IVF in AZM

Discussion in 'MMM clubs' started by Moon1984, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja had het er over gehad maar de arts raadde het mij aangezien dat mocht er iets niet op voorraad zijn ik dan extra terug moet helemaal naar maastricht als het er wel is....ik heb nu toch nog tijd genoeg en ga morgen naar mijn eigen apotheek....

de gesprekken waren wel fijn.
    weet eigenlijk niet meer hoe de verpleegkundige heette maar als arts hadden we pattinaja

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Die hebben wij ook... Was de verpleegkundige iets ouder en korte haren..?!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    denk dat de verpleegkundige iets van 40 was ofzo korte blonde haren

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej Sas,

Wat fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid heb... Maar het duurt dus toch nog f.... Zit je dan na de zomerstop??

Ik vond de gesprekken ook echt fijn toen... Had er een goed gevoel bij.. Aardige dokter he Dr Pattinaja...... Ik had geloof ik dezelfde verplk als Suus...

Nou net bij de apotheek geweest en heb nu 3 ampullen van 300E puregon meegekregen... Morgen zou ze even overleggen met de andere apothekersass die er mee bezig was geweest wat ze dan nu gaan doen met de 900e die ik nog moet krijgen... Waarschijnlijk dat dat er ook 3 van 300 zullen worden.. Als die binnen zijn gaan ze bellen... Maar ik geef ze tot dinsdag hoor anders hang ik gewoon zelf WEER aan de telefoon.. Ik heb er weinig vertrouwen in namelijk! Maarja ik kan tenminste nu f vooruit!

Ik moet waarschijnlijk ook gewoon met 150E beginnen... Maar dat zullen ze maandag bekijken bij de echo hoeveel eiblaasjes ze zien.. Dat kan namelijk nog veranders omdat ik nu menstrueer....
    Hoeveel zagen ze er bij jou Sas?? Bij mij aan allebei de kanten 6... Dus 12 in totaal..

X

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    bij mij heeft ze niet geteld hoeveel ze er zag hoor.....ze zei alleen er zitten er wel een aantal...
    links is bij mij sowieso altijd heel moeilijk te vinden dus daar heeft ze even op moeten zoeken!

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Oh wat gek bij mij heeft ze ook geteld... ik had er 19...

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh oke, nee bij mij heeft ze niet geteld ze zei wel dat ze sowieso keek op 7 aug en dan ook de precieze hoeveelheid deed afstemmen.

8. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat hebben ze mij ook gezegt sas... Ze zag er bij beide 6 zei ze, maar was lastig te zien omdat door de pil de eierstokken heel klein zijn, als het goed is worden ze door de deca weer groter en kunnen ze het beter zien...

Xx

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Sas...oke dus duurt nog ff. Maar komt dit nu door jullie vakantie? Of omdat het niet eerder ging? Had de hoop nog in juni te kunnen beginnen.....dat ze vd golde ook. Maar nu..?! Aj...hoop dat het door jouw vakantie komt hihi.

Wat een gedoe met die medicijnen en apotheken zeg. Tot nu toe heb ik er gelukkig nog geen problemen mee gehad, maar ik ga meteen als ik de recepten krijg naar de apotheek in het azm. Als ze ze daar niet hebben heb ik altijd nog 5 apotheken hier in de buurt waar ik heen kan...

Vandaag ongi geworden, cd34. Iets later dan verwacht, maar toch nog redelijk snel voor mijn doen. Ik bel morgen het AZM of ik niet al moet starten met de pil. Papieren nog niet binnen, kan goed zijn dat dat morgen is, maar ik wil het zelf in de hand hebben. Ik weet dat bij jullie dat brief erbij zat om de eerstkomende ongi te beginnen, dus dan kan ik dat mooi voor zijn. Anders duurt het weer een maand. Komt nu dus eigenlijk wel heel goed uit, als ik indd kan beginnen met de pil. Morgen meteen ff bellen :) Het is me wel duidelijk dat we zelf echt het heft in eigen handen moeten nemen en overal achteraan moeten, want anders...hihi. Ik ben zo normaal helemaal niet echt, maar in deze situatie..haha kan echt een bitch zijn geloof ik :p

Heeeeeel veel succes meiden!!!

X

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nee moon helaas maar het lag niet aan onze vakantie......er was niet eerder plek!!
    heb ik nog extra gevraagd omdat wij 15 juli gaan maar helaas daar lag het echt niet aan want wij hebben het eerste plaatsje weer gekregen......maar goed er waren er vandaag 5 voor me wellicht dat deze nog de plekken van begin juli hebben gekregen...en het komt idd omda ze ook 3 weken geen puncties doen dus dan kun je ook niet starten!

11. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden!

Vandaag de uitgangsecho gehad! Alles zag er keurig uit! Beide kanten zagen ze 5 follikels klaar liggen. Mag vanaf woensdag beginnen met de puregon en dan moet ik 13-6 voor een echo komen!! Whaaa nu komt het echt dichtbij!!!

Hoe is het met de rest?

X

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh spannend mona!!!
    ik hoop dat ze alle 5 mooi gaan groeien!!

13. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sas, liever alle 10 ;) ... Li zaten er 5 en re zaten er 5......

X

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Mona hou voel je je voor de rest..?!
    Heb steeds het idee dat ik me een beetje aan stel en me niet zo moet laten hangen... En gewoon door moet gaan...

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja huh dat bedoelde ik ook waarom ik maar 5 heb getypt weet ik niet hihi!
    we gaan voor 10!!!

@suusje hoe komt het meid???

16. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej Suus,

je stelt je echt niet aan hoor, ik voel me ook ontzettend moe... Maar ik geef er gewoon aan toe... Ben niet vooruit te branden...
    Verder heb ik een paar keer last gehad van opvliegers.. Maar echt maar 3x ofzo...
    En een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.... En ik ben wat sneller aangebrand...

Je moet gewoon naar je lichaam luisteren hoor Suus.. Ik ben echt wel blij dat ik vakantie heb... Weet niet of ik zo had kunnen werken hoe ik me nu voel... Waarschijnlijk was ik dan wel gewoon doorgegaan want ik ben niet iemand die me snel ziek meld...

X

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Pff gelukkig... Ik kom niet vooruit... Echt erg... Ben echt iemand die van een feestje houdt... Maar barste gisteren gewoon in tranen uit omdat ik moest gaan... Gelukkig toen toch gewoon thuis gebleven met de pyama op de bank...

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    @Sasje heb heel erg last van de bijwerkingen... Hopelijk valt dat bij jullie mee...

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oei dat is idd wel heel erg vervelend.
    ik had al opvliegers van de clomid dus dat gaat nog wat worden hihi!
    toen ik fostimon moest spuiten alleen iedere dag hoofdpijn.....we wachten maar af hoe we gaan reageren......

20. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag de 1e spuit puregon gezet, een makkie tegenover de deca, tis maar een heel dun naaldje...
    Ben benieuwd hoe het er van binnen uitziet volgende week....

X

Share This Page