een vriendin van mij is een paar maanden geleden begonnen met clomid. ze merkt aan haar humeur dat ze hormonen slikt. zij heeft dit ook de rest van de maand na het stoppen met de clomid. nu is er recent iemand in haar nabije omgeving overleden en weet ze niet of haar humeur de rest van de maand ook door de clomid of door de omstandigheden beinvloed is. nu ben ik (voor haar) benieuwd of andere clomidslikkers de rest van de maand ook last hebben van hun humeur of alleen de dagen die ze clomid slikken. mijn vriendin doet haar best om er zo min mogelijk 'mee bezig te zijn', dus ik wil haar niet verslaafd maken aan het forum , maar wel helpen met een antwoord. alvast bedankt!
Hoi hoi, Ik heb niet echt het idee dat mijn humeur veranderd is door de clomid. Alleen mijn man zegt heel stellig dat het wel zo is. En dan de hele maand door. (volgens hem).
Ik (en mijn omgeving) merken wel 'een beetje' dat mijn humeur veranderde met Clomid... Was niet meer zo blij..zachtjes uitgedrukt...
Ik heb nu 4 kuren met clomid erop zitten maar kan je vertellen; ik had mooth swings tot en met! Tot 1,5 na het gebruik van de tabletten. Ik kon dan ook helemaal uit mijn dakpan gaan om niets :x ( wist ik ook wel maar dat moest je op het moment maar even niet zeggen ) manlief liet me dan meestal even een half uurtje afkoelen en dan was de wind wel weer gaan liggen. Maar iedereen reageert er natuurlijk anders op.
dank voor jullie reacties en sorry voor mijn late reactie! mijn vriendin heeft inmiddels van haar gyn gehoord dat het je humeur alleen beinvloed op de dagen dat je het slikt en dus niet de hele maand.. succes met zwanger worden! liefs, lauwie
Nou dan is dat zeker een mannelijke gyn geweest die het spul nog nooit geslikt heeft. Hier 7 cycli clomid geslikt en mijn man heeft behoorlijke moodswings te verduren gehad. De hele maand lang. En of dat komt door de clomid of de situatie waarin je zit, staat ter discussie. Ik ben momenteel met puregonspuiten bezig en daarvan heb ik lang niet zo'n last als van clomid. Heerlijk.
en hier nog iemand die het niet eens is met die gyn. Ik heb duidelijk meer last van de emotionele achtbaan sinds ik met clomid bezig ben. Ik krijg opvliegers waar je bang van wordt en die ook gewoon totaan de eisprong dus nog zeker twee weken na de clomid. Ook huil ik sneller om niets en kan van 0 tot bitch in 10 seconden!
ik merk aan mezelf dat me humeur anders is. De dagen dat ik clomid slik ben ik geirriteerder en kan ik om de stomste dingen ineens gaan huilen of echt heel boos worden. Dit duurt dan ongeveer 10 dagen en daarna heb ik nergens meer last van echt vreemd. Deze dagen let ik dan ook heel erg op wat ik doen en hoe ik reageer. Ik vind het namelijk erg vervelend