Ik heb nog alleen maar gehoord dat mensen het niet echt prettig vinden.. Maarja er zijn ons meedere voor gegaan dus dat moet ons ook wel lukken... En ik denk maar zo een bevalling zal meer pijn doen ! Maar alles voor een klein wondertje... X
Oh ok, Gyn vroeg mij juist of ik een HSG (baarmoederfoto) gehad had, meeste vrouwen vinden dat iets pijnlijker dan de punctie zelf zei hij, en van de TP zou je niet veel moeten voelen... Maarja moeten het toch zelf ervaren! Als we dan maar een positieve test krijgen is het het allemaal waard geweest..> X
oh ok... gek al die verhalen dan... weet wel.dat mijn vriendin deze keer de TP met een half volle blaas heeft mogen doen omdat het de vorige keer zo pijnlijk was... maar ja is voor iedereen anders denk ik... ik heb gelukkig wel een hoge pijngrens.... ik zag in het april/mei topic dat het al bij 3 mislukt.is...
Vandaag weer tel van de apotheek gehad, moet nog steeds 2 ampullen puregon 900E krijgen en de pregnyl. Is nog steeds niet binnen.. Waarschijnlijk komt 29/5 de puregon binnen, (moet daar 6/6 mee beginnen waarschijnlijk) en pregnyl konden ze nog niets over zeggen. Ze hebben de gyn in AZM gebeld of ze me ovitrelle mogen geven, maar de gyn wilde toch nog f afwachten omdat het nog 4 weken is voor ik pregnyl moet spuiten... Hopelijk krijg ik alles optijd! Ja zag idd dat in de andere topic er al bij 3 de 1ste poging mislukt was... Echt klote.... Geeft niet veel moed zo he... Maar ze zitten idd niet in hetzelfde ziekenhuis als ons toch? Ik denk dat je gewoon heel veel geluk moet hebben... X
Hallo Meiden, Zijn vandaag in het ziekenhuis geweest voor de uitslag. Bij mij was alles goed. Het zaad van mijn man was niet zo goed, het was niet veel en ze bewogen niet snel genoeg. Nu bestaat er een kans dat we via ivf ook niet zwanger raken. Maar de gyno heeft ons wel aangemeld voor de ivf behandelingen. We gaan gewoon 1 poging wagen en kijken dan hoe het verder gaat. Er hoeft maar 1 zaadje goed te zijn voor een klein wonder. Nu moeten we wachten op de brief. @monatoetje Ik heb zo een baarmoederfoto gehad en kan zeggen dat hij best wel pijn deed. Dus misschien doet de punctie dan inderdaad minder pijn. xxx Pebbels
@ Pebbels, Das wel minder nieuws dan.. Maarja voor ICSI hebben ze er maar een paar nodig... Komt goed meid!! Ik weet het zeker! Hoe zal het met Moon gaan? Ben heel benieuwd of ze al een datum heeft... X
ja ik kijk ook al iedere dag hier of ze iets heeft gepost...helaas! heeft het denk ik druk met werken en heeft misschien de brief nog niet ontvangen..
@Pebbels bij ons was het ook te slecht voor IVF..!! Maar dat zegt niks hoor want ze hebben er bij ICSI idd maar een paar nodig... Ik denk dat moon wat afstand neemt zo lang ze nog steeds in spanning moet afwachten...
Inderdaad is er maar 1 zaadje nodig. We gaan gewoon ons best doen. Nu wachten we gewoon op de brief. xxx
Lieve meiden, Pebbles...wat rot dat het zaad v je vriend niet zo goed is..Ze belissing bij mijn weten indd op het moment zelf of het IVF of ISCI wordt. Snap dat het klote is om te horen...Dikke knuff. Ennuh....als je maar zwanger wordt uiteindelijk Arme mona...Dikke knuff voor jou. Hoor indd dat dat echt de bijwerkingen ervan zijn. Pfft. sterkte en denk aan het goede doel Sasje het komt indd steeds dichterbij. Spannend!! Laat jullie niet gek maken door andere meiden in andere topics. Ik kijk bewust niet verder dan dit topic, het topic gestop met de pil in juli 2009, waar ik vanaf het begin af aan al zat en mijn eigen privéclubje met de meiden. Je kunt je zo gek laten maken. Ieder persoon is anders, elk lichaam is anders, elke situatie is anders. Slagingskansen hangen naar mijn mening niet perse vh zknh af, maar juist ook meer van de persoon/situatie. Zie alleen al bij ons topic...allemaal zelfde zknh en allemaal redelijk zelfde termijn qua start en toch loopt het allemaal verschillend. Laat jullie niet gekmaken en houd hoop lieverds, het komt goed! Sorry dat ik niet eerder van me heb laten horen. Maar ik probeer indd bewust wat afstand te nemen om er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Ik voel nu ff dat ik dat moet doen, maar ik ben uiteraard altijd geinteresseerd in jullie verhalen. Ik lees dan ook wel zeker stiekem mee, maar soms laat ik he daar ff bij. Dat neemt ook niet weg dat ik uiteraard aan jullie denk en onwijs voor jullie duim! Uiteraard zal ik zeker wat van me laten horen, maar soms komt het er ook gewoon niet van ivm drukte. En natuurlijk ben ik nu heerlijk aan het genieten van het stralende weer Helaas nog geen papieren...Meteen gebeld, maar degene die over de nieuwe aanmeldingen ging was afgelopen week met vakantie. Grrrrr heb ik weer. Komende week dus als het goed is, ennuh zo niet dan ga ik woensdag gewoon weer bellen. Ik wil actie actie actie!! Misschien als we eenmaal gestart zijn dat ik dan minder afstand hoef te nemen vh forum, maar ik weet het niet. Doe het echt uit zelf bescherming, want ik heb de site op mijn foon staan en als ik mezelf daar niet voor bescherm kijk ik wel 50 x op het forum hihi vandaar. Als ik er niet teveel aan denk en niet teveel hier ben sta ik er ff niet zo bij stil dat het allemaal zoooo lang duurt. Als ik me druk op het werk richt en richt op leuke dingen doen met mijn vriend en vriendinnen en lekker geniet ben ik me minder bewust van de situatie waar we helaas in zitten...Mijn komende verjaardag maakt het er ook niet makkerlijker op, maar ach...wie weet! Ik hoop dat we er snel middenin zitten. Mbt die HSG..bij mij was dat goed te doen, was wel vervelend maar dat was het. Ik ken 2 meiden bij wie de Tp een hel was en ik ken ook 2 meiden waar het meeviel.. Ook dit hangt denk ik dus echt af vd persoon en de situatie...Houd indd ons doel v ogen Lieve meiden, weet dat ik aan jullie denk, ook als ik geen reactie plaats. Geniet vh mooie weer. Liefs, Moon
Oh en...gisteren mijn nog (cd29) maar helaas nog geen ongi. Toch eens getest, want nu dacht ik ach de kans is toch klein, maar helaas OMOWIT..Grrr. Nu maar ff afwachten wanneer de ongi komt dan...cd15 was eisprong. Zucht En natuurlijk kom ik het zo snel als ik kan melden als ik de papieren heb.