IVF in AZM

Discussion in 'MMM clubs' started by Moon1984, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    balen meid maar helaas heb je het zelf niet in de hand :(
    op naar vrijdag!!
    kop op meid!!

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Was een wekend weg, dus nu pas gelegenheid om bij te lezen!> Wow wat een verhalen weer!

Mona: de punctie al gehad!! Oooo wat spannend! Gelukkig dat het te doen was...Zorg goed voor jezelf en doe rustig aan. Mijn duimen draaien op volle touren!!!

Suusje: Wat balen zeg :( maar miss heb je een trage aanloop en gaat het nu sneller? Ik had dat ook heel vaak..tig keer terug en ging het langzaa, en dan ineens heel snel. Ik duim dat het toch sneller gaat en je een hoop mooie eitjes hebt. Kop op meid! Ook jij: zorg goed voor jezelf en doe het rustig aan.

Ik had indd bij het gesprek ook dr. de Krom, een blonde jongere vrouw. Erg aardig. Ik heb mijn pakket al bij de apotheek opgehaald en hier hebben ze geen last van de leveringsproblemen...De Krom had me geadviseerd om het nu al te halen voor augustus, zodat ik zeker wist dat ik het allemaal compleet had. Nou..daar hoef ik me dus nu niet meer druk om te maken.

Pebbels: hopelijk kunnen jullie snel na de zomerstop ook starten. Je zit 2 wk na mij, dus denk dat jij dan ergens half/eind augustus kunt starten met spuiten...Ik hoop het voor je!

Het duurt nog ff, maar voor je het weet is het zover..over een maand gaan wij al op vakantie en als we terugkomen nog 3 dagen en dan begin ik al :)

Ooh meiden ik krijg er de kriebels van voor jullie...hihi. Ik duim voor jullie allemaal!!!

Liefs, Simone

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik heb ook alles binnen alleen de purugon met de veel hoeveelheid...weet ff niet meer welke maar de kleine heb ik wel...

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yes, goed nieuws! De bevruchting is goed gegaan! Morgen om 13.15 heb ik de terugplaatsing! Dan krijg ik ook te horen hoeveel er bevrucht zijn en hoeveel delig de embryo.s zijn!!
    Ik ben zooooo blij!!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    joepie!!!!!
    wat een opluchting he!!!
    en jeetje en dan beginnen die slopende 2 weken :(

6. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, echt een hele opluchting nu we weten dat de bevruchting gelukt is, hopelijk ontstaan er mooie embryo's... Hebben allebei tranen gelaten van geluk en opluchting vanmorgen
    Vanmorgen viel de buikpijn mee, maar nu begint het toch pijnlijk te worden... Lig nu lekker f op bed..

X

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Super nieuws is het ook..!!
    Doe maar rustig...

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    Neem je rust meid!! Morgen weer een spannende dag voor mona en suusje

9. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ha meiden

Heb een top embryo in mijn buik zitten.... Is nog heel onwerkelijkz
    Van de 10 eicellen waren er maar 4 bevrucht, 1 terug geplaatst, de andere 3 worden morgen bekeken of ze goed genoeg gedeeld zijn om.in te vriezen, zoja krijgen we een brief thuis...
    Ben er beroerd aan, misselijk,al 2x moeten overgeven . Volgens arts.kon dat van de utrogestan Ga f op bed liggen....

X

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Mona!!! Oohw.....wat geweldig! Lijkt me indd heel onwerkelijk dat je nu een mooie emmy in je buik hebt. Zorg er goed voor en ook voor jezelf lieverd! Wel klote dat je zo beroerd eraan bent :( Shit! Doe maar rustig aan hoor. Ik duim voor 06-07: zwangerschapstest: P O S I T I E F!!!!! :)

Suus hoest met jou meid?

En de rest???

Fijn weekend allemaal!

Liefs X

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh spannend mona!!!
    wat ontzettend balen dat je je zo slecht voelt :( lekker op tijd onder de wol meid!!!

12. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja is echt heel spannend!! Hoop zo dat de andere 3 ingevroren kunnen worden, anders begint het al gelijk met poging 2 mocht het nu niet lukken....
    Voel me gelukkig vandaag weer wat beter, misselijkheid is gelukkig weg!

X

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja dan gaat het snel he :(
    daar maar even niet bij nadenken en er maar vanuit gaan dat er iets ingevroren kan gaan worden!!!

@suusje hoe was het bij jou gisteren?

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Mona..ik snap je helemaal. Pfft is ook frustrerend, steeds ook die onzekerheid weer. Maar ik ga voor een paar mooie invriezertjes hoor! Ik duim er voor, dat moet gewoon lukken. Je moet indd niet nu al bij poging 2 gaan nadenken...Eerst deze poging en ik wil dat het niet alleen bij een poging blijft, maar dat het een poging is met positief resultaat! Ik blijf doorduimennnnn!!

Suus hoe gaat het met jou indd? Alles goed hoop ik?

Liefs, Moon

15. Pebbels83

Pebbels83 Lid

Apr 17, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    Mona zorg goed voor je mooie embryo in je buik.
    Hoop voor je dat de andere zich mooi hebben door gedeeld en dat ze ingevroren worden.
    Ik duim voor je.

Xxx pebbels

16. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jullie zijn lief :-*

@ pebbels, jij donderdag je gesprekken he? Ben benieuwd, hoop dat je snel mag starten...

X

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    suusje jammer dat je niks hebt laten weten....hopelijk is er toc iets gaan groeien afgelopen vrijdag en anders zul je vandaag wel weer een echo hebben!

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    sorry sorry... dacht dat ik het wel gedaan had... vrijdag was er maar 1 eitje van 11mm... dus moet nu 100 puregon gaan spuiten en dan vanmiddag om 15 weer terug...

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oke spannend!! hopelij gaat er meer groeien meid!!!

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Hier is het einde oefening... Ik mag morgenvroeg de pregnyl zetten en dan zelf nog proberen... Maar de kans is maar 5% vanwege het slechte zaad.
    IK hoef wel geen cyclus pauze te nemen... Dus over 3 weken aan de pil en dan in augustus hopelijk weer starten... Mits er plaast is natuurlijk... Weet niet of ik nu weer zo lang moet wachten...

Share This Page