Ja woensdag! Vind het wel spannend! We gaan daarna lekker shoppen en terasje pakken in Maastricht... Wordt fijn weer dus maken er maar een gezellige dag van....
Zo ff niet geweest en een hele hoop om bij te lezen :-D Jaa het schiet echt op he Mona! En het word indd heerlijk weer, dus lekker ervan genieten ja! Pfft...toch duurt het allemaal nog best lang ja...Ik denk dat we dan voor het eerst in juni ofzo pas voor IVF aan de beurt zijn ofzo?! :-S Hmm...nou ja we kunnen er niets aan doen. Maar in juni willen we juist op vakantie gaan en ik zou het ook jammer vinden als het dan pas weer juli wordt. Nog ff afwachten. Vandaag ongi geworden. Natuurlijk balen, maar nog meer blij dat ik gewoon helemaal uit mezelf een cyclus heb van 29 dagen, ongelofelijk dat is laaaaaaaaaaaaaaaang geleden! Hoop dat dit zo blijft
Hej Moon! Balen dat je ongi bent geworden, maar natuurlijk wel fijn dat het nu een redelijk normale cyclus was... Denk idd dat het pas juni gaat worden voor we daadwerkelijk mogen starten.. Als ik kijk bij Suus, die had de 28/2 intake en mag nu 19/4 pas voor info en startgesprek.. en op internet staat idd dat het dan nog 1-2 maanden kan duren voor je start. Ik zit een maand later met de intake, dus zeg dat ik rond 19mei mijn infodag en gesprek heb, dan zit het dus al in juni met starten... Wij hebben ook in juni vakantie.. hebben nog niks geboekt, even afwachten hoe het gaat lopen, op vakantie kunnen we nog vaak zat gaan... Liefs
Hej Meiden, Vanmorgen intake gehad, Erg aardige gynaecoloog.. Heeft ons een beetje uitgelegd hoe alles gaat lopen en in zijn werk gaat.. Daarna heb ik een inwending onderzoek gehad. Kijken of alles er van binnen goed uit zag en hij heeft gelijk een uitstrijkje gemaakt (wat je normaal vanaf je 30ste voor het bevolkingsonderzoek moet/kan laten doen). Ook hebben manlief en ik allebei moeten laten bloedprikken op HIV en Hepatitis.. En daarna moesten we naar de IVF afdeling waar manlief zijn zaad moest inleveren om in te kunnen schatten of we IVF of ICSI nodig hebben... Ook daar waren ze heel erg vriendelijk! Dus we hebben er een erg goed gevoel over. 18 april hebben we een telefonische afspraak voor de uitslagen van alle onderzoeken en we nu is het afwachten wanneer we van de IVF afdeling een oproep krijgen voor voorlichting en gesprek met IVF arts. Gyn verwachtte dat we rond eind mei, begin juni zouden kunnen beginnen... Moet als ik nu ongesteld wordt alvast beginnen met de pil.. Dit was omdat ze dan beter met de planning rekening kunnen houden, en niet hoeven kijken welke cyclusdag ik op zit maar gewoon kan beginnen dadelijk.... Liefs
yep, maarja we wachten al zolang dus die 2 maandjes kunnen ook nog wel... Ben benieuwd of ze bij jou en moon dezelfde onderzoeken doen als bij mij.. Hebben jullie wel eens een uitstrijkje gehad? Ik dus nooit daarom deed hij het nu wel... En daarom moet ik dus 3 weken wachten omdat die uitslag wat langer duurt... Liefs
Hmm balen dat het weer even duurt he... Ik vraag me alleen af waarom je de 18de pas een telefonisch consult hebt... Zo lang duren die uitslagen toch niet. HIv test was binnen 1 week en de andere testen duren idd 2 weken... Hopelijk beginnen ze nu al jullie in te plannen ipv pas na de 18de... Uitstrijkje heb ik ook bij mijn eerste bezoek gehad. Doen ze standaard in het AZM...
uhm dat weet ik eigenlijk niet of ik dat ooit heb gehad....? volgens mij niet... hoe oud ben jij dan als ik vragen mag omdat jij het over onderzoek had vanaf 30 jaar? ik weet eigenlijk niet dat ze uberhauot dat ook opsturen na een samenlevingstest zeg maar? want deze heb ik 2 maal gehad maar 2 keer negatief bij mij...
Ik ben 27, Als je 30 wordt krijg je een oproep voor zo'n uitstrijkje.. Bedoelde daarmee dat het zo.n uitstrijkje is om te kijken of je baarmoederhals kanker hebt en niet dat het een uitstrijkje voor soa.s ofzo.. Dr. Dunselman zei eerst maak maar een afspraak voor 2 weken, maar daarna zei hij nee doe toch maar 3, want dat uitstrijkje duurt vaak net iets langer... Achja we zien wel.... Heb gewoon nog f geduld... die paar weken boeien ook niet meer, wachten alweer bijna 3 jaar op ons wondertje... X
Suusje, ben jij al op de ivf afdeling geweest? Wij moesten daar gisteren f heen om zwemmers van mijn vriend in te leveren, vond het een doolhof daar, Liefs
Ja dat klopt ook alweer... Hoop wel dan dat je niet daarna nog eens 2 weken moet wachten op de brief... x
Nee ik ben er nog niet geweest.. Wij hebben alle onderzoeken gewoon beneden gehad bij de Gyn... Haha dus ik moet op tijd vertrekken de 19de...
Sttat wel goed aangegeven waar de ivf afdeling is, maar als je daar bent vond ik het een doolhof en stond vond ik niet goed aangegeven waar je heen moet.. Wij stonden al op het lab daar haha . Maar wel erg vriendelijk... Zaten ook wat stellen te wachten... X
Maar dat gesprek met ivf arts de 19e is dat het startgesprek? Krijg je dan te horen wanneer je mag gaan spuiten? Ik moet ook met de pil beginnen.. Moet ik als de strip op is doorslikken of wel een stopweek doen? Lfs
Nee je moet gewoon door blijven slikken... Best lastig omdat weer in je systeem te krijgen... Ik ben gewoon erdoor heen een beetje aan het vloeien nu... Ik denk dat we dan idd ook meteen de planning mee krijgen.
Ok, dankje, heeft de gyn niks van gezegt namelijk. Heb jij ook 3 strips gekregen? Hoop wel dat voor ik die strips op heb ik aan de beurt ben... Ben zowiezo benieuwd hoe dat met de pil gaat. Ik had altijd microgynon 50.. Xx