctie helemaal niet eng omdat ik gehoord heb dat het wel mee valt... maar ja blijkbaar ben ik de enige die dat gehoord heeft...