Oh nee toch huh heeft het geen zin om op te hogen dan??? Dus alleen maar 1 blaasje?? Dikke knuffel meid
nee want het verschil is te groot... de grootste was 16mm en de daarna eentje van 11 en eentje van 10... de rest was helemaal te klein...
@suusje jammer dat het niet gelukt is. Hoop dat je snel weer mag spuiten. @mona heb inderdaad donderdag de gesprekken. Ben ook benieuwd wanneer ik mag beginnen.
Succes voor morgen pebbels!!! Duim voor je dat je snel mag starten! Hier gaat het op en neer, ene moment ben ik positief, andere moment denk ik echt het gaat nooit lukken! Wordt er gek van! Dit is echt het ergste van de hele behandeling dat wachten!!! Bleh Verder heb ik last van zere (.)(.), erg moe, slaap heel vast terwijl ik normaal een lichte slaper ben... Maar dat zijn allemaal bijwerkingen van de utro! Heb nog geen post van het AZM, ga er maar vanuit dat er niets ingevroren is geworden X
oh wat balen maar nog niet de hoop opgeven hoor.....denk je dat ze meteen iets op de post zullen gooien??? kun je niet ff bellen??? ?
Wij mogen op 23 augustus starten met spuiten heb op 4 september de eerste echo. We konden ook een week eerder starten maar dat kwam ons niet uit dus beginnen we een week later. Bij ons is wel al zeker dat we icsi krijgen. Xxx
Oh Pebbels wat fijn dat jullie een datum hebben... Zou ik ook weer zo lang moeten wachten..?! Pff daar ben ik nu al bang voor...
Suusje, dat zal toch niet? Wanneer hoor je meer dan? Heb je nog afspraak.staan? Yes pebbels, eindelijk een datum! Hoe vond je het? Welke arts had jij? C
@Mona mag pas over 2 weken bellen als ik ongesteld word... Maar dan zijn we net onderweg naar Griekenland met de auto... Dus ga gewoon een paar dagen eerder bellen en zeggen dat ik ongesteld ben geworden... Dit ook ivm pil etc mee nemen... @Pebbels die dokter zie je nooit meer terug haha... tenminste bij mij was het zo... En bij mona ook volgens mij.. .
@mona wij vonden het heel interessant. Wij hadden dokter de krom. @suusje wat ze ons vertelde was dat dit weer de eerste vrije plaatsen waren. Een week eerder was ook nog plaats maar dat kwam voor ons niet uit. En na ons moesten nog twee koppels op gesprek. De dokter zei al dat het kon zijn dat we ook andere dokters konden krijgen. Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten. Xxxx
suusje het lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk dat er iedere keer zo lang tussen zit eerlijk gezegd.....
Ja ik zou ook zeggen, misschien houden ze wel plekken vrij voor vrouwen die al bezig zijn! Hoop het voor je! Maar als ik goed tel, je moet 3 weken aan de pil weer toch voor je kunt gaan spuiten? Dan zit je alweer half augustus toch? X