IVF in AZM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon1984, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    voor jou gaat alweer de laatste week in mona!!! spannend!!
    hoe voel je je??

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yep, nog 4 dagen! Vind het verschrikkelijk spannend! Voel niet zo heel veel.. Alleen sinds vanmorgen last van menstruatieachtige buikpijn... Komt en gaat weer.... Durf amper naar de wc! Tot op heden nog geen bloed gezien, maar dat wil niet altijd alles zeggen.. Kan door de utro komen dat je menstruatie wordt uitgesteld...
    Nog f geduld... maar dat is niet mijn sterkste kant.... :-S

X

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ik vind het ook onwijs spannend hoor!!
    heb je nog steeds geen brief ontvangen over eventuele cryo's?

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Kampen kunnen ook door zwangerschap komen he...
    Ga duimen voor je...

5. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, nog geen post gehad, op maandag krijgen we eigelijk ook nooit post... Ik ga er vanuit dat ze niet goed genoeg waren om in te vriezen!

X

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff hopelijk blijkt toch nog anders....onze arts heeft idd ook wel gezegd dat we er ook vanuit moeten gaan dat de kans klein is van invriezen maar goed daar hoop je toch wel op...anders ben je ook zo klaar met ivf :(

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hoop voor je dat je binnenkort nog een brief krijgt...
    Maar hoop natuurlijk nog veel meer dat je gewoon zwanger bent nu...

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Arme Suusje...wat rot zeg :( Dikke knuff voor jou! Een troost: ik denk dat je gewoon na 3 wk de pil te hebben geslikt, gewoon kunt starten hoor... De reden dat wij allemaal langer moeten wachten is puur omdat ze maar een paar stellen per week nieuw kunnen inplannen. Volgens mij is het, als je eenmaal bezig bent, je in principe "meteen" door kunt, zij het dat je indd meestal een cyclus moet wachten. Als jij dat niet hoeft, ga ik ervan uit dat jij gewoon na je vakantie snel weer kunt starten...Hoop dat er toch nog een klein kansje is dat het zo lukt, en anders hoop ik op een snelle ongi, zodat je weer aan de pil kunt en snel weer kunt starten. Oh, meid, ik heb met je te doen..! Knuff!

Mona: ooooooooo wat spannend!! Rot dat al die klachten van alles kunnen betekenen he, zo irri! Wie dat heeft uitgevonden>> grrrrrr!! Maar probeer je rustig te houden...Ik hoop en duim zooo erg voor je. Ik zit zelf helemaal met de kriebelsss hihi. Ook voor jou een dikke knuff!

Pebbles: oh wat fijn dat je nu datums hebt! Weet je waar je aan toe bent he!

Ik zit vandaag op CD3, dus eerste pil zit er weer in: VREEMD!!! Planning: 9 aug start decapeptyl, 12 aug stoppen met de pil en 21 aug startecho. Erg spannend!!

Dan nog even een update: afgelopen dinsdag ben ik op mijn fiets overhoop gereden door een auto van achteren. Ik stond voor een kruising te wachten en hij rijdt me vol van achteren aan. Ik vloog de weg op met fiets en al, maar wonder boven wonder heb ik "alleen maar" flinke kneuzingen en schaafwonden. Enorm veel geluk gehad! Hele fiets aan diggelen en mijn nieuwe schoenen, horloge kapot, maar goed..gelukkig dat het letsel meevalt :) Mijn been ziet eruit :-D helemaal bont en blauw, paars, geel en dik noem maar op. Hoop dat dat over 3wk weggetrokken is...anders zie ik er mooi uit in jurkjes, rokjes en bikini :p Was wel ff schrikken en o wat was ik blij dat ik niet zwanger ben. Stel je voor! Je moet er niet aan denken.

Lieve meiden..keep up the good hope, heel veel succes! DIkke knuff voor jullie allemaal!

9. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohhh Moon, wat zal jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig valt de schade mee, je zult wel overal spierpijn hebben nu ofniet?
    raar idd he om weer de pil te gaan slikken, vond ik toen ook, was ook blij toen is er gelukkig weer mee mocht stoppen! Hopelijk hoef ik er niet meer mee te beginnen!

Verder gaat het prima hier, wordt nu wel heel spannend! Heb af en toe last van menstruatiekrampen..Maar die verdwijnen ook wel weer... Achja zit niks anders op dan te wachten tot vrijdag! Ga ook niet eerder testen... Vrijdagmiddag gaat het gebeuren, ik moet namelijk v 7-15.30 werken en manlief heeft de nachtdienst dus die ik pas na 7u thuis en we willen toch samen de test doen.. Ook wel fijn dat ik dan ook gewoon vrij heb de rest van de dag... mocht ie negatief zijn. en bij positief nieuws kunnen we gelijk f bij de ouders langs ;) Lijkt me zoo geweldig om positief nieuws te kunnen brengen....

X

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Moon zo dan heb je een flinke smak gemaakt... Wat een geluk dat je maar een paar kneuzingen hebt... Had dus veel erger kunnen zijn...
    Ik hoop en denk idd ook dat het zo werkt...

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jeetje moon!!
    je bent er dan nog redelijk goed vanaf gekomen inderdaad!!! wel heftig en nu flinke pijn denk ik he!!
    doe maar rustig aan hoor!!

@mona oh ik vind het ook super spannend hoor!!!

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flinke spierpijn indd en mn mijn pols doet nog flink zeer, maar ach ik ben een taaie :) hihi komt goed.

Mona: ik hoop ook zooooooooo dat je vrijdag naar je ouders kunt om GOED nieuws te vertellen. Ik hoop het zo...oooooooh ik heb er zelfs bijna geen geduld voor hihi. Maar wat je zegt: we zullen helaas moeten afwachten. Pffft geduld is een schone zaak.

Maaruhzm...ik ga door met duimen hoor, en hard ook!!! :p

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Mijn 1ste poging is mislukt! Vandaag bruine afscheiding en hevige krampen! Heb er een test tegenaan gegooit en die zegt duidelijk NEGATIEF!
    Nu f afwachten tot het echt doorzet en dan kan ik Maastricht bellen...
    Zit er wel f doorheen!

X

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh nee :(
    wat ontzettend shit :(

een dikke knuffel voor je!!

hier een leverings probleem met de puregon :(
    heb dus alleen de 300 eenheden hier.....
    is afwachten of er uberhaupt nog nieuwe komt want de leverancier heeft er ook geen meer op voorraad....nu krijgen ze volgende week wel hoogstwaarschijnlijk de 300 en 600 binnen dus dat is even afwachten....
    wat een gedoe zeg...

15. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Sas, ja ik baal ook echt enorm!! En we hebben waarschijnlijk ook niks in de vriezer, want ik heb nog steeds geen post... En zo ben je dus heel snel door de 3 vergoede pogingen heen.... Bleh!! Waarom kun je dit niet gewoon onbeperkt blijven doen tot het lukt!!!!

Ik heb ook problemen gehad met levering van de puregon, bij ons hadden ze gelukkig wel de 300 genoeg op voorraad!!

X

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dan gaat het snel he als ik niks ingevroren kan worden!!!
    maar probeer de moed niet te laten hangen meid; ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan :(
    en ik weet dat je erg verdrietig bent en dat mag ook, maar probeer toch ook weer de moed bij elkaar te rapen en weer verder te gaan!!
    ik kon dat de ene maand ook makkelijker dan de andere, maar onthou dat we dit allemaal nodig hebben......:(

oh ik vind het echt onwijs shit!!!

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Mona wanneer mag je bellen naar AZM..?!

18. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als ik 24u helder rood bloedverlies heb en anders gewoon vrijdag nadat ik de test gedaan heb, tis nog niet helder rood, maar bruinige afscheiding wordt wel meer...

X

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Pff echt kut zeg...

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja echt ontzettend kut!!!
    Ben ook benieuwd hoe het nu gaat, volgensmij moet ik nu een eigen cyclus afwachten, weer aan de pil en dan maar hopen dat we snel weer mogen beginnen, en niet achteraan ofzo moeten sluiten... Ga er maar vanuit dat het september/oktober zal worden.....

X

Deel Deze Pagina