IVF in AZM

Discussion in 'MMM clubs' started by Moon1984, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dames,

Dit draait uit op een klets clubje. Daarom verplaats ik dit topic naar mmm clubs.

Babii

2. Emmiline

Emmiline Nieuw lid

Jul 20, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ moon;

Mijn man heeft hemachromatose, dit is een ijzeropstapelingsziekte die schade aan je organen geeft, waaronder als complicatie mindere vruchtbaarheid

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh jeetje wat heftig zeg!!

4. Emmiline

Emmiline Nieuw lid

Jul 20, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zeker heftig, we zijn nu 3 jaar getrouwd; en net na het huwelijk werd bekend dat hij ziek was. Je denkt samen een leven nog te kunnen opbouwen, en meteen wordt je geconfronteerd met de vele obstakels van het leven. Door het vermoeden van de verminderde vruchtbaarheid hebben we ook meteen te horen gekregen dat iui geen zin had. Dus dit IVF met ICSI is onze enigste kans op een baby.... dus nu zijn de spannende tijden aangebroken.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja dat is wel even schrikken!!
    toen er na mij toe werd benoemd dat kinderen krijgen op een natuurlijke weg er nooit in zou zitten moest ik ook wel ff slikken!!
    erg moeilijk allemaal!!
    ik hoop enorm dat ivf voor ons allemaal een uitkomst mag gaan bieden!!

6. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Sasje, en meis zit je 1ste spuit erin?
    Eindelijk ben je begonnen... Yihoe! Ging het zetten v de spuit? Ik vond de deca af en toe botte naalden hebben....

X

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    heb hem nog niet gezet...heb hem net uit de koelkast gehaald dus ga hem zo zetten ;)

8. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
  9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja niet zo fijnn je moet best hard duwen om hem in je huid te krijgen bleh....nog nooit last van gehad dus idd botte naalden ofzo :( bleh....

10. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej Sasje!

Hoe gaat het met je? Lukt het een beetje met spuiten? Al last van de hormonen?

Liefs

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey

hier gaat alles goed.
    vind de spuiten echt niet fijn want gaan er niet zo gemakkelijk in en uit vind ik. maar ach ja voor het goede doel he!!
    zo heb ik nog niet ergens last van...tja het warm hebben maar of dit van de opvliegers komt of gewoon omdat ik het warm heb weet ik niet....hoofdpijn heb ik ook wel maar dat heb ik ook wel vaker en heb vanmorgen mijn laatste pil ingenomen eindelijk want daar voelde ik me ook niet zo happy bij om maand door te slikken want mijn boobs doen aardig pijn!!
    dus laat de rode vloed maar komen......

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    herkennen jullie de futloosheid???

bleh wilde zoveel doen vandaag maar ben zoooooo moe :(

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    sasje dat is heel herkenbaar...
    ik was dood moe...

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    pff ook van de decapeptyl? of had je het van de puregon??
    hopelijk gaat het toch over want als ik dit 2 weken lang heb bleh :(

15. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sasje, ja ik had dat ook van de decapeptyl, en heel veel hoofdpijn! Van de puregon had ik meer last van buikpijn, maar dat komt natuurlijk omdat de eicellen dan groeien.. Gelukkig werd de hoofdpijn toen wel minder...
    En ik weet nog dat ik van de utrogestan ook heel moe werd, ik slaap altijd heel licht maar sinds dat ik de utro gebruikte viel ik al een blok in slaap!
    Nog f en dan mag ik ook weer beginnen... Vind het wel heel spannend! Niet de behandeling wat ik weet nu hoe het gaat, maar meer of het zal lukken! En of we dit keer wel cryo's zullen overhouden...

X

16. Pebbels83

Pebbels83 Lid

Apr 17, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Geleen
    Nog 23 dagen en dan mag ik beginnen met spuiten .

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

zo het gaat wel wat beter maar ik ga eigenlijk ook gewoon door en geef er niet aan toe hihi dan komt het allemaal goed....hoofdpijn heb ik ook wel iedere dag ervan..maar dat heb ik nog altjd gehad van alle hormonen...ben erg benieuwd naar dinsdag...hoe lang heb jij toen puregon moeten spuiten??
    wanneer kan ik ergens de punctie verwachten???
    oh ik ben er echt heel bang voor, voor die punctie,...had liever gehad dat dit onder narcose kon hihi!
    in dusseldorf doen ze dit onder narcose...

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    sasje geef er maar aan toe hoor... je lichaam heeft die rust nodig... het is zwaar en niet niks...
    ik moest 4x per dag 2 pijnstillers nemen voor de hoofdpijn... dat was beter dan af en toe eentje zeiden ze... en was absoluut niet erg...

19. Monatoetje84

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ha sas,

Ik heb in totaal 13dagen puregon gespoten... Had precies 2w na start puregon de punctie, maar dat is natuurlijk bij iedereen verschillend... Spannend he... Ik ben de pijn v de punctie al weer vergeten... Ben er nu ook niet echt bang voor... Tis niet prettig, maar je kunt het!!!

@ pebbels, yihaaa ik ook nog 23 dagen :)

X

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    wachten maar af....:)

Share This Page