IVF Istanbul Memorial

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gunes, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gunes

Gunes Nieuw lid

30 sep 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste leden,

Wij zijn van plan om naar Istanbul te gaan voor een IVF behandeling.
    Mijn man heeft slechte zaadkwaliteit en we willen graag ervaringen horen van de leden die ook behandeld zijn in Istanbul.
    Ook zijn we benieuwd naar de kosten. Ik ben verzekerd bij VGZ en ik begreep dat er maar 70% wordt vergoed en dat Agis de enige verzekering is die het volledig vergoed.

Zijn er leden die mij hierbij kunnen helpen.

Hoor het graag van jullie.

Groeten,

Gunes

2. Uy82

Uy82 Actief lid

14 apr 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

İk ben er niet behandelt, maar wel serieus overwogen. Ook meerdere malen mailcontacf gehad. Omdat mijn man operatie moest ondergaan, hebben wij uiteindelijk voor het praktische gekozen. Zo lang in buitenlnd of op en neer pendelen zag ik gewoon niet zitten. Uiteindelijk is het voor ons DD geworden em dat bevalt 200%.

Memorial is niet iets om over te twijfelen; arts staat goed aangeschreven, dus geen zorgen wat dat betreft.

Succes met je keuze!

3. Ikkeook2

Ikkeook2 Nieuw lid

3 okt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn daar geweest! Was ontzettend goed allemaal. We hadden het geregeld via Lucke Medicare (via ivfinturkije.com).

Wat een verschil met de Nederlandse ziekenhuizen, het was echt een verademing. Je bent daar echt een persoon en geen nummer. Ben ook heel blij met wat het mij opgeleverd heeft, een prachtige zoon :D

Wij zijn nu aan het kijken wanneer we weer kunnen gaan voor nummer 2!

Deel Deze Pagina