Ik moet jullie ook eerst uitnodigen om vrienden te zijn... Dus als je dat niet liever hebt gewoon niet accepteren...
Ik heb je al toegevoegd! Toch grappig om ee gezicht bij de naam te zien! Zolang jullie niks op mijn persoonlijke FB zetten vind ik het niet erg om jullie toe te voegen als vrienden! X
nee we moeten gewoon idd wel echt afspreken niks op de eigen sites te zetten over zp of iets dergelijks!
hej meiden, een apart groepje op fb is voor mij niet eens nodig hoor Zolang we indd niks op dit gebied erop zetten maakt het niets uit toch? Wil je tóch mbt onze kinderwens wat sturen kun je altijd een pb of gewoon via zp toch? Leuk om elkaar zo een beetje te leren "kennen" toch? Ik stuur jullie ff een pb met mijn naam, ok? Er staan meerdere meiden vh forum op en ik vind dat erg gezellig! X
Hey meiden, Heb al een tijdje niks van mij laten horen, maar heb het druk gehad met werken en vorige week zijn mijn neefjes komen logeren had het toen druk met dingen verzinnen. Ik heb ook fb jullie mogen mij ook wel toevoegen maar ook bij mij niks zeggen over ivf . Zal jullie een pb sturen met mijn naam. Ga morgen de laatste spullen halen bij de apotheek en dan wachten tot dat ik ook mag beginnen met spuiten. @sas succes met de echo. Groetjes pebbels
Ook hier nog ff: succes Sasje! Ben benieuwd!! Ik hoop dat je kunt starten met de Puregon! Nog ff over fb: ik zie nu dat iemand bv een berichtje stuurt in het clubje; dit berichtje zie ik bij mijn startpagina. Dit zie ik toch alleen maar en verder niemand? Of heb ik het mis? Ik heb nog nooit zo'n clubje gezien bij FB, dus geen idee hihi.
Vandaag bij de apotheek geweest ze hadden de pregnyl nog niet binnen. Er was weer een levering probleem. Moet nu volgende week bellen als die dan nog niet binnen is moest ik het azm bellen. Xxx
Ik had ook niets. Op de dag voordat ik met de Pregnyl moest beginnen kreeg ik van Carla een verpakking mee zodat ik 4 dagen vooruit kan. Ik moest 250 spuiten. 4 dagen x 250 = 1000(de inhoud van één verpakking. Maar ik kreeg van de Gynaecoloog een recept mee om het in de apotheek van het AZM te halen. Met de opmerking dat ik het waarschijnlijk vooruit moest betalen. Kom ik bij de apotheek, was het op voorraad en ik hoefde niet te betalen. Mijn eigen apotheek gebeld en de bestelling geannuleerd, anders heb je het dubbel. Terug naar de IVF afdeling en de geleende verpakking weer terug gegeven. Bel anders even de apotheek van het AZM en vraag of ze het op voorraad hebben. Misschien willen ze het alvast reserveren en kun je het morgen meteen ophalen. Scheelt je wat stress..... Succes
Pebbels je hebt het voorlopig nog niet nodig dus de apotheek heeft nog lang de tijd om het binnen te kijken... Ik moet eens gaan bellen voor het recept...
Je hebt indd nog ff, hoe dan ook zorgen ze er linksom of rechtsom wel voor dat je het op tijd hebt, dat moet gewoon Hier is de eerste spuit Decapeptyl een feit. Ging prima! Nu maar eens afwachten hoe ik erop ga reageren.. Heb ook nog eens flinke kiespijn, grrr! Straks naar de tandarts. Hoop dat het meevalt, geen kaakchirurg ofzo please, geen zin in?!! Brrr.
spannend he moon hoe vond je het spuiten?? ik vind de decapeptyl echt niet fijn. krijg overigens op mijn steeds meer plekjes erbij van het fout prikken...dan zit ik iedere keer in bloedvatje
YEAAAH Moon, eindelijk jij bent ook van start gegaan!!! Gelukkig dat het mee viel! Ben benieuwd of je kwaaltjes krijgt! Ik moet ook naar de tandarts.. Had met de controle een gaatje, maar ivm de TP mocht het niet gevult worden... En nu begin ik tandpijn te krijgen dus maar goed dat ik nu naar de tandarts kan... @ Sas, ik vond de naaldjes van de deca ook vrij bot.. je moet echt wel goed doorduwen... Ik had ook 2 flinke blauwe plekken op mijn buik en als ik heel goed kijk nu zie ik nog waar ze gezeten hebben... Vanmorgen nog f terug naar de apotheek geweest, voor de decapeptyl op te halen, rest had manlief gisteren meegekregen.. Dus de koelkast ligt weer vol ! Laat het maar 23 aug worden! X
Alweer 4 spuiten deca erin. Ik zweet met snachts en smorgens met name helemaal kapot niet normaal meer!! ik zette om 08:00 uur de eerste spuit op 9 aug en 2 a 3 uur daarna was ik drijfnat ik zat te waaien met een boekje en mijn vriend die moest kei hard lachen hihihi. Verder heb ik niet echt ergens last van eerlijk gezegd. Ja wel beetje hoofdpijn, maar weet niet of dat daardoor komt. Maakt me wel meteen weer onzeker of het wel goed werkt bij mij omdat de meesten toch meer last hebben...pfft maar goed ik reageerde op de andere hormonen steeds ook goed, terwijl ik er niet zoveel last van had, dus hopelijk heb ik gewoon geluk daarmee De naalden zijn indd vrij bot, maar het spuiten gaan prima, nergens last van. Ik vind alleen dat laatste zetje...beetje vacuum dus bij de eerste bleef er een druppel deca in het spuitje zitten...Nu let ik erop dat ik elke keer beetje kracht kan zetten dat ik dat laatste stukje f doorduw dat echt alle deca erin zit. WAt rot dat jij plekjes krijgt van he fout prikken Sasje Das minder. Succes met de rest vd spuiten! Hier raakt de koelkast ook langzaam iets leger hihi. En vandaag alweer de laatste pil. Volg week dinsdag alweer naar het zknh. Ben benieuwd! Hoop echt dat de deca zn werk goed doet! Liefs, Moon
fijn dat jij niet zoveel klachten hebt moon!! hier valt het opzicht ook wel mee hoor......alleen idd hoofdpijn en opvliegers. ik ben wel echt blij als ik dadelijk klaar ben met prikken want het begint nu echt wat pijn te doen.....krijg ook wat blauwe plekken krijg wel al links en recht swat buikpijn dus er is wel iets in de groei den kik
Hej Moon, Van de deca had ik ook niet heel veel last hoor, af en toe wat opvliegers en veel hoofdpijn.... Dus maak je geen zorgen! Het doet zijn werk wel.... Schiet nu op he!!! Spannend! X