jeetje suusje...dat je zoiets durft zeg ik zou dat helemaal niet kunnen kopen zo iets!!! maar voor jullie is er buiten ivf misschien ook nog een kans om zwanger te raken?? dat geldt voor ons namelijk niet zo, en dat maakt me wel bang....want ja wat zijn nou 3ivf pogingen??? niet zo heel veel....wij kunnen allemaal maar hopen dat er heel veel eitjes gaan groeien
Hihi ja ik moet positief denken zegt iedereen dus dan doe ik dat maar eens... Zijn maar 5 rollen en ipv 250 euro heb ik nu maar 81,75 betaald... Dus ja dat was een koopje dat ik niet kon laten liggen. En als het ooit zo ver gaat komen dat het echt niet lukt dan verkoop ik ze maar weer... Bij ons is de kans zeer klein dat het op de natuurlijke manier gebeurd... Minder dan 5% zeiden ze toen... Maar al lukt het niet binnen de 3 pogingen dan gaan wij verder naar Belgie...
Hej, Ik durf ook nog echt niks te kopen, onze toekomstige babykamer is nu rommelkamer haha... Maar idd suus, is een koopje, en je kunt ze natuurlijk altijd weer verkopen, maar dat is gewoon niet nodig hoor, positief blijven is heel belangrijk! Wat voor behang heb je gekocht? X
Zal eens f google... Klinkt leuk, wij hebben alleen geen strakke muren dus behang wordt moeilijk.... Zouden jullie straks willen weten wat het gaat worden, jongen of meisje? Ga er gewoon vanuit dat het ons allemaal gaat lukken X
Nee we willen het niet weten dus vandaar dat we neutrale dingen moeten vinden... Ik ga ook maar 1 muur met behang doen... De rest gewoon verven...
Erg leuk behang hoor, Wij willen het ook niet weten... Ik zou mijn mond niet kunnen houden denk ik, maar wie weet verander ik tegen die tijd wel van gedachte... X
We krijgen maar 3x vergoed. En als je nu naar belgie gaat moet je alles voorschieten. Dus hebben we besloten dat als onze verzekerde kansen hier op zijn we toch naar Belgie willen. Belgie en Dusseldorf hebben ook heel veel succes met IVF/ICSI
Meiden, we gaan gewoon zwanger worden van onze vergoede pogingen hoor... Gewoon positief blijven.... Ik ga er nog niet over nadenken, wat als het niet lukt met de 3 vergoede pogingen... Moon, hoest met jou? Lfs
Hihi klopt daar heb je helemaal gelijk in... Alles gaat gewoon goed komen... Ja ben ik ook benieuwd heen. Ze is stil of wij kletsen gewoon te veel...
uhm ligt eraan waar je verzekerd bent...ik heb dit namelijk allemaal geinformeerd omdat wij eerst naar dusseldorf wilde. maar gent en genk wordt door onze verzekering wel allemaal vergoed, dusseldorf ook een groot gedeelte maar daar heeft cz in ons geval geen contract mee omdat het prive kliniek is en je dan idd moet voorschieten en dan gedeelte terug gaat krijgen, genk en gent wordt wel helemaal vergoed en hoeven we niet voor te schieten! wij gaan niet naar belgie vanwege de reistijd...
ja is azm het beste?? wij willen naar maastricht omdat dit het dichtsbijzijnde is woon vlakbij roermond....
Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet heb verdiept hoe het in het buitenland gat, ik heb alle vertrouwen in het AZM.. Manlief en ik hadden er allebei een goed gevoel over bij de intake.. Sasje, wanneer is jouw NOD? Lfs
Voor ons is Maatricht ook het dichtste bij, hadden ook nog naar eindhoven of nijmegen kunnen gaan... Moet 3mei wel al om 9u in azm zijn dat wordt vroeg opstaan, zullen dan wel files staan..... X
ja dat is s morgens een ramp daar!! idd staan er altijd veel files! mijn nod tja uhm morgen maar heb gisteren getest en negatief dus ook ivf is een feit voor ons. er zou nog een kleine mogelijkheid zijn dat ik te vroeg heb getest aangezien ik ook nog wel een lf van 16 dgn kan hebben...dus wacht nog ff af..als zaterdag nog niet ongi ben dan waag ik weer een testje maar krijg ook al wat ongi krampen dus denk dat iui9 ook niet gelukt zal zijn.