Ha meiden @ moon, ja ik vind het spuiten nog goed te doen, wordt wel wat gevoeliger, maar nog goed te doen vind ik, ik heb.nu veel last van buikpijn en hoofdpijn, voor de rest mag ik niet klagen, slaap ook slecht maar dat.komt.omdat ik dan lig te malen of het allemaal wel gaat lukken.... Succes morgen, weet je eindelijk waar.je aan toe bent.. @ sas, ja ik ben ook heel benieuwd, ben nog niet echt bang voor,de punctie, vind het nu alleen heel spannend hoeveel eicellen er geoogst gaan worden... X
Hej meiden, Fijne bijeenkomst en gesprekken gehad! Wij hadden dr. De Kort, erg fijne vrouw Ik kan 6 aug. ws. starten met de Decapeptyl!!!! Komt perfect uit: 3 aug terug v vakantie! Zit vandaag op cd12 en mijn ei was al gesprongen....Dat betekent over 2 wk ongi (we hebben onbewust wel veel geklust, maar verwachtte mn ei pas rond cd15 zoals normaal), maarja dat is natuurlijk TE mooi om waar te zijn! Dus over 2 wk met de pil starten. 1 klein voordeel: normaal zou mn volgende ongi ong tegelijk met onze vakantie vallen, maar daar heb ik nu dus als het goed is geen last van Wat wel echt bijzonder was: tijdens de infobijeenkomst vraagt een stel zeg duurt het nog lang (was ong 3kwartier bezig)?? Wij moeten naar het werk we dachten dat het zo klaar was?!! Iedereen keek hen zo aan van huh? Ja zegt de verpleegkundige jullie hebben toch een brief gehad met alle afspraken? Nou volgens hun bleek uit die brief niet dat het de hele ochtend alles bij elkaar zou duren. We hadden ff een korte pauze en daarna kwamen ze wel nog terug nadat ze het werk hadden gebeld. Wij hadden om 12u de afspraak met de verpleegkundige en om 11:20 uur waren we klaar met de bijeenkomst. Wij dus naar het restaurant om wat te eten en te drinken (waren al vanaf 07:30 uur op touw) word ik ineens gebeld dat we ons moeten melden. Ik dacht wtf zijn we wat vergeten? Was dat stel gewoon NIET op komen dagen voor de afspraken?!! Wij konden dus eerder, dat was wel erg fijn natuurlijk. Maar daar zakt je broek toch vanaf? Je maakt zelf de keuze om IVF te doen en dus ook om de hele molen van IVF in te gaan en dan zooo negatief? Ik snap het nog niet...Heel vreemd! Liefs, Moon
Moon wat fijn meteen na de vakantie starten...je zit dus 2 weken later dan mij. Oh spannend misschien is het wel gelukt nu..ik weet dat dat re mooi is om waar te zijn maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit Hihi . En wat vreemd inderdaad van dat stel zeg pff .
Fijn dat je nu ook een dat hebt... Dan heb je iets om naar toe te leven... Wel spannend van je eisprong... Bij jullie is de kans er gewoon he... Of was er iets mis bij jullie..?! Nou dat vind ik dus echt raar... Je krijgt de brief ruim op tijd om verlof te regelen op het werk... Blijkbaar boeit het ze dan niet zo...
@Moon, wat fijn dat je nu eindelijk ook een datum hebt, en super dat het zo goed uitkomt met jullie vakantie! En idd wat een raar stel zeg, dan hebben ze echt niet opgelet want staat toch allemaal duidelijk op site azm en in brief, raar hoor..... Hier zenuwachtig, heb vanmiddag weer een echo, hoop dat de kleintjes ook mee aan het groeien zijn.... X
Hej meiden, De echo was weer goed, rechts heb ik nog steeds 3 follikels nu tussen de 13-15mm, en 2 kleintjes (die groeien waarschijnlijk niet meer door) en links had ik nu 5 grote (12-15mm) en nog een paar kleinere.. Dus in totaal nu 8 grote follikels, waarvan de arts dacht dat ze allemaal mee zullen gaan doen voor de punctie... Maandagmiddag moet ik weer terug komen en voor 90% is woensdag de punctie, maar dat ligt aan de echo van maandag. Had vandaag Dr. Kromme, erg aardige jonge vrouwlijke dokter... die heb ik maandag ook weer en zal ook de punctie bij me gaan doen.. X
Hej meiden, De echo was weer goed, rechts heb ik nog steeds 3 follikels nu tussen de 13-15mm, en 2 kleintjes (die groeien waarschijnlijk niet meer door) en links had ik nu 5 grote (12-15mm) en nog een paar kleinere.. Dus in totaal nu 8 grote follikels, waarvan de arts dacht dat ze allemaal mee zullen gaan doen voor de punctie... Maandagmiddag moet ik weer terug komen en voor 90% is woensdag de punctie, maar dat ligt aan de echo van maandag. Had vandaag Dr. Kromme, erg aardige jonge vrouwlijke dokter... die heb ik maandag ook weer en zal ook de punctie bij me gaan doen.. X
Volgens de arts was het een prima aantal, maar hoop idd dat in alle follikels ook een bruikbare eicel zit... Is echt wel spannend! Welke arts hebben jullie.gehad met gesprek sas en moon? X
Ik heb de 1ste 2x ook Pattinaja gehad, maar die heb ik de laatste 2x helemaal niet gezien, miss vakantie ofzo... Vorige keer had ik een verpleegkundige die de echo maakte en vandaag Dr. Kromm... @ Suus, hoelaat moet jij komende woensdag voor echo? Ik heb dan miss wel de punctie.... X
Sorry dat ik zo weinig reageer... Ik had volgens mij ook die dokter bij de start echo... Een jongere meid met langere blonde haren... Ik moet woensdag om half 11 daar zijn... Mijn papier is helemaal nat geworden woensdag dus moet maar een nieuw vragen want ziet er echt vies uit..
Mona wat fijn dat je woensdag misschien al de punctie hebt. Wij hebben op 28 juni om 9.00 het gesprek met de ivf -verpleegkundige dan om 9.30 hebben we de informatie bijeenkomst en om 12.00 moeten we bij de ivf-arts zijn. Hoop dat wij dan ook snel mogen starten met alles. Xxxx Pebbels
Hej meiden, Ik heb woensdag de punctie om 10u!!! Er waren 7 follikels die boven de 17mm waren en nog 3 die tussen de 13-15mm zaten en die misschien nog op de dag van punctie groot genoeg zullen zijn! Ze prikken in ieder geval alle grote en kleine follikels aan en in het lab wordt dan bekeken hoeveel goede eicellen er zijn! Moet om 9u in AZM zijn, krijg dan een verdovingsprik en dan moet ik ongeveer nog 1uur tot na de punctie blijven... Verder vertelde arts vandaag dat ze 2-7 dagen onthouding aanhouden, maar bij ons in dat woensdag 8 dagen, zal toch niet zo'n probleem zijn ofwel... Durfde het niet zo goed te vragen aan arts, was namelijk met een familielid bij de arts omdat manlief niet kon.... X
oke spannend mona...tja lastig....ik zou denk ik vandaag nog sex hebben dan....dan zit je wel maar op 1.5 dag....of is de zaadkwaliteit niet zo goed bij jullie? dan zou ik er voor kiezen om gewoon 8 dgn aan te houden.....