Hoi Dames, Ik ben afgelopen maandag begonnen met hormonen spuiten voor de eerste ronde iui. Heeft er nog meer iemand last van de hormonen? Ik vind het allemaal erg spannend. Maandag moet ik weer heen voor een echo. Ik hou jullie op de hoogte. Jullie allemaal succes met zwanger worden of met zwanger zijn. Liefs Riv
Hoi Riv, Ik begin ook met spuiten zodra mijn ongi er is. Wat moet jij spuiten, Ik moet Gonal-F 75ie spuiten.
Hoi hoi, Ook ik ben vandaag begonnen met 75ie Gonal en als het goed is gaan we ook IUI doen voor het eerst. We kijken even hoe de cyclus gaat verlopen omdat ik bij 7,5 week zwangerschap geopereerd ben omdat het buitenbaarmoederlijk bleek te zijn. DIt is nu 5 weken geleden. Omdat ze nog niet weten hoe mijn lichaam nu gaat reageren kijken ze even aan, maar als het goed is wordt het IUI. Succes meiden, liefs Wen
@Wennes, buitenbaarmoederlijk is ook niet niks.En nu door voor iui. Heb je hiervoor clomid oid geslikt? Ik heb vandaag de Gonal geleverd gekregen,begint steeds echter te worden.Nu nog m'n ongi en dan naar gyn voor de echo en dan ws starten.
Hoi Ik spuit Menopur 75. En daarna krijg ik nog 1 spuit pregnyl 5000. De hormonen doen wel veel met mijn lichaam. Hebben jullie daar ook last van? Jullie ook heel veel succes. Maandag moet ik weer na het ziekenhuis voor een echo om te kijken hoe de eitjes zich hebben ontwikkeld en of er niet te veel zitten. Ik moet nog even kwijt dat ik het heel fijn vind dat deze site er is. Liefs riv.
Hoi riv, ikzelf heb alleen het hormoon Pregnyl moeten spuiten 2 dagen voor de IUI, verder doen ze het bij mij in mijn natuurlijke cyclus. Dit is voor one de 1e IUI dus erg spannend allemaal. Voor jullie zal het ook spannend zijn he. Ik vind het ook heel fijn dat deze site er is maar dat vinden alle meiden denkt ik, je kunt er je verhaal kwijt en vragen of gewoon eventjes lekker babbelen. Meid heel veel succes. liefs Noesje
Idd erg fijn dat deze site er is...moet zeggen dat het soms echt opgelucht dat ik hier mijn verhaal kan neer typen. Is toch een stuk makkelijker dan erover praten vind ik. Voordat ik met hormooninjecties begon heb ik ongeveer 9 maanden aan clomid gezeten. liefs Wen
Hoi meiden, Mijn man en ik doen mee met een studie. De inesstudy Bij welk ziekenhuis lopen jullie? Bij het onderzoek is zo dat ze willen kijken wat de beste methode is en waar de meesten stellen zwanger mee worden. iui met eigen cyclus of ivf of iui met hormonen. De computer ging loten wat je ging doen. Wij doen dus iui met hormoon spuiten. Ik vind het allemaal erg spannend. Ik ben vanmorgen weer heen geweest en moet morgen weer heen. Het eitje was al bij 16 mm dus het komt in de buurt. Er zat maar eentje gelukkig geen 3 want dan moeten we de behandeling stoppen en dat zou zonde zijn van de poging dan zijn we alweer een poging kwijt. Het kan mij voorstellen dat het voor iedereen heel spannend is het is ook wat dat je elke keer ook je lichaam weer bloot moet geven. Ik heb gelukkig wel twee vaste dames voor de behandeling. Als het allemaal een beetje mee zit kan ik woensdag of donderdag geinsimineerd worden. Ik wens iedereen succes. liefs riv.
Ik loop bij het ziekenhuis hier in de buurt (atrium), ik mag nu met iui aan de slag,omdat mijn man ruim een half jaar geleden een zware hartinfarct heeft gehad,waardoor hij nu medicijnen moet slikken. Deze medicijnen doen zijn zwemmers geen goed. Voorheen heb ik clomid geslikt,elke maand netjes een cyclus van 31 dagen,op deze laatste na,ben nu nog niet ongesteld en heb al provera gekregen,zit nu op dag 7 van provera,dus hoop deze week wel nog ongi te worden. zodra mijn ongi er is,krijg ik op dag 3 een echo en dan mag ik gonal F spuiten,krijg regelmatig een echo en als het ei zover is,dan zullen ze insemineren en dan moet ik Ovitrelle spuiten. groetjes
Hoi, Ik ben gisteren en vandaag na het ziekenhuis geweest voor echo. Ook moest ik bloed prikken de gyn heeft mij gebeld en ik heb vanavond de pregnyl spuiten moeten zetten. Donderdag om half 3 moeten we in het ziekenhuis zijn voor de zwemmers van mijn man en dan wordt ik om half 4 geinsimineerd. Ik vind het allemaal wel weer spannend. En dan maar afwachten wat het gaat doen. Het ei heeft zich goed ontwikkeld, maar goed we zullen zien. meid ook heel veel succes met alles ik duim voor je. Voor iedereen hoor succes allemaal. Ik hoop echt dat iedereen zwanger mag worden. Liefs riv.
Spannend,donderdag al. Laten we hopen dat de iui het werk doet en dat je over 2 weken 2 streepjes mag zien. x
Hoi Hoi, Het ging super. Ik heb geen pijn gehad of iets dergelijk. 2 juli kunnen we testen. Ik hoop dat het een postieve test wordt. Ben je ook al begonnen. Liefs Riv Fijn weekend gewenst.
Het gaat rap bij jou,gelukkig.Hoop dat hier ook alles goed mag gaan. Ik hoop dat je 2 juli een positieve test hebt. Nee,ik ben nog niet begonnen,mijn ongi moet nog komen.zal vandaag of morgen wel gebeuren, ben net klaar met de kuur provera.Normaal binnen 3 a 7 dagen zou ik mijn ongi verwachten. De vorige keer was het de 3e dag,dus dat zou morgen zijn. Zou goed uitkomen,want ik moet dan bellen om dag 3 een echo (eerder mag ik niet beginnen),dat zou betekenen dat dag 3 dinsdag is.Dus laten we het hopen.
Dat is dus ook allemaal erg spannend weer. Ja bij ons ging alles heel erg snel in het ziekenhuis. We lopen in het umcg. Ik hoop voor jullie dat je ook snel mag beginnen dat zal wel heel fijn zijn. Ik duim voor jullie. Liefs Riv.
Ben net ongesteld geworden,net zoals ik had gedacht/gehoopt.Dus maandag 22-6 is dag 1, jippieeeee, nog nooit zo blij geweest ongesteld te worden.
Hoi, Dat is raar dat heb ik afgelopen maand ook gehad. Toen was ik ongi geworden s'ochtends om 8 uur en s'middags was er niks meer. Zaterdags ben ik het toen weer geworden. je lichaam is maar een raar iets vind je niet. Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? Liefs Riv. Ik ben 24 jaar alweer.
riv spannend voor je meis, ik duim voor je. Mercedes, raar dat je ongie nu weer weg is, hopelijk zet het snel door en kun je starten of juist niet en ben je zwanger hihi. succes meiden
Noesje, ik denk niet zwanger te zijn,aangezien ik het niet was toen ik met provera begon,dus denk dat mijn ongi deze week doorzet.