ja dat klopt idd wtje...ben benieuwd wat ze zeggen? misschien dat je dan punctie in week 34 krijgt? daar zal ik hem ook wel ergens hebben dan.... of eigenlijk nog eerder zelfs....hmm wel vreemd idd....want als ik uit zou gaan van 2 weken puregoon spuiten...kom ik ook uit in week 34....
Hoi Meiden, Als eerste welkom nieuwe meiden. De brief is binnen. Wij hebben op 28 juni het gesprek met ivf-arts, ivf-verpleegkundige en groepsgesprek. Kom wel meteen met de pil beginnen was net ongi geworden toen de brief kwam. groetjes Pebbels
Hmm...onduidelijk allemaal dan Pebbles..jij dus weer 2 weekjes achter mij hihi. We volgen elkaar wel op om de 2 weekjes. Ik had van de Menopur/Pregnyl geen last, dus hoop dat het nu ook gaat meevallen, maar gezien alle verhalen ben ik er bang voor... Ja ik heb het nu ook helemaal losgelaten. Het zal wel zo moeten zijn.. Op naar augustus zou ik zeggen! XXX
hallo Ik heb vorig jaar ivf gehad in het azm en ben echt super tevreden personeel is super lief en de wacht tijd was gelukkig niet zo heel lang! en ik hoop voor je dat het in een x lukt bij je! gr
Mona, bedankt voor je antwoord. Wij hebben inderdaad ook voor het AZM gekozen. De 1e icsi poging is helaas mislukt en we gaan nu binnenkort voor de 2e poging. Omdat ik eerst nog een cyclus af moet wachten en vervolgens pas weer met de pil kan starten zal de volgende poging wel na de zomerstop starten. Nog even geduld hebben dus!
Muis27..indd nog ff geduld dan ben ik bang. Maar...de tijd vliet. Wat rot te horen dat jullie eerste poging helaas is mislukt . Op naar de 2e, die moet gewoon gaan lukken! Succes allemaal meiden! X
Moon1984 we volgen elkaar inderdaad precies 2weken . Weet iemand hoelang de gesprekken ongeveer duren. Xxx
Ja idd moet je een planning hebben...wij waren er van half 10 tot 13.00 maar waren de laatste met de gesprekken
Wij zijn volgens mij ook de laatsten met de gesprekken...afspraak met IVFverpleegkundige is om 12:30 uur terwijl we al om 09:30 uur daar moeten zijn ivm bijeenkomst en om 12:00 uur gesprek met IVF arts. Vroeg me af he: krijg je dan al de planning van wanneer je moet beginnen met spuiten?? Ben daar wel erg benieuwd naar nl. En wanneer ik met de pil moet starten. Gok op de komende menstruatie...Maar ben met name benieuwd naar het schema, wanneer ik echt kan beginnen met het spuiten. Liefs, moon
hej meiden, Vandaag de controle echo gehad, was volgens de verpleegkundige/echoscopiste een prima 1ste echo! Had 5 follikels van ongeveer 12-13mm en 8 kleinere die ongeveer 8-9mm waren.. Hopelijk gaan er van de kleinere nog een paar mee groeien.. Moet nu doorgaan met de 150E puregon en dan heb ik vrijdag weer een echo. Waarschijnlijk zal dinsdag of woensdag de punctie zijn! X
oh spannend mona!!! wordt er helemaal zenuwachtig van hoor!!! ben zo benieuwd hoe je de punctie gaat ervaren.......
Mona ik krijg er ook de kriebels van! Ooo wat spannend voor je zeg! Pfft..hihihi Gaat het nog met spuiten? En hoe is het met de bijwerkingen? Morgen de planning dus...hmm...ben erg benieuwd! Spannend ook. Ik houd jullie op de hoogte Liefs, Moon