Ervaringen utrogestan natuurlijke cyclus!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamsje1987, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    hallo meiden zoals de titel al luid ben ik erg nieuwsgierig naar de ervaringen van utrogestan in een natuurlijke cyclus!
    Vragen waar ik graag antwoord op zou hebben zijn als volgt......
    Waarvoor kreeg je het zwanger te worden of om zwanger te blijven?
    Had je veel bijwerkingen? Zo ja welke en naar hoeveel dagen gebruik kreeg je er last van?
    En wat waren de resultaten???

    Ik heb vermoedelijk een oestrogeen dominantie en een lage amh waarde. Daarbij vermoeden dat het al wel enkele maken raak geweest is ( ivm lichte positieve testen) om deze redenen heb ik utrogestan 3 x per dag 200 Mg naar de eisprong.
    Ik zou zo graag ervaringen lezen positief of negatief
     
  2. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Niemand???
     
  3. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Hier een positieve ervaring! Ik heb het gebruikt in een natuurlijke cyclus (alleen Pregnyl gebruikt om de eisprong te timen) en de ronde dat ik het gebruikte ben ik zwanger gebleven. Alle andere rondes eindigden in een vroege of latere miskraam of gebeurde er niets (dat laatste kan natuurlijk sowieso, je bent nu eenmaal niet elke maand even vruchtbaar). Ik begon ermee op de dag van mijn embryo terugplaatsing (ik deed ivf).
    Hopelijk heeft het bij jou ook een positief effect!
     
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    volgens mij moet je eisprong echt geweest zijn begreep ik, anders kan het tegenwerken

    @dame82 jij hebt ervaring ;)
     
  5. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Klopt ik ben begonnen naar positieve ovu test en temp stijging! Dus weet zeker dat ik me eisprong heb gehad
     
  6. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Dank voor je ervaring ik was alleen specifiek opzoek naar utro gebruik in natuurlijke cyclus......
    ik vind het namelijk zo vreemd dat ik 6 dagen nergens last van heb gehad mbt tot utro en nu in eens gevoelige borsten krijg! En zo koud!!! En beetje opvliegerig. Vraag me af of dat van de utro is of dat ik stiekem een klein beetje hoop mag krijgen?
     
  7. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Dit was in natuurlijke cyclus ;).
    Utro kan verschillende bijwerkingen geven die verdacht veel lijken op zwangerschapsverschijnselen, maar ik hoop natuurlijk voor je dat het het laatste is!
     

Deel Deze Pagina