Oh fijn mona dan zouden nu ook eindelijk de bijwerkingen weg gaan he... Ik hoef toch niet te bellen he als ik ongi ben geworden..?!
oh spannend he!!! ik krijg er zelfs al de kriebels aan als ik aan jullie denk dat jullie nu echt gestart zijn hihi!!
Nee suus je hoeft niet te bellen... Ze vragen er wel naar bij de echo of je een menstruatie hebt gehad na het stoppen v de pil... Hier knallende hoofdpijn..... X
Geen idee, ik heb het niet genomen, normaal gebruik ik dat ook... Heb net 2 paracetamol genomen.. Voel me een beetje grieperig.. En manlief is verkouden.. Hopelijk krijgt hij geen koorts.... :~s... X
trouwens gisteren ook recept weg gebracht omdat toch het een en ander besteld moest worden, is eigenlijk alles al binnen alleen de puregon 900 niet.....dus dit duurde wat langer....oke prima scheelt dat ik deze toch pas in aug nodig heb
Grr dan maar met paracetamol behelpen.... Maar vind ik niet zo super werken bij menstruatie klachten...
Oh meiden...wat rot van al die bijwerkingen. Maar indd..gewoon goed op jezelf letten en op zijn tijd gewoon de rust nemen die je nodig hebt. Ik heb nooit echt last gehad vd Menopur/Pregnyl, dus ik ben eens benieuwd of ik er net zo'n last van ga krijgen. Ik heb indd ook de kriebels voor jullie..ongelofelijk ineens gaat het toch heel snel! Zodra ik 14 juni de recepten krijg (tenminste...die krijg je dan toch?!) ga ik ze meteen bij de apotheek inleveren. Wij zijn helaas pas begin aug/half aug aan de beurt. Er was indd geen plek meer, ook ivm die drie weken. Baalde er echt enorm van, zeker omdat vd Golde verdorie wel tot 3 keer toe heel stellig heeft gezegd: in juni, absoluut zeker nog vóór de zomer. Maarja wij hebben dikke pech gehad dat we 4 wk. vertraging hebben opgelopen...eerst 2 weken extra wachten op de uitslagen ivm zijn vakantie/seminar, daarna weer extra wachten omdat degene vd nieuwe aanmelding op vakantie was. Heb het nu losgelaten. Ik hoefde NIET met de pil te beginnen nu, want dat zou zonde zijn voor ons omdat we de kans nog gewoon hebben. En we gaan lekker 10 dagen op vakantie...Dus lekker genieten, lekker loslaten en met frisse moed starten in aug. Hangt beetje vd vakantie af...komen 3 aug terug, dus hoop dat begin aug nog kan. Zo niet, dan maar half aug. We kunnen er helaas toch niets aan veranderen. Oooh Mona en Suus ik denk aan jullie hoor! Zorg goed v jullie zelf meiden! En Sasje...wij volgens snel meid Liefs, Moon Ik duim voor jullie!
hallo meiden, mag ik even inbreken op jullie forum? Weten jullie misschien wanneer de zomerstop is in het AZM?
@ muis, zover ik weet, laten ze in week 28,29 en 30 niemand beginnen met.spuiten en in week 31,32 en 33 doen ze geen puncties... Zit jij ook in het AZM? X
Hallo dames . Ik kom er zomaar even tussen . Ik heb niet alles gelezen maar lees graag even mee . 15 juni gaan wij naar het Azm voor pgd/ivf . Onze zoon is overleden aan een hersenaandoening die 25%vererft en na zijn overlijden hebben wij vorig jaar een gezonde dochter mogen krijgen . Ik durf niet zo goed nog een zwangerschap via de natuurlijke weg aan daar het risico op overlijden erg groot is . Vandaar deze stap . Ik ben nog helemaal niet thuis in de wereld van IVF en hoop hier wat meer info op te pikken . Liefs Edith Mama van mees*& juultje
goedemorgen meiden, @muis welkom meid. jullie gaan ook starten met ivf? heb je al het 1e gesprek gehad voordat je uberhaupt op de ivf afdeling komt? @edith ook jij welkom! sow wat heftig zeg ik snap dat je de overstap wilt maken naar ivf!! heb jij ook al de 1e afspraak staan?
@ Edit, pff wat ontzettend heftig zeg, kan me voorstellen dat je zoiets nooit meer wilt mee maken.. Wat heb je voor afspraak staan de 15e? Gewoon op de gyn afd of al op de ivf afdeling? Ik ben nu aan het spuiten voor onze 1ste poging, vind het best heftig, al die hormonen en emoties die er bij komen kijken, maar heb alles over voor een wonder van mij en mijn man.. Wij gaan Icsi krijgen omdat mijn man te weinig goede zaadcellen heeft... Vraag maar raak meid wat je wilt weten over ivf... X
Nieuwe meiden van harte welkom. Leuk dat jullie komen meekletsen! Edit...wat vreselijk zeg. Jeetje...gelukkig wel een gezonde dochter gekregen. Maar ik snap je angst helemaal. Goed om de stap naar IVF te nemen, want zoiets vreselijks wil je nooit meer meemaken. Ik hoop dat IVF ook voor jullie weer een mooi wondertje gaat brengen. Heel veel succes en sterkte en indd..vraag maar raak! Mona: die weken kloppen volgens mij wel. Zo heeft de assistente het ook aan mij doorgegeven. Heel veel liefs, Moon
Wij hebben voor de 15e voor de 2de keer een intake , al weten we inmiddels wel wat de ,planning,zal zijn . Misschien eerst nog een onderzoek ontwikkelen en ik moet nog 9 kilo kwijt anders mag ik het IVF traject niet eens in . Er zijn er nu 5 af . Doe hard mijn best . Wij hebben op zich geen vruchtbaarheids problemen maar daardoor zie ik wel op tegen alle hormonen die ik moet gaan gebruiken . Weten jullie wat er gemiddeld nodig is om te stimuleren en hoe voelen je je daar onder ? Edith
@Muisje welkom... @Edith poeh dat is nog al heavy wat je hebt mee gemaakt... Denk dat de meeste met stimuleren starten op 150 eenheden puregon. Alleen Mona is hier al aan het stimuleren... Ik zelf zit nu nog in de fase dat de cyclus wordt uitgeschakeld... @Moon het is idd balen dat het bij jou allemaal zo lang moet duren. Denk wel dat het fijn is om na je vakantie te starten... Je hebt dan lekker veel energie en bent uit gerust. Want het is best wel heavy allemaal...
ik las dit net en vind raar want ik moet beginnen met decapeptyl in week 29.. zou dan in week 33 punctie hebben ongeveer.. strax anders maar even bellen..
ik heb dit precies na gevraagd hoe het zat met vakanties maar deze post staat ergens redelijk vooraan denk ik....zal wel eens ff zoeken