Dat is geen leuk nieuws mona. Had zo gehoopt dat je vrijdag goed nieuws kon vertellen. Hoop dat je snel weer mag beginnen met een nieuwe poging. Laat je maar even lekker verwennen door je man. Xxxxxxx pebbels
Hej meiden! Net ziekenhuis gebeld! Onze 3 embryo's waren van matige kwaliteit dus niet goed genoeg om in te vriezen helaas! Heb nieuwe datum gekregen voor onze 2de poging! 7-7 starten met de pil 23-8 starten met de decapeptyl en foliumzuur 26-8 stoppen pil 4-9 uitgangsecho 5-9 start puregon week van 17 sept de punctie... Hebben we weer iets om naar toe te leven ! Ongesteldheid is ernomr hier.. bleh, zeker met dit warme weer! X
Zullen we een schema maken? vullen jullie hem aan en kopieren jullie hem? Monatoetje84 ICSI 1 Mislukt ICSI 2 7-7 start pil 23-8 start decapeptyl 26-8 stop pil 4-9 uitgangsecho week van 17-9 punctie
ja idd, maar ik had het langer verwacht, dacht dat ik eerst deze maand zonder iets moest en als ik dan weer ongi wordt aan de pil beginnen, maar ik mag dus gelijk aan de pil... En dan was de 23ste aug de 1ste vrije plek... Vind het wel f lekker, f rust..
Hier al flinke krampen en bloed... Had het wel verwacht maar dit is wel erg snel... Eigenlijk te snel... Straks dus maar bellen... Hoe laat kon dat nog eens mona..?!
Hej Suus, Welke dag van de cyclus zit je nu dan? Je kunt tussen 14u en 15.30 bellen.. Ik had gisteren verpleegkundige Tonnie eraan! Wat een hartelijke, vriendelijk verpleegkundige is dat zeg... Ik belde gisteren en zei alleen mijn naam en dat ik ongesteld was geworden, zegt ohh wat ontzettend jammer, je zou morgen mogen testen toch?? Dus ze wist gewoon wie ze aan de tel had, erg fijn gevoel. Ik zat op het werk toen ik belde, moest nog f met mijn man overleggen over de datum's omdat de punctie in onze vakantie valt en we niet weer onze vakantie willen besteden aan de icsi behandeling maar ook f lekker samen weg willen.. dus ik kon haar tot 16.30 bellen, maar dan moet je dus op de knop druken dat het spoed is, anders krijg je er niemand meer aan X
Oh ok dan moet ik even kijken wat ik doe want moet om 14 uur beginnen met werken... Ik heb vorige week dinsdag om 9 uur de pregnyl gezet. Dus donderdag zou dan mijn ei gesprongen zijn...
Grappig dat we precies gelijk beginnen, zou leuk zijn als we dadelijk tegelijk punctie hebben en samen een positieve test. Ik moet om 14.30 en jij? X
Monatoetje84 ICSI 1 Mislukt ICSI 2 7-7 start pil 23-8 start decapeptyl 26-8 stop pil 4-9 uitgangsecho week van 17-9 punctie Suusjelove ICSI 1 Poging 1 afgebroken 8-7 start pil De rest nog onbekend
Ik heb om 8.30 de echo. Zou wel grappig zijn als we op de zelfde dag de puntie hebben. @suusje hoop dat jij dan ook snel mag beginnen . X
Monatoetje84 ICSI 1 Mislukt ICSI 2 7-7 start pil 23-8 start decapeptyl 26-8 stop pil 4-9 uitgangsecho week van 17-9 punctie Suusjelove ICSI 1 Poging 1 afgebroken 8-7 start pil De rest nog onbekend Sasje24 26-7 start decapeptyl 29-7 stop pil 7-8 uitgangsecho punctie nog niet bekend