Wat een luxe zeg dat die post bij jullie zo vroeg komt... Tuurlijk is het spannend... Maar denk dat het niet veel verschil is ten opzichten van Gyn waar je nu loopt. Hoop voor jullie dat jullie meteen bloed mogen prikken etc... Moeten jullie samen gaan..?!
en ik neem toch aan dat er meteen iets wordt afgesproken? wat ga ik er anders doen? want er is geen twijfel mee mogelijk bij ons of het wel ivf zou gaan worden....
Ja daarom hoop ik dat jullie meteen moeten gaan bloed prikken. Want dan moet je een week wachten op de uitslag en als die goed is worden jullie ook door gestuurd naar de IVF afdeling.
oh waar moet jij dan nu op wachten? jullie bloed is dus goed...en jullie zijn nu aan het wachten op ??
Ja is eigenlijk best raar dat ze dat dan niet meteen doen in het oude ziekenhuis... Toch..?! Dan weet je zeker dat je er helemaal goed gekeurd voor bent...
oke dat duurt dus ook nog eventjes? tja weet ook niet of we er misschien al hier opgeprikt zijn? ik vraag dit donderdag nog wel na; of we idd niet hier al kunnen prikken ofzo
Hej! Ik heb indd vd Golde. Ben eens benieuwd! De vragenlijsten stellen indd niks voor haha. Ik vroeg me indd ook al af waarom ze er niet meteen voor prikken hier, ik bedoel...zijn toch ernstige ziektes, wat maakt het dan nog uit of je IUI of IVF doet? Lijkt mij goed om dat vóór dat traject al te weten? Nouja ik weet eigenlijk nu ook al zeker dat we dat niet hebben, maar toch haha. Helaas hebben we ons te houden aan procedures/protocols. Daar komen we niet onderuit ben ik bang. Ik ga iig wel aansturen op actie. Niet weeeer een keer terug om bloed te prikken, maar gewoon meteen op 17/04! Dan is het een week op de uitslag wachten en kunnen we daarna door voor IVF. Dat ga ik gewoon eisen Anders moeten we weeer helemaal vanuit Venray naar het AZM alleen om bloed te prikken! Maar mocht het van te voren toch al in je eigen zknh kunnen dan hoor ik het graag, ga ik het meteen regelen hihi. Spannend wel allemaal zeg! En indd verschillende artsen..haha ach we zullen alle artsen welk een keer krijgen uiteindelijk, ook met fm's enz...Nog ff geduld meiden! Liefs, Moon
Hier eindelijk nieuws... We hebben net de brief gekregen voor de IVf gesprekken.. We hebben op 19 april 2 gesprekken en de voorlichting... Dus eindelijk zit er weer een beetje vaart in...
oke redelijk snel toch? en daarna start je toch ook meteen of niet? bloedprikken kon ik helaas niet al in eigen zh doen.....zo ook niet starten met de pil of dergelijke aangezien ik geen cyclus van me zelf heb wordt dat nog lachen voordat ik eens ongi ga worden na de volgende cyclus zeg maar...