Heb je nu clomid dan..?! Geen idee of we dan meteen starten... Hoop van wel... Ik hoop dat jullie snel na het gesprek verder kunnen...
nu mijn eigenlijke zh gaat niks doen, zij vinden dit weer de taak van maastricht zeg maar. ik moet ongi worden op 6 april; heb vandaag mijn laatste iui gehad. dus als we daarna toe moeten zit ik op dag 10 ongeveer..en ze zullen denk ik sowieso wel een echo maken....
nee dat zou idd nog beter zijn maar goed daar ga ik al echt niet meer vanuit..het is al 8 keer neit gelukt...dus waarom zou het dan opeens nu wel zo zijn...maar goed je weet het nooit 2 weken geduld!
Nog maar 4 dagen en dan hebben we eindelijk de intake.. Maar als ik het zo hoor van jou Suusje gaat het dan nog heeel lang duren.... Pffff. Je zou zeggen papier op de post en dag later hebben ze die toch binnen ofniet??? Vind het allemaal maar erg lang duren.... Deze maand nog f lekker zelf geprobeerd.. Hoop zo dat we toch geen ivf nodig hebben... Heb deze maand mijn ei niet gevoeld, maar moet zeggen dat ik er deze maand ook niet echt mee bezig geweest ben.. Wel rond dag 14 gemeenschap gehad... we zien wel! Wordt nog fijn weer komende week.. Hebben woensdag de hele dag vrij dus lekker erna nog f Maastricht in! Gaan er gewoon een gezellige dag van maken ! Liefs
Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is. En de reden is dat het wat langer duurt omdat je voor meerdere gesprekken moet worden ingepland en die zullen ze natuurlijk allemaal op 1 dag doen...
Nee we hebben om 8:30 gesprek met de IVF arts, 9:00 gesprek met de verpleegkundige en om 9:30 is de verplichte voorlichting...
oh jeetje dus voordat ik eens kan beginnen zal het onderhand wel juli/augustus zijn ik dacht dat ze 2 maanden bedoelde vanuit de intake....en die heb je al gehad...
want je krijgt nu toch prik instructies bij de verpleegkundige denk ik? ik denk dat je wel meteen gaat starten...als je ongi bent geworden...
Ja ik weet het ook niet zeker... Hoop niet dan pas want dan gaan we 4 weken op vakantie. Hoop dan eigenlijk de eerste poging al gehad te hebben... Ja dat krijg ik geleerd en volgens mij krijg je dan ook meteen een tijdsplan mee... Maar als ik goed lees op de site kan dat dan weer even duren...
Suusje, weet je nu wanneer je die afspraken hebt dan? Of is je dat verteld bij het intake gesprek dat je om 8.30 ivf arts daarna verpleegkundige en dan voorlichting hebt... X
Sorry niet goed gelezen suus, zie nu dat je 19april mag... Wanneer had jij ook alweer intakegesprek gehad? Spannend! Hoop dat je dan ook snel mag starten voor de ivf... Duim voor je!
Ja ja dat is allemaal op de 19de. kreeg een heel pak post. Met de bevestigen van de afspraken. En verschillende dingen over onderzoeken waar je wel of niet aan mee kunt doen. Bij de intake werd dat niet verteld. Toen kreeg ik alleen te horen dat we bloed moesten prikken en dat we als de uitslag goed was moesten wachten op de post van de IVF afdelig. Een week later had ik toen een telefonisch consult over de uitslag van onderzoek en daarna kreeg ik na 2 weken die brief van de IVF afdeling. En dat is die wat ik nu ontvangen heb...
Spannend hoor!! Ben benieuwd of je dan ook vrij snel kunt beginnen met spuiten.. Dus woensdag zal ik waarschijnlijk bloed moeten laten prikken, daar krijg ik dan volgende week een telefoontje over. Dan ongeveer 2 weken later pakketje papieren waar dus de afspraken voor het startgesprek bij ivf arts bij zit, afspraak bij verpleegkundige en voorlichtingen? En dan hopelijk snel zat door.. Dan zou het rond laatst mei zijn dat ik aan de beurt ben voor de voorlichting.... Vind het zo spannend!!! Liefs