Roze verlies 4 dagen na Ovitrelle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wenssinds2013, 7 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik begin na deze ronde met IUI. Heb al wel een halfjaar hormonen gespoten en daarvoor 5 maanden clomid. Afgelopen woensdag 4 januari heb ik Ovitrelle gezet om 18:00.

Nu had ik net bij het naar de wc gaan roze verlies. Dit heb ik nog nooit gehad zo vroeg in mijn cyclus. Normaal kondigt mijn menstruatie zich zo aan een paar dagen ervoor.

Wat kan dit betekenen? Is dat van de eisprong. Heb ook erg last van mijn onderrug.

Ik had huiswerk voor woensdag, vrijdagochtend en vandaag, maar voelt nu niet zo goed eigenlijk, wat zouden jullie doen?

Moet vandaag ook met Duphaston beginnen, heeft iemand hier ervaringen mee? Ben best een beetje zenuwachtig over eventuele bijwerkingen. Ik had eerder vaginale tabletten maar daar kreeg ik evengoed 5 dagen voor NOD bruinverlies mee.

Ik vind het altijd zo spannend als dingen anders lopen dan normaal....

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Lastig te zeggen. Ik heb ook wel eens vanaf 4 dagen na Pregnyl aanhoudend bloedverlies gekregen. Ik zou gewoon de adviezen opvolgen en het vandaag nog wel gezellig maken ;)
    Het hoeft niets te betekenen nl.

3. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Hier ook. Mijn ongesteldheid was dinsdag over, maar woensdag toch nog een klein beetje. En gisteren wat bruin verlies. Ik spuit zelf menopur en ik denk dat het daarvan is. Ook nog niet eerder gehad. Wat ik wel heb gemerkt naar de hsg, maar ook eerder door een spiraaltje, dat dat spul daaronder zo gevoelig is, en bij het minste of geringste kan gaan bloeden of dat de afscheiding anders kan zijn. Tja wij spuiten hormonen en alles daar wordt ook geregeld door hormonen. Ik moet maandag zelf weer naar het ziekenhuis en ik vraag het dan wel even voor de zekerheid, maar ik heb er geen zorgen om.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk idd een ovubloeding ;)

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja, de ronde dat ik 32 dagen Menopur spoot kreeg ik op de 18e en 19e Menopur dag wat bruinverlies. Dat verdween toen weer. In diezelfde ronde kreeg ik vanaf 4 dpo bloedverlies en op 12 dpo dan echt ongesteld. Achteraf gezien weet ik zeker dat het komt doordat ik zo lang heb door gespoten. Dat zou ik nu geen tweede keer doen (gedaan hebben). Kan nooit goed zijn. Ml en ik hebben afgesproken bij een volgende keer maximaal 21 dagen te stimuleren en daarna de cyclus af te breken. :) Het voelde gewoon niet goed en dat tussentijdse bloedverlies maakte me echt gek. Niet dat je hier nu wat aan hebt ofzo.. ;) Sorry!

6. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Dit is nu de derde dag met onderrug pijn en roze verlies... moed zakt al weer in mijn schoenen. Voelt gewoon alsof ik ongesteld ga worden ook al is dat nog veel te vroeg.

Deel Deze Pagina