Hallo allemaal, Ik ben 22 mei begonnen met hormonen (Menopur) te spuiten voor de IUI behandeling. Mijn vorige IUI behandeling was gelukt, maar helaas hebben wij deze zwangerschap afgebroken, omdat onze prachtige zoon een zeer ernstige hartafwijking had. Zijn er nog meerdere mensen die rond deze periode zijn begonnen met hormonen/IUI? Benieuwd naar jullie ervaringen? Zijn er nog meerdere mensen die Menopur gebruiken? Liefs C
Hoi Comaro,ontzettend veel sterkte met het verlies van Thijs* Wij zijn in april begonnen met de eerste IUI maar die is niet doorgegaan. Nu heb ik net de 2e achter de rug. Normaal gebruik ik puregon maar deze maand moest in eigen cyclus omdat er nog iets zat van de vorige keer toen ik teveel eitjes had. Als het goed is word komende IUI ook weer met puregon en pregnyl. Hoe is Menopur? Heb je daar last van? Ik van puregon gelukkig helemaal niet.
Dag Comaro, Allereerst wil ik je laten weten dat ik het heel dapper van je vindt dat je de moed nog niet hebt opgegeven na zo'n droevige gebeurtenis. Wat erg dat je je zoontje Thijs hebt verloren. Heel positief ook dat je het nog een keer wilt proberen. Ikzelf was ook bezig met IUI met Menopur. De vorige keer is het mislukt. Ik werd nogal prikkelbaar van Menopur. Had jij dit ook toen je eerder hiermee bezig was? Ik kon wat minder hebben van de mensen in mijn omgeving dan anders. Groetjes, Ingres Op het moment heb ik even een time-out genomen.
hoi Comaro, allereerst vind ik het erg moedig van jou/jullie om door te gaan met zwanger worden,na dit verlies. ik ben nu begonnen met Menopur en de vorige keren had ik Clomid,daar werd ik niet echt vrolijk vanMenopur heb ik op dit moment nog niet al teveel last van. kusjes,xxx
Dank jullie wel voor het reageren. Qua bijwerkingen met Menopur, hier heb ik niet zo heel veel last van. Maar heb ook geen vergelijk met een ander middel. Tja het zijn hormonen verkregen uit de urine van vrouwen in de overgang en ik heb normaal al last van hormonen. Ik kan soms een korter lontje hebben en enorme trek in alles. Vandaag weer in het ziekenhuis geweest en er is er 1 goed, vanochtend Pregnyl gespoten en morgen hebben wij de IUI behandeling. Het gaat allemaal veel vlotter dan de vorige keer, maar ze gaven ook aan, dat dit kan komen omdat ik recent zwanger ben geweest. Ze hebben aangegeven, dat deze poging kan mislukken en dat we hier ook wel rekening mee moeten houden. Merk aanmezelf en mn partner dat we dat moeilijk vinden, om dit in ons achterhoofd te houden. We zijn blij dat we IUI starten, maar het is ook dubbel. Krijg wel een flashback van de vorige keer. Hoe ik me voelde en dan die wacht weken pppfffff Maarja als het dan raak is, wat leef je dan op een wolkje. Laten we hopen op iets positiefs. xx
Vandaag IUI gehad. Moet zeggen dat het mee viel en de kwaliteit van het zaad was erg goed, ze had het over 95% Gelukkig hadden we dezelfde als de vorige keer en dat is wel heel fijn. Het voelt toch wel dubbel alles, probeer het ook los van elkaar te zien. Het verdriet heeft tijd nodig, maar ons verlangen naar een kindje is er ook nog steeds. Aan de ene kant ben je blij en aan de andere kant krijg je flashbacks van de vorige keer. Het geeft toch ook wel een positieve boost voor ons en dat is heel fijn. En nu wachten wachten wachten .......................totdat we kunnen testen. Heb wel veel last van hoofdpijn, maar dat had ik de vorige keer ook, nadat ik pregnyl had gespoten.
Heel veel succes op het wachtbankje Comaro! Ik zit er ook,mag a.s woensdag testen. Ik schrok wel ja toen ik er 5 bleek te hebben (eitjes) maar ze had beter kunnen beginnen met 50 eh ipv 75. Daarom deze cyclus geen hormonen en nu had ik maar een eitje. Leuk he die pregnyl klachten? Ik heb gewoon zin in augurken en ik vind die dingen normaal echt niet te vreten
ik ga zometeen de iui krijgen om 11u,manlief is zijn zwemmertjes gaan wegbrengen om 8u.Ben toch altijd benieuwd,hoeveel miljoen het er zijnvooral voor het ego van manlief. ik duim voor jullie,dames xxxx
vind het erg moedig van je en toch ook mooi,dat je er positief tegen gaat.Respect!!! Bij ons is de Pregnyl op,dus ik moet spuiten met Ovitrelle,heb daar wel minder last van ,dan de pregnyl.
ik zou ook schrikkenik krijg nu 75e menopur en daarvoor 50e clomid en had met clomid veel sneller grotere eitjes en met menopur gaat het trager.ik snap soms helemaal niets van men lichaam. laat ons hopen,dat we mooie vette strepen krijgen op de test xxx
Hallo, Wij zijn ook begonnen met hormoon spuiten.. En zijn nu bezig met de 2de poging, we zitten op het wachtbankje..
Dag Comaro, Momenteel ben ik even gestopt met IUI. Gewoon voor mijn eigen rust. Ik begreep dat de IUI vandaag werd gestart. Hoe is gegaan? Ik ben erg benieuwd. Groetjes, Ingres
Ik heb 8 mei mijn eerste IUI gehad, was flink overtijd, maar helaas geen positieve test .. Op de echo vandaag was ook niets te zien, dus nu moet ik duphaston gaan slikken om de mens. Op gang te brengen. Daarna ook beginnen met Clomid. Ik ben benieuwd!